Deze staat in Oss. Het is inderdaad een hele fijne laptop.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:10 schreef kevin33 het volgende:
Fijn ding heb zelf de ze4522, waar staat die trouwens?
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef fokuserdetiende het volgende:
200
Ja hoor, ik kom best wel buiten Oss. Veghel, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef mordradead het volgende:
Kom je ook wel eens buiten OssUtrecht, of.... Friesland
Nou, breng 300 Euri mee en je mag hem komen halenquote:
Kun je lang wachten. Hij gaat weg voor dit (of misschien iets minder), maar nooit voor 200. Dan hou ik hem zelf.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef fokuserdetiende het volgende:
wil echt niet zeuren om een prijs maar voor 350 + koop ik een nieuwe (roep nu even iets zonder de specs te vergelijken).
Mijn bos blijft dus staan en mocht jij nog eewns in een gekke "30% korting" bui zijn dan hoor ik het wel
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:12 schreef Cops het volgende:
tvp
Tegenwoordig zijn lappie's (nieuw) niet meer duur hoorquote:Op zondag 11 november 2007 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel tvp, weinig biedingen...Kom op, het is een prima laptop, in perfecte staat, nooit problemen mee gehad. Voor dit geld kun je niet zonder zitten.
Mijn nieuwe Acer kost 600 Euri. En die heeft een processor van 1,6 GHz. Deze HP is 2.3 GHz. Geheugen bijprikken is geen probleem en je hebt een laptop die prima geschikt is voor Vista.quote:Op zondag 11 november 2007 19:03 schreef Cops het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn lappie's (nieuw) niet meer duur hoor![]()
Genoteerd, maar meer ook nietquote:Nou ik doe een bod van ¤225![]()
De tas hou ik zelf (die is namelijk gewoon van mij en al 3 notebooks mijn vaste compagnon) en geheugen bijprikken is geen probleem.quote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef bartmk3 het volgende:
Zit er een tas bij en kun je ook meer geheugen erin zetten?
Goeie vergelijking van kloksnelheden tussen een P4M en een C2D jaquote:Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn nieuwe Acer kost 600 Euri. En die heeft een processor van 1,6 GHz. Deze HP is 2.3 GHz. Geheugen bijprikken is geen probleem en je hebt een laptop die prima geschikt is voor Vista.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |