Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan Maarten geeft.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Daeron het volgende:
Het bleek dus ook dat ze ook tegen haar ouders gezegd had dat ze er een eind aan wilde maken, deze hadden op hun beurt tegen haar gezegd dat ze het begrepen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef Litso het volgende:
Asjeblieft, ga er niet op in!
Dit is pure emotionele chantage en hoe meer aandacht je haar geeft hoe meer ze haar zin krijgt. Ze doet het toch niet, maar ze vindt zichzelf gewoon zo zielig dat dit het enige is wat ze kan bedenken.
Nogmaals, val er niet voor.
Idd..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan maarten geeft.
Waarom zou jij je er dan verder nog wel druk over maken.
NEXT.
(wees blij dat je van de psychotische bitch af bent)
Mja. Wat had je er aan kunnen doen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Idd..
"Ja is goed lieverd, we begrijpen best dat je dat wilt doen.."
Maar kan best begrijpen dat het lastig is. Vaak is het een vorm van aandacht zoeken zodat je bij haar blijft. Aan de andere kant wil je zoiets natuurlijk nooit op je geweten hebben als ze het daadwerkelijk zal doen..![]()
Ik denk eerder dat die ouders prima weten in te schatten wat voor een drama-queen hun dochter kan zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan Maarten geeft.
Waarom zou jij je er dan verder nog wel druk over maken.
Dat heeft hij toch niet op zijn geweten, zij maakt er dan toch een eind aan. Als iedereen dat deed dan was er niemand meer op deze planeet, dagelijks eindigen relaties die veelal langer dan een jaar hebben geduurd. Het is TS zijn keus en zij kan niets anders doen dan het te accepteren (het doet pijn voor 'n tijd) en dan door te gaan met haar leven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Idd..
"Ja is goed lieverd, we begrijpen best dat je dat wilt doen.."
Maar kan best begrijpen dat het lastig is. Vaak is het een vorm van aandacht zoeken zodat je bij haar blijft. Aan de andere kant wil je zoiets natuurlijk nooit op je geweten hebben als ze het daadwerkelijk zal doen..![]()
Ik denk dat die ouders dat riedeltje al vaker te horen hebben gekregen. Niks dan emotionele chantage dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Daeron het volgende:
Het bleek dus ook dat ze ook tegen haar ouders gezegd had dat ze er een eind aan wilde maken, deze hadden op hun beurt tegen haar gezegd dat ze het begrepen.
Technisch gezien zou ik het niet op mijn geweten hebben dan, maar toch zou ik dan degene zijn die het had kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:16 schreef stribe het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet op zijn geweten, zij maakt er dan toch een eind aan. Als iedereen dat deed dan was er niemand meer op deze planeet, dagelijks eindigen relaties en het merendeel wat nog wel langer als 'n jaar heeft geduurd. Het is TS zijn keus en zij kan niets anders doen dan het te accepteren (het doet pijn voor 'n tijd) en dan door te gaan met haar leven.
Dat dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef Litso het volgende:
Asjeblieft, ga er niet op in!
Dit is pure emotionele chantage en hoe meer aandacht je haar geeft hoe meer ze haar zin krijgt. Ze doet het toch niet, maar ze vindt zichzelf gewoon zo zielig dat dit het enige is wat ze kan bedenken.
Nogmaals, val er niet voor.
Haar ouders hadden begrepen dat ze dat gevoel had denk ik...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef milagro het volgende:
wat hadden haar ouders nu precies begrepen?
ze vonden het een strak plan of zo?
of niet, maar begrepen wel dat zij tot die keuze gekomen was?
gewoon niet meer bellen, niet meer opnemen als zij belt, geen enkel kontakt meer, klaar.
door je bezorgheid te tonen, te informeren of "het weer een beetje gaat", krijg je enkel maar meer gezeik, gekrijs, verwijten naar je kop, en krijgt ze precies haar zin, jij maakt haar unhappy, zal ze jou eens unhappy maken door je een schuldgevoel te bezorgen "kijk eens wat je me aandoet!!!!"
ze doet het zichzelf aan, drama maken, en dat kan ze ook prima zonder jou, dus geen kontakt meer zoeken of accepteren.
Van wie heb je dat? Van haar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef Daeron het volgende:
[..]
Haar ouders hadden begrepen dat ze dat gevoel had denk ik...
En de rest van je leven een potje ongelukkig zitten zijn,quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Technisch gezien zou ik het niet op mijn geweten hebben dan, maar toch zou ik dan degene zijn die het had kunnen voorkomen.
Ze is nu op weg naar haar ouders trouwens.
oh denk jij, want zegt zijquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef Daeron het volgende:
[..]
Haar ouders hadden begrepen dat ze dat gevoel had denk ik...
Je slaat de hamer op zijn kopquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef Demellie het volgende:
Ten eerste: kappen met praten, je bent duidelijk geweest dat je niet meer verder wilt met de relatie! Onthou dat je vaak geen vrienden kan blijven met liefjes
Ten tweede: als zij er een einde aan wil maken, dan zegt dat meer over haar dan over jou, ms ben ik een harde trut, maar laat haar maar gaan. Als ze dat echt wilt, dan is dat dan maar wat ze moet doen. Als iemand het echt wilt, kan je ze ook echt niet tegenhouden! (zeg nou zelf!)
Ten derde: geef jezelf de ruimte om hier los van te komen. Zij is NIET je liefje meer, dus het troosten en het lullen kan dan ook niet doorgaan, je geeft haar hoop, maar zegt dat je haar niet meer wilt en anders alleen uit medelijden (juist, dat had je al dus niet moeten zeggen!) Ze is overduidelijk emotioneel nog erg jong, ze kan bijna nergens tegen. Al snel heeft zij jou haar wereld gemaakt en nu moet ze leren om zonder je te leven... Geeft haar dan ook de ruimte om dat te leren!!!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Daeron het volgende:
[..]
Je slaat de hamer spijker op zijn kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |