abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54400255
Na een relatie van meer dan anderhalf jaar heb ik er gister een punt achter gezet.

Voor mij ging het gewoon niet meer, ik ergerde me steeds meer aan haar. Ze was altijd negatief, kon slecht tegen haar verlies, zelfs als ze won met bv bowlen, was er in de baan naast haar iemand met meer punten en deed ze het nog niet goed. Hierdoor kreeg ik het idee dat deze relatie niet was wat ik wilde.

Gister ben ik dus naar haar toe gegaan, heb er heel lang over nagedacht hoe ik het zou doen, wat ik zou zeggen. Toen ik eenmaal daar was bleek dat ik niets had aan mijn gemaakte plannen. Ik heb aan haar verteld wat ik vond, hoe ik mij voelde en dat ik niet meer van haar hou, tenminste, niet meer dan als gewone vriendin. Nog een tijd gepraat, haar beetje geprobeerd te troosten, tot ik moest gaan omdat ik anders niet meer thuis zou komen. Had nog haar ouders gebeld om te vragen of die met haar wilden bellen zodat zij haar nog steun konden bieden.

Vanochtend belde ik haar nog om te kijken hoe het met haar ging, ze heeft namelijk al vaker geroepen dat als het ooit uit zou gaan tussen ons dat ze er dan een eind aan zou maken. Ik maakte dus wel een beetje zorgen daarover en was toch blij toen ik haar te pakken kreeg. Toen wel nog...

Daarna begon ze erover dat ze er een eind aan ging maken, nog een half uur met haar aan de telefoon gehangen tot ik het zelf niet meer aan kon horen, toen heb ik opgehangen. Het bleek dus ook dat ze ook tegen haar ouders gezegd had dat ze er een eind aan wilde maken, deze hadden op hun beurt tegen haar gezegd dat ze het begrepen.

Ik had gehoopt dat ze het niet zo ver zou laten komen, maar ik weet zelf ook niet meer wat ik hier nu mee aanmoet. Ik weet gewoon niet of ze er daadwerkelijk toe in staat is, ze heeft zoveel meegemaakt in haar leven.
pi_54400326
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Daeron het volgende:

Het bleek dus ook dat ze ook tegen haar ouders gezegd had dat ze er een eind aan wilde maken, deze hadden op hun beurt tegen haar gezegd dat ze het begrepen.
Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan Maarten geeft.
Waarom zou jij je er dan verder nog wel druk over maken.

NEXT.

(wees blij dat je van de psychotische bitch af bent)
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:12:04 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54400373
Asjeblieft, ga er niet op in!
Dit is pure emotionele chantage en hoe meer aandacht je haar geeft hoe meer ze haar zin krijgt. Ze doet het toch niet, maar ze vindt zichzelf gewoon zo zielig dat dit het enige is wat ze kan bedenken.
Nogmaals, val er niet voor.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_54400407
Dat heb ik ook tegen haar gezegd, dat als ik haar op deze manier terug zou nemen, dat het alleen uit medelijden zou zijn, dat ze dan helemaal niets eraan heeft.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 11:13:42 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_54400409
Wees blij, nu kan een ander ongelukkig gaan maken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_54400413
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef Litso het volgende:
Dit is pure emotionele chantage en hoe meer aandacht je haar geeft hoe meer ze haar zin krijgt. Ze doet het toch niet, maar ze vindt zichzelf gewoon zo zielig dat dit het enige is wat ze kan bedenken.
Inderdaad.

Ik hoop dat haar ouders het uit haar hoofd kunnen praten.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:13:56 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54400414
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan maarten geeft.

NEXT.

(wees blij dat je van de psychotische bitch af bent)
Idd..
"Ja is goed lieverd, we begrijpen best dat je dat wilt doen.."

Maar kan best begrijpen dat het lastig is. Vaak is het een vorm van aandacht zoeken zodat je bij haar blijft. Aan de andere kant wil je zoiets natuurlijk nooit op je geweten hebben als ze het daadwerkelijk zal doen..

Beste is idd om er niet op in te gaan, hoe moeilijk dat schuldgevoel dus wel eens kan zijn
pi_54400454
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef ursel het volgende:

[..]

Idd..

Maar kan best begrijpen dat het lastig is. Vaak is het een vorm van aandacht zoeken zodat je bij haar blijft. Aan de andere kant wil je zoiets natuurlijk nooit op je geweten hebben als ze het daadwerkelijk zal doen..
Mja. Wat had je er aan kunnen doen?

Je kunt hoogstens met de ouders bellen en zeggen dat je je enorme zorgen maakt.
pi_54400475
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Blijkbaar maakt 't haar ouders ook niet uit als hun dochter de pijp aan Maarten geeft.
Ik denk eerder dat die ouders prima weten in te schatten wat voor een drama-queen hun dochter kan zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_54400478
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef ursel het volgende:

[..]

Idd..

Dat heeft hij toch niet op zijn geweten, zij maakt er dan toch een eind aan. Als iedereen dat deed dan was er niemand meer op deze planeet, dagelijks eindigen relaties die veelal langer dan een jaar hebben geduurd. Het is TS zijn keus en zij kan niets anders doen dan het te accepteren (het doet pijn voor 'n tijd) en dan door te gaan met haar leven.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:16:40 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54400487
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ik heb er uiteindelijk toch een punt achter gezet. Voor zover ik weet leeft 'ie nog steeds en volgens mij gaat het ook best goed met hem.
Het is psychotisch gedrag en je moet er absoluut niet op in gaan. Voel je alsjeblieft niet schuldig als ze toch tot de daad overgaat. Waarschijnlijk meent ze het niet eens serieus en probeert ze alleen maar een schuldgevoel bij je op te wekken, zodat je bij haar terug komt. Eigenlijk had je het al moeten uitmaken toen ze zei dat ze zelfmoord zou plegen als je haar zou verlaten.
Niet meer actief op Fok!
pi_54400494
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef Daeron het volgende:
Het bleek dus ook dat ze ook tegen haar ouders gezegd had dat ze er een eind aan wilde maken, deze hadden op hun beurt tegen haar gezegd dat ze het begrepen.
Ik denk dat die ouders dat riedeltje al vaker te horen hebben gekregen. Niks dan emotionele chantage dus.

Zoals gezegd, laat je niet manipuleren. Jij bent er klaar mee, en ga gewoon je eigen weg. Anders kom je nooit meer van haar af. Hoe hard het ook klinkt.
pi_54400522
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:16 schreef stribe het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch niet op zijn geweten, zij maakt er dan toch een eind aan. Als iedereen dat deed dan was er niemand meer op deze planeet, dagelijks eindigen relaties en het merendeel wat nog wel langer als 'n jaar heeft geduurd. Het is TS zijn keus en zij kan niets anders doen dan het te accepteren (het doet pijn voor 'n tijd) en dan door te gaan met haar leven.
Technisch gezien zou ik het niet op mijn geweten hebben dan, maar toch zou ik dan degene zijn die het had kunnen voorkomen.

Ze is nu op weg naar haar ouders trouwens.
pi_54400535
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef Litso het volgende:
Dat dus
pi_54400545
wat hadden haar ouders nu precies begrepen?
ze vonden het een strak plan of zo?
of niet, maar begrepen wel dat zij tot die keuze gekomen was?

gewoon niet meer bellen, niet meer opnemen als zij belt, geen enkel kontakt meer, klaar.
door je bezorgheid te tonen, te informeren of "het weer een beetje gaat", krijg je enkel maar meer gezeik, gekrijs, verwijten naar je kop, en krijgt ze precies haar zin, jij maakt haar unhappy, zal ze jou eens unhappy maken door je een schuldgevoel te bezorgen "kijk eens wat je me aandoet!!!!"

ze doet het zichzelf aan, drama maken, en dat kan ze ook prima zonder jou, dus geen kontakt meer zoeken of accepteren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54400576
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:19 schreef milagro het volgende:
wat hadden haar ouders nu precies begrepen?
ze vonden het een strak plan of zo?
of niet, maar begrepen wel dat zij tot die keuze gekomen was?

gewoon niet meer bellen, niet meer opnemen als zij belt, geen enkel kontakt meer, klaar.
door je bezorgheid te tonen, te informeren of "het weer een beetje gaat", krijg je enkel maar meer gezeik, gekrijs, verwijten naar je kop, en krijgt ze precies haar zin, jij maakt haar unhappy, zal ze jou eens unhappy maken door je een schuldgevoel te bezorgen "kijk eens wat je me aandoet!!!!"

ze doet het zichzelf aan, drama maken, en dat kan ze ook prima zonder jou, dus geen kontakt meer zoeken of accepteren.
Haar ouders hadden begrepen dat ze dat gevoel had denk ik...
pi_54400590
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef Daeron het volgende:

[..]

Van wie heb je dat? Van haar?
pi_54400599
Let it go. Het enige wat je kan doen is haar aangeven bij een psychiatrische inrichting, maar dat is lekker vrijwillig. Als ze persé wil, dan gaat ze toch wel.
pi_54400604
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef Daeron het volgende:

[..]

Technisch gezien zou ik het niet op mijn geweten hebben dan, maar toch zou ik dan degene zijn die het had kunnen voorkomen.

Ze is nu op weg naar haar ouders trouwens.
En de rest van je leven een potje ongelukkig zitten zijn,
Je hebt een (goede) keuze gemaakt en daar moet je even bij blijven,
minimaal contact is wenselijk voor jezelf
pi_54400608
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef Daeron het volgende:

[..]

oh denk jij, want zegt zij

ik dacht ff dat de ouders net zo gestoord waren

maar doe eens verstandig en houd afstand, compleet, ongeacht wat ze doet of waar ze mee dreigt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54400629
Ten eerste: kappen met praten, je bent duidelijk geweest dat je niet meer verder wilt met de relatie! Onthou dat je vaak geen vrienden kan blijven met liefjes

Ten tweede: als zij er een einde aan wil maken, dan zegt dat meer over haar dan over jou, ms ben ik een harde trut, maar laat haar maar gaan. Als ze dat echt wilt, dan is dat dan maar wat ze moet doen. Als iemand het echt wilt, kan je ze ook echt niet tegenhouden! (zeg nou zelf!)

Ten derde: geef jezelf de ruimte om hier los van te komen. Zij is NIET je liefje meer, dus het troosten en het lullen kan dan ook niet doorgaan, je geeft haar hoop, maar zegt dat je haar niet meer wilt en anders alleen uit medelijden (juist, dat had je al dus niet moeten zeggen!) Ze is overduidelijk emotioneel nog erg jong, ze kan bijna nergens tegen. Al snel heeft zij jou haar wereld gemaakt en nu moet ze leren om zonder je te leven... Geeft haar dan ook de ruimte om dat te leren!!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_54400666
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef Demellie het volgende:
Ten eerste: kappen met praten, je bent duidelijk geweest dat je niet meer verder wilt met de relatie! Onthou dat je vaak geen vrienden kan blijven met liefjes

Ten tweede: als zij er een einde aan wil maken, dan zegt dat meer over haar dan over jou, ms ben ik een harde trut, maar laat haar maar gaan. Als ze dat echt wilt, dan is dat dan maar wat ze moet doen. Als iemand het echt wilt, kan je ze ook echt niet tegenhouden! (zeg nou zelf!)

Ten derde: geef jezelf de ruimte om hier los van te komen. Zij is NIET je liefje meer, dus het troosten en het lullen kan dan ook niet doorgaan, je geeft haar hoop, maar zegt dat je haar niet meer wilt en anders alleen uit medelijden (juist, dat had je al dus niet moeten zeggen!) Ze is overduidelijk emotioneel nog erg jong, ze kan bijna nergens tegen. Al snel heeft zij jou haar wereld gemaakt en nu moet ze leren om zonder je te leven... Geeft haar dan ook de ruimte om dat te leren!!!
Je slaat de hamer op zijn kop
pi_54400698
Degenen die het hardst om zelfmoord roepen zijn degenen die dat juist niet doen. Je moet de stillen in de gaten houden.
Daarbij is het gewoonweg niet oké wat ze doet. Gewoon je eigen leven gaan leiden.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_54400699
Laat da schijtwijf mooi zeiken, als ze zich van kant wil maken lekker laten doen. Opgeruimd staat netjes. Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, ook zo'n wijf met zelfmoordneigingen. Niet op ingaan, want je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Is puur en alleen maar om aandacht te krijgen zulk gedrag

en waarom ik er op deze manier zo boos over praat, omdat ik toen zelf bijna doorgedraaid ben omdat ik ook heel lief en aardig bleef
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:25:33 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54400704
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Daeron het volgende:

[..]

Je slaat de hamer spijker op zijn kop
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: