Ik vind hem op zich niet zo spannend en volgens mij niet zo scherp. Ook je zwartwit-conversie is niet helemaal lekker. Probeer er eens wat meer contrast in aan te brengen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ipv een tvp maar een foto maar enkel als tvp aangezien ik nog lang niet toe ben aan de kwaliteit die hier langs komt
[ afbeelding ]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kunstwerk van iemand anders fotograferen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef Re het volgende:
al ergens anders gepost en eens niet een portretje
[ afbeelding ]
oh, ja fotografie, daar draait alles om de compositie, en freudiaanse verspreking met je cuntwerk? Dus jij wil zeggen dat alle natuurfoto's plagiaat zijn van de kunstenaar "de natuur", zo ken ik er nog wel een paar hoor...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kuntwerk van iemand anders fotograferen.
Nee sorry, niet voor mij dus
Ik (als beginner) vind het anders reteknap dat Re die lucht zo indrukwekkend vast heeft weten te leggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kuntwerk van iemand anders fotograferen.
Nee sorry, niet voor mij dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |