Daarom onderzoeken ze het toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef remlof het volgende:
Maar is dit, met de stijgende zeespiegel en het veranderende klimaat, nou wel zo'n goed idee?
Dat dacht ik dus ook. Zou het niet veel eenvoudiger en veiliger zijn om bijvoorbeeld de rest (of iig een stuk) van het IJsselmeer in te polderen?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Zag het net op het nieuws, het zou de kustlijn beschermen..
Ok dat lukt wel, die grens staat dan, maar hebben we dan niet een nieuwe kustlijn om te beschermen?![]()
Al gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie gaat even fotoshoppen hoe lelijk dat eruit gaat zien?
Kop van Noord Holland is wel wat verschoven hier.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Al gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja het IJsselmeer is inderdaad een stuk makkelijker en goedkoper, alleen zullen meer natuur activisten tegen zijn dan een stuk vieze zoute zee?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Zou het niet veel eenvoudiger en veiliger zijn om bijvoorbeeld de rest (of iig een stuk) van het IJsselmeer in te polderen?
Is dat bovenste plaatje geen tulp?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Al gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op woensdag 7 november 2007 00:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Is dat bovenste plaatje geen tulp?
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
JawelDat plaatje lieten ze ook zien op het NOS nieuws.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
of een palmboomeiland zoals in Dubai voor de allerrijksten die de moslimficatie van Nederland willen ontvluchten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |