abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 03:30:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_54396997
Paul de Leeuw heeft het opnieuw aan de stok met Anneke Grönloh. Tijdens de 'Symphonica in Rosso'-concerten laat de presentator annex zanger wederom zien dat hij de zangeres uit vervlogen tijden nog altijd als de beste kan imiteren. En daar is de 65-jarige zangeres helemaal niet blij mee. Ze is volgens haar manager 'enorm teleurgesteld'.

Tijdens de concerten laat De Leeuw voor het bestijgen van het podium in het Gelredome een filmpje zien waar hij enkele typetjes speelt. In dit filmpje is ook de inmiddels beruchte Grönloh-imitatie te zien.

De twee golden lange tijd als water en vuur in de vaderlandse showbizz. In het programma Herberg de Leeuw werd de zangeres van 'Brandend zand' geregeld door Paul neergezet als een zuiplap. De persiflage kwam juist op het moment dat Grönloh een moeilijke periode in haar leven doormaakte. "Haar man Jan-Jaap was ernstig ziek", meldt Grönlohs manager Bart Peters. "Uiteindelijk overleed hij. En wat voor Anneke nog steeds onacceptabel is, is dat haar laatste maanden met Jan-Jaap zo zijn overschaduwd door die act van Paul."

Uiteindelijk wisten de twee amokmakers het toch met elkaar op een akkoordje te gooien. De Leeuw beloofde dat hij Grönloh nooit meer zou imiteren op televisie. En volgens Pauls management heeft hij keurig woord gehouden: "Een concertzaal is immers geen televisie"

De manager van Grönloh is het hier totaal mee oneens. Grönloh speelt dan ook met de gedachte om de presentator aan te klagen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 november 2007 @ 04:25:15 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54397114
Leeft dat kadaver nog ja?

Ik word niet goed van dat gezeik. Heeft die Gronloh nou echt geen leven? Of is het geld op?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_54397770
Die zuiplap moet haar bek houden!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_54404456
Dat mens heeft altijd wat te zeiken!! Ze heeft in ons dorp ook eens illigaal een caravan ergens neergezet....Heeft ze ook heel lang lopen bekvechten met de gemeente....uiteindelijk is ze met hangende pootjes verhuisd!!

Door nu weer tegen Paul in te gaan maakt ze de pers weer wakker en gaat het hele verhaal zich weer herhalen.......Misschien krijgt ze op deze manier toch nog een beetje zendtijd????
vet shitt...
pi_54405150
Waar maakt ze haar druk om. tsjeez.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54405239
Storm in een glas sherry....
pi_54405285
Ik vond de Bert Visser imitatie toch leukerder.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:28:24 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54406474
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:31 schreef Miam het volgende:
Waar maakt ze haar druk om. tsjeez.
Idd, net als haar manager ook zo een, die zich druk maakt net als zij
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 16:59:18 #9
22592 crew  Ole
pi_54408391
Ze willen gewoon aandacht, simpel.

Trieste types, zowel Anneke als die manager van haar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:45:13 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_54415385
quote:
Anneke Grönloh verwittigt advocaat over persiflage Paul de Leeuw

Anneke Grönloh heeft haar advocaat op de hoogte gesteld van de persiflage op haar die Paul de Leeuw tijdens zijn Symphonica in Rosso-concerten laat zien. "Hij is hiermee duidelijk in overtreding", zegt Anneke's manager Bart Peeters.

De zangeres vindt het erg verdrietig dat ze ongewild weer het mikpunt is geworden van Paul. "Dat hele gedoe waarbij Anneke als dronkenlap werd neergezet, heeft een vreselijk stempel gedrukt op de laatste maanden van het leven van Anneke's echtgenoot Jan-Jaap. Dat is nooit meer terug te draaien", aldus Peeters.

Omdat in de tussentijd enkele gesprekken zijn geweest tussen Anneke en Paul leek het erop alsof de strijdbijl was begraven. "We zijn stomverbaasd. Het zou hem inmiddels toch duidelijk moeten zijn hoe zeer Anneke onder zijn grapperij heeft geleden", zegt de manager.

"Om die reden hebben we het destijds juridisch zo goed dicht laten timmeren dat Paul nooit meer een dergelijke persiflage op Anneke mag doen. Als hij dan nu roept dat hij alleen niet meer op tv als Anneke te zien mag zijn, heeft hij het mis. Vandaag hebben we onze advocaat op de hoogte gesteld van Paul's actie. Wat daaruit voort gaat vloeien, weten we nog niet."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 22:43:05 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_54417172
Wat jullie zeggen. Gratis publiciteit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:57:40 #12
22592 crew  Ole
pi_54417580
Wat zijn we eensgezind in dit topic
pi_54418853
Ze gingen bij shownieuws gebruikerreacties van telegraaf.nl voorlezen. Waarom niet van fok?
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:34 schreef Sam_Raimi het volgende:
Die zuiplap moet haar bek houden!
Deze had ik wil horen!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 23:59:09 #14
22592 crew  Ole
pi_54419283
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Ze gingen bij shownieuws gebruikerreacties van telegraaf.nl voorlezen. Waarom niet van fok?
[..]

Deze had ik wil horen!
Ze kreeg zoveel steun van de telegraaflezers
  Trouwste user 2022 woensdag 7 november 2007 @ 02:11:31 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_54421004
Mussert ook

pi_54421838
quote:
Op woensdag 7 november 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Mussert ook

!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 7 november 2007 @ 08:39:00 #17
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_54422222
Dat veenlijk moet zich eens realiseren dat de enige keer dat er überhaupt nog iemand aan haar denkt is als Paul de Leeuw zijn 'persiflage' op haar doet. Bloedhekel aan dat wijf sinds ik haar in Celebrity Big Brother (of hoe het ook heet) als een verwende kleuter jankend op bed zag vallen omdat ze niet wist hoe ze een dekbed in een hoes moest stoppen .
You cheated on me with choreography.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')