2e pic zie ik er toch niet moe uitquote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet idd moe uit de pics. Geen wonder dat er zoveel mannen op je vallen, je hebt een mooi lichaam.
Lang leve het mediterraans dieet.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet idd moe uit de pics. Geen wonder dat er zoveel mannen op je vallen, je hebt een mooi lichaam.
Niet echt, sorry dat ik het zeg maar omg wat heb ik toch een hekel aan lang haar. Kort haar ala Justin zou je nog sexier makenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2e pic zie ik er toch niet moe uit![]()
wat is dit nu weer voor een opmerking ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
omg... haha.
Veel wijn, vooral veel wijn EN geen bierquote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve het mediterraans dieet.
CDP heeft volgens mij al eens aangegeven dat zijn persoonlijkheid schommelt tussen de 14 en 32...Ik denk dat ie nu 16 is.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor een opmerking ?
Waarschijnlijk dat je er inderdaad niet uitziet na twee dagen en nachten feesten.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
Door al die kruiden permanent aan de race?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve het mediterraans dieet.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk dat je er inderdaad niet uitziet na twee dagen en nachten feesten.
geloof me kort haar staat me niet, zal eens kijken of ik een foto heb van een paar jaar geleden toen het kort wasquote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet echt, sorry dat ik het zeg maar omg wat heb ik toch een hekel aan lang haar. Kort haar ala Justin zou je nog sexier maken.
dan is ie lelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me herinneren dat JT een volwassen schaap op zijn hoofd had.
ik heb nooit gezegd dat ik nog 19 ben en het was om DM even te laten zien (maar verlept vind ik wel ver gaan)quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.
OMG oud & verlept.
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je mijn ogen echt niet die hunk bent zoals je altijd zegt/doet blijken dat je bent.
OMG oud & verlept.
Ik wist dat je geen 19 was maar damn..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Nuno_G het volgende:
Hij ziet er idd moe en verlept maar komt door drank en feesten denk ik. Wees wat aardiger want je ex vriendje komt verre niet in de buurt.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OMG oud & verlept.
Ik kan hem in een bepaalde clip nog wel herinneren dat ie met een wit mouwloos shirt aan het zingen was...Nou dat had ook bij mij in bed ook gemogen hoor.quote:
Never said I was.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.
Nor did Iquote:
M'n ex was ook niet de allermooiste jongen die ik ken, maar hij had wel iets volgens mijn smaak en waar bemoei jij je mee? Ben je z'n bitch ofzo? Jesus relax man.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef samjustme het volgende:
Wees wat aardiger want je ex vriendje komt verre niet in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |