abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:01:13 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54410866
of platslaat met valeriaan.

ik ben dus ff eten...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:01:58 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54410892
fipo?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54410923
Sepo.. Jeetje morgen is de dag pas en al die topics. Nog ff en word week
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:04:32 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54410944
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
dat verdien je! als kattenweldoener...

echt weg nu...
pi_54410949
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
Muizemiepmeisje
Morgen is een feestdag...ik hang de vlag uit!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54410963
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat verdien je! als kattenweldoener...

echt weg nu...
Eet smakelijk Buufmoeder in the middle of nowhere met auto!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 19:06:15 #7
137949 Disana
pi_54410979
Soury, een asiel kan niet anders dan een aspirant eigenaar wijzen op eventuele problemen. Zo voorkomen ze teleurstellingen.

Bounty is zijn huis en baas kwijt, die zal moeten wennen met rust. Trees is nog jong, die kan nog alle kanten uit.

Ik heb wel vertrouwen in je, dat je de rust en geborgenheid kunt bieden waardoor ze zich veilig en vrij gaan voelen. Maar denk jij zelf dat je het aan kunt? Je moet niet iets doen dat je eigenlijk niet leuk vindt hoor.
pi_54410985
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Muizemiepmeisje
Morgen is een feestdag...ik hang de vlag uit!
Ik hoop ook zo dat Bounty en Trees dat ook zo zien
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54411050
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind je lief, dus zij ook.
Komt goed!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:09:02 #10
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_54411056
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
Ach muis

Asiels doen het wel behoorlijk met opzet hoor dat afschrikken voor moeilijke katten. Ze willen graag dat die beesten in 1x ene goed te huis vinden bij iemand en dan nooit meer worden terug gebracht.

En ik denk dat je het best kan..
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_54411189
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Soury, een asiel kan niet anders dan een aspirant eigenaar wijzen op eventuele problemen. Zo voorkomen ze teleurstellingen.

Bounty is zijn huis en baas kwijt, die zal moeten wennen met rust. Trees is nog jong, die kan nog alle kanten uit.

Ik heb wel vertrouwen in je, dat je de rust en geborgenheid kunt bieden waardoor ze zich veilig en vrij gaan voelen. Maar denk jij zelf dat je het aan kunt? Je moet niet iets doen dat je eigenlijk niet leuk vindt hoor.
OOOiiii Absoluut. Ik heb al eerder een zwervertje (23 jaar ) in huis gehad. Maar Bouty baart me zorgen. En aan de andere kant, is het wel goed .. en past het prima. Ik heb geen hoge verwachtingen (bedoel dat ze overmorgen op mijn schoot liggen) Maar zal wel moeten wennen dat ze zo afstandelijk zijn. Ben er op voorbereid. En je had gelijk. Ze willen liever met rust worden gelaten. Ik werk nu zaterdagavond pas weer dus kunnen ze de boel verkennen als de muis van huis is
pi_54411317
Kuhoehoert?? Is je magnetronmaaltijd al warm?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54411346
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Lobasca het volgende:
Kuhoehoert?? Is je magnetronmaaltijd al warm?
Ja heb het ff onder de rooie lamp gezet
pi_54411428
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja heb het ff onder de rooie lamp gezet
Hij is erg traag de laatste tijd!
We hebben een nieuwe mod nodig, dit loopt uit de hand!@
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 19:21:54 #15
137949 Disana
pi_54411444
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Soury het volgende:

[..]

OOOiiii Absoluut. Ik heb al eerder een zwervertje (23 jaar ) in huis gehad. Maar Bouty baart me zorgen. En aan de andere kant, is het wel goed .. en past het prima. Ik heb geen hoge verwachtingen (bedoel dat ze overmorgen op mijn schoot liggen) Maar zal wel moeten wennen dat ze zo afstandelijk zijn. Ben er op voorbereid. En je had gelijk. Ze willen liever met rust worden gelaten. Ik werk nu zaterdagavond pas weer dus kunnen ze de boel verkennen als de muis van huis is
Ja, Bounty heeft natuurlijk de klap van zijn leven gehad: baas en huis kwijt. En hij is een oosterse korthaar, dus waarschijnlijk een intelligent en gevoelig type.

Ik heb eens een zwerver naar het asiel gebracht die bij mij heel normaal en aanhalig deed. Maar in het asiel wou hij met niemand iets te maken hebben en zat hij de hele dag met zijn rug naar de mensen en andere katten gekeerd in zijn hokje. Toen ik dat na een aantal weken hoorde, hebben we hem maar opgehaald. Toen hij hier was, was hij weer helemaal de oude.

Hoe katten in het asiel zijn, zegt niet altijd veel over hoe ze thuis zullen zijn, bedoel ik maar. Ik heb net als Veulen het gevoel dat jij genoeg geduld hebt om ze helemaal om te laten turnen
pi_54411510
Sluit me aan bij Saantje... dieren gaan op hun gevoel cq hun instinct af..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54411757
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Itsme...
Wat.

Ik moest nog koken.

Ga ik nu doen en dat zal toch stinken. (Ik verbrand altijd mijn eten inderdaad. hoe wist je dat? )
pi_54411763
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, Bounty heeft natuurlijk de klap van zijn leven gehad: baas en huis kwijt. En hij is een oosterse korthaar, dus waarschijnlijk een intelligent en gevoelig type.

Ik heb eens een zwerver naar het asiel gebracht die bij mij heel normaal en aanhalig deed. Maar in het asiel wou hij met niemand iets te maken hebben en zat hij de hele dag met zijn rug naar de mensen en andere katten gekeerd in zijn hokje. Toen ik dat na een aantal weken hoorde, hebben we hem maar opgehaald. Toen hij hier was, was hij weer helemaal de oude.

Hoe katten in het asiel zijn, zegt niet altijd veel over hoe ze thuis zullen zijn, bedoel ik maar. Ik heb net als Veulen het gevoel dat jij genoeg geduld hebt om ze helemaal om te laten turnen
Ik heb Ria (asiel) vandaag gesproken . En bounty is al 2 keer retour asiel gegaan. Maar dat was een Bounty zonder Trees . En ik hoop dus dat het beter gaat. Bleek dat Bounty zich vet verstopte zodat niemand er bij kon. Maar hij zoekt het maar uit ik ben er klaar voor En vette pech voor trees .. Ik heb GEEN gordijnen
pi_54411781
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef itsme het volgende:

[..]

Wat.

Ik moest nog koken.

Ga ik nu doen en dat zal toch stinken. (Ik verbrand altijd mijn eten inderdaad. hoe wist je dat? )
Mensenkennis..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 19:45:19 #20
137949 Disana
pi_54412077
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb Ria (asiel) vandaag gesproken . En bounty is al 2 keer retour asiel gegaan. Maar dat was een Bounty zonder Trees . En ik hoop dus dat het beter gaat. Bleek dat Bounty zich vet verstopte zodat niemand er bij kon. Maar hij zoekt het maar uit ik ben er klaar voor En vette pech voor trees .. Ik heb GEEN gordijnen[ afbeelding ]
Tjeez, je vraagt je af hoe lang die vorige mensen het met Bounty hebben geprobeerd. Ze zien een mooie raskat voor de heb, maar gut, het doet niet gezellig mee.

Mijn ene kat is ook 2x teruggebracht. Ze zou alles slopen. Mooi niet. Maar ik vind wel dat je een gordijn voor Trees moet ophangen hoor
pi_54412121
Koehoehoert!!!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54412702
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Tjeez, je vraagt je af hoe lang die vorige mensen het met Bounty hebben geprobeerd. Ze zien een mooie raskat voor de heb, maar gut, het doet niet gezellig mee.

Mijn ene kat is ook 2x teruggebracht. Ze zou alles slopen. Mooi niet. Maar ik vind wel dat je een gordijn voor Trees moet ophangen hoor
Een paar weken maar Omdat ze niet onder het bed vandaan kwam.. Tja lekker
Oh ik wil niks proberen hoor .. Ik ga er voor
pi_54412722
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Koehoehoert!!!!
Be je zo eenzaam
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:14:43 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54412756
hmmmm
kwestie van een lange adem, en Trees voor je winnen.....
Als er één schaap kat over de dam is...
pi_54412765
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Be je zo eenzaam
Normaal hoef ik maar met mijn vingers te knippen
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: