abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:49:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_205359
Wat loopt iedereen opeens op Sabine te schelden? Ik vindt het sowieso al kinderachtig dat mensen schelden maar om dan een hele topic te besteden aan 1 zinnetje vindt ik zelfs te ver gaan.

Ik ben eigenlijk VOOR Sabine, niet omdat ik zelf een Tilburger ben, maar omdat Sabine toch een van de meest menselijke personen in Big Brother was. Ze was vrij en open, en ze werd volgens mij door veel mensen niet begrepen.
Sabine krijgt een heleboel kritiek te verdragen als ze het huis uit komt, en deels vind ik deze krititiek onterecht.

Over de kwestie, Bart heeft een relatie met Sabine, maar Sabine geen met Bart, ik twijfel, je weet nl. niet wat ze heeft gezegd buiten dat half-uurtje om. Trouwens ik vond het wel erg romantisch vandaag, toen ze die ketting om Bart's nek deed. Zou dat dan toch iets betekenen....?

Dus mensen, houd op met nutteloos schelden, en geef aan waarom je blij bent dat Sabine weg gaat, in meer dan 6 zinnen, minstens, en doe dit SVP zonder getier en gescheld.

Sabine als je dit leest: Sterkte, zonder jou in dat huis is er veel minder te beleven.

J'uin mee ai mee erpel!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_205360
Cairon, naar welke Sabine zit jij te kijken?

quote:
op 10-21-1999 om 08:49 PM schreef Cairon het volgende:
Wat loopt iedereen opeens op Sabine te schelden? ......Ze was vrij en open, en ze werd volgens mij door veel mensen niet begrepen.

Open ? Ze zat de hele tijd politieke spelletjes te spelen en heeft nooit iets van zichzelf laten zien.

quote:
......Over de kwestie, Bart heeft een relatie met Sabine, maar Sabine geen met Bart, ik twijfel, je weet nl. niet wat ze heeft gezegd buiten dat half-uurtje om.

Heb je niet geluisterd? Ze zei nog tegen Bart dat ze hem buiten het BB niet wilde zien. Duidelijker dan dat kan toch niet?

Ik ben er van overtuigt dat V de verhalen in huis manipuleren. Maar wat Sabine betreft ben ik van overtuigt dat dat wij haar ware aard hebben gezien. Zij heeft Bart echt om haar tuin geleid.

Mmmmmmmmm donuts!

pi_205361
quote:
op 10-21-1999 om 08:59 PM schreef Homer het volgende:
Heb je niet geluisterd? Ze zei nog tegen Bart dat ze hem buiten het BB niet wilde zien. Duidelijker dan dat kan toch niet?

't lag volgens mij iets anders... Bart had het plannetje om als hij eruit moest een keertje naar Tilburg te gaan om Sabines vriendinnetjes te ontmoeten en een biertje te gaan drinken in cafe Hoppe, Sabjes stamkroeg (terwijl Sabine dus nog in het BB-huis zou zitten). Dit had Sabine liever niet (schending privé-leven ofzo).

Overigens ben ik ervan overtuigd dat ze ook geen relatie met hem wil. Maar dat heeft ze hem nog niet verteld....

donderdag 21 oktober 1999 @ 21:17:00 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_205362

Ze is meer open dan de anderen in dat huis. (misschien niet de meest open persoon maar toch minstens de 2e/3e plaats)

Politieke spelletjes spelen?? En Karin dan? en Bianca dan? en Maurice dan??

Alsjeblieft zeg, politieke spelletjes spelen, jullie beweren allemaal dat Sabine niet een van de inteligentste is en nu beweren jullie dat ze zelfs politieke spelletjes speelt.

Ach we zullen zien als ze dat huis uit komt hoe ze werkelijk is. Herrineren we Martin nog....?

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_205363
quote:
op 10-21-1999 om 09:17 PM schreef Cairon het volgende:

Politieke spelletjes spelen?? En Karin dan? en Bianca dan? en Maurice dan??

Alsjeblieft zeg, politieke spelletjes spelen, jullie beweren allemaal dat Sabine niet een van de inteligentste is en nu beweren jullie dat ze zelfs politieke spelletjes speelt.

Ik ben het met je eens dat de rest ook de weinig van zichzelf laten zien (behalve Ruud dan). Maar Sabine is echt niet zoooo lieeeef.

En wat inteligentie betreft. Een hoge IQ is geen vereiste om achterbaks en schijnheilig te zijn.

Mmmmmmmmm donuts!

pi_205364
quote:
op 10-21-1999 om 09:17 PM schreef Cairon het volgende:
Herrineren we Martin nog....?

Ja, hoezo?

donderdag 21 oktober 1999 @ 21:21:00 #7
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_205365
Dat er in het huis minder te beleven is zonder Sabine, zoals je zegt, dat is zeker waar, dus uit dat oogpunt zou ik moeten zeggen dat ik het leuker zou vinden als ze blijft. Maar daarom is ze niet automatisch leuk. Zeker weten doen we het nooit, maar aan de hand van wat ik heb gezien op de streams en tv, is het niet echt een prettig mens. Ik kreeg vandaag ook al weer de indruk dat ze op subtiele wijze duidelijk probeerde te maken dat ze Bart niet in haar leven wil. Ze "twijfelde" of ze het leuk zou vinden als Bart -indien weggestuurd vandaag- haar vriendenkring zou opzoeken. Verder komt ze niet bijster slim over, en vind ik haar erg jong voor haar leeftijd. Erg sociaal komt ze ook niet over, dus ik kan me wel voorstellen dat bijna iedereen IN het huis haar heeft weggestemd. Wat de stemming van het publiek betreft: Geen idee; ik denk dat ik op Bart gestemd zou hebben, puur omdat ik denk dat Sabine in het huis betere tv oplevert.
Even nalezen op scheldwoorden... nee niet gevonden.
ps ik ben het met je eens dat het soms de spuigaten uitloopt; ik maak me er ook wel eens schuldig aan... maar het is zo lekker af en toe
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')