abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205366
Nu Sabbeltjah weg is valt er geen fuk meer te beleven. Het peil van dit programma gaat nog verder onder het nulniveau zakken. Het wordt tijd dat het volk in opstand komt tegen deze smakeloze vorm van non-cultuur. Er moet een abrupt einde komen aan deze volkverneukerij van VOO! Pure zwendel is het, de reinste vorm van geldklopperij... Er wordt ons een product aangeboden wat TOTAAL geen waarde heeft, en het erge is dat het volk er intrapt. Er worden miljoenen verdiend met dit programma, al dit geld is afkomstig van de reclame en deze uitgaven komen allemaal ten kosten van het volk. Doorbreek deze vicieuze cirkel van volksverlakkerij, bedrog en geldklopperij.
KOMT IN OPSTAND TEGEN DEZE VORM VAN VOLKSVERNEUKERIJ: LAAT DIT PROGRAMMA BEEINDIGEN, DESNOODS MET GEWELD!
(of stop gewoon met kijken naar deze bullshit....)
pi_205367
Wat vertel je me nou? Is BB ook op TV te zien? Overigens heb je jezelf door in dit forum te verschijnen ook in de BB-fuik laten lopen!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:59:00 #3
910 Barbie
Graduated Fool
pi_205368
[quote]op 10-21-1999 om 08:52 PM schreef JeL de Ruuwste het volgende:
KOMT IN OPSTAND TEGEN DEZE VORM VAN VOLKSVERNEUKERIJ: LAAT DIT PROGRAMMA BEEINDIGEN, DESNOODS MET GEWELD!

Wat een onzin! En dan geen plezier meer hier op FOK! hebben??? Ik pieker er niet over!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:13:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_205369
BB is de voedingsbodem voor FOK! en daar beleven we nu zoveel plezier van
pi_205370
Als je tegen BB bent hoor je niet op dit forum
Proud to be a scout
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:40:00 #6
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_205371
Maar... maar... maar dan kunnen we ons nergens meer uitleven... en dan gaan we stelen, drinken, aan de drugs... messen... schieten... Aaaaah!

"Oh my God... what a f*ckin' nightmare" (Marissa Tomei in "My Cousin Vinnie")

Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_205372
quote:
op 10-21-1999 om 09:15 PM schreef don berti het volgende:
Als je tegen BB bent hoor je niet op dit forum

Als je tegen BB bent hoor je JUIST op dit forum
ik ben wel blij met een plek waar iedereen zijn/haar mening redelijk ongenuanceerd kan uiten, soms zijn de meningen waar je het niet mee eens bent ook de leukste. En zonder in Bianca-psycho-geleuter te willen vervallen (maar ik doe het toch) misschien kunnen we er allemaal nog iets van leren!!!
Afgezien daarvan moeten BB-haters maar naar de V.-site

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')