ben ik even weg, krijgen we een babyquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
Volgt
vraag ik me ook af ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben ik even weg, krijgen we een baby![]()
wie is er zwanger???
het is ook maandag, maandag om 1.00 uur naar bedquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Dennis acteert boos en stoer. Ik val er bij in slaap.![]()
nix volgens mij ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Dennis acteert boos en stoer. Ik val er bij in slaap.![]()
Niemand... was een geintje van Amanda....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben ik even weg, krijgen we een baby![]()
wie is er zwanger???
Sorry Akveorquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Niemand... was een geintje van Amanda....
Dit is COS.... dus wel volgen die streams.....![]()
![]()
Kikkers blazen we op.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt geen ruk van die ruzie's. Daar gaat het niet om! Je weet hoe het zit! Je weet wat ik bedoel!
Schiet mij maar lek...
Snap er ook geen moer van..zal wel de bedoeling zijn..tis nix maar..quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt geen ruk van die ruzie's. Daar gaat het niet om! Je weet hoe het zit! Je weet wat ik bedoel!
Schiet mij maar lek...
Dat komt omdat waar het echt om gaat ze bespreken, al fluisterend, zonder zender, in de achterste badkamerquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Schiet mij maar lek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |