Als ze daar geen toestemming voor geven, dan zijn ze echt van de RATTEN besnuffeld. Dan breng je willens en wetens Lieke's gezondheid in gevaar. Of werk je haar willens en wetens de poort uit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
mooi, Ze krijgt intensief programma als het van de FEBO mag, 3 x per week anderhalf tot 2 uur fysio dat 8 weken lang. Dat is fase 1, daarna volgt fase 2. Maarrrrrrrrrr let op de FEBO moet toestemming geven voor de intensieve behandeling. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
mooi, Ze krijgt intensief programma als het van de FEBO mag, 3 x per week anderhalf tot 2 uur fysio dat 8 weken lang. Dat is fase 1, daarna volgt fase 2. Maarrrrrrrrrr let op de FEBO moet toestemming geven voor de intensieve behandeling. Ben benieuwd.
Anders maken ze er wel een stemming van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze daar geen toestemming voor geven, dan zijn ze echt van de RATTEN besnuffeld. Dan breng je willens en wetens Lieke's gezondheid in gevaar. Of werk je haar willens en wetens de poort uit.
Het zal me dus heel erg benieuwen of ze die toestemming krijgt.
Ze kunnnen ook tegen Lieke zeggen: je mag kiezen, je krijgt de behandeling niet en je blijft in de kooi of je gaat uit de kooi met behoud van je borg (en evt een oprotpremie) en er komt een nieuwe speler/bewoner/miljonair voor je in de plaats met imuniteit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze daar geen toestemming voor geven, dan zijn ze echt van de RATTEN besnuffeld. Dan breng je willens en wetens Lieke's gezondheid in gevaar. Of werk je haar willens en wetens de poort uit.
Dat heb ik niet gehoord, zet net streams aan, hoorde zijn behandelingsschema en zijn vraag van dat hangt af van of het intensief of minder intensief mag van achter.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo! Das best heftig. Weten ze ook wat de oorzaak is?
Ze kunnen er volgens mij niet meer omheen nu, Wouter heeft het uitgesproken dus kunnen ze moeilijk anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook nog een optie. Waarbij die - ik heb een koutje, ik moet nu met spoed naar het ziekenhuis- paupergang natuurlijk tegenstemt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef yvonne het volgende:
Anders maken ze er wel een stemming van.
Het lijkt mij dat de Febo hier weinig keuze in heeft, maar je weet het maar nooit met henquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, zet net streams aan, hoorde zijn behandelingsschema en zijn vraag van dat hangt af van of het intensief of minder intensief mag van achter.
Het is een combinatie van blessures die ze verwaarloosd heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo! Das best heftig. Weten ze ook wat de oorzaak is?
Misschien heeft Lieke alleen maar van deze strings en hipsters en wilde ze niet in haar blote billen liggen en schijnen de kanten hipster teveel door, tja dan maar allebei aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er nog een string onder!
Nu ook nog maar hopen dat ze een hakken verbod krijgt
door hun nalatigheid zijn haar benen zo slecht geworden,quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
Nou ja, ze is zelf ook nogal koppig. Ze weet dat ze niet moet sporten en doet het toch.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat muziekje op de achtergrond.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:04 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap zijn leuk zo
Wat een raar plaatje?! Is dat Lieke??? Ik dacht serieus even dat het Jaap was! Gekke verhoudingen!?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er nog een string onder!
Nu ook nog maar hopen dat ze een hakken verbod krijgt
Wie heeft gezegd dat ze niet mag sporten, daar heb ik Lieke nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ze is zelf ook nogal koppig. Ze weet dat ze niet moet sporten en doet het toch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |