Je hebt daar dezelfde ondertitel als hier??quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:54 schreef snadrem het volgende:
Tjezus.. heb gisteren eens een niet-anoniem profiel gemaakt op RP met gewoon een foto er op. Binnen een half uur had ik 35 berichten (voornamelijk van mannen boven de 35). Kijk ik vanmorgen in mijn mailbox, staan er 3 pagina's (!!!) vol met "Je hebt een nieuw bericht op relatieplanet"![]()
![]()
Nu al 149 berichten, in nog geen dag tijd!!
Ik ben HEEL ERG BLIJ dat ik in het echt niet zoveel aandacht krijg zeg.. Mijn god. Moet er niet aan denken dat ik een avond ga stappen en ik 149 mannen met openingszinnen tegen zou komen.
Wat dus dat ene wijf die zich de RP-goeroe acht schreef is dat je als vrouw als nieuwe member begin heeeeeeel veel reakties krijgt omdat je nieuw bent en dus bovenaan staan in zoekresultaten en dan minder wordt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:02 schreef snadrem het volgende:
Kan je nagaan hoe wanhopig mannen zijn
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bah en dat voor zo'n lelijk gnoom als jij.
Wehehehequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:51 schreef Smots het volgende:
Ik had deze tekst op RP neergekwakt. En ik kreeg er nog best een aantal positieve reacties op...
Strontvervelende, oersaaie zak hooi met interesse in belastingpapieren en accountancy is op zoek naar een aanstellerig wijf met een weekendtas vol zelfcomplexen om eens lekker op elkaar te gaan zitten vitten.
Mijn voorkeur bestaat vooral voor mutsen die elke tak hebben geraakt toen ze uit de lelijke smoelenboom zijn gesodemieterd.
De types die bij het vis bakken de pan uit zijn gesprongen. Zeg maar.
Lijkt je dit wat? Reageer dan vooral met een heel voorspelbaar berichtje waarin je jezelf beter voordoet dan je eigenlijk bent.
Niet dat ik er op ga reageren, maar toch....
Oh ja: Met bleekselderij en Japanse Mix is een uiterst heftige reactie gegarandeerd!
Als je haar al lelijk noemt.. Mijn God, dan val je zeker enkel op barbie pakettenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bah en dat voor zo'n lelijk gnoom als jij.
Check de PI trutje. Het was sarcastisch.. als iemand echt lelijk is, dan zeg ik het natuurlijk niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als je haar al lelijk noemt.. Mijn God, dan val je zeker enkel op barbie paketten
Volgens mij ben jij ook zo een RP-'player'.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Check de PI trutje. Het was sarcastisch.. als iemand echt lelijk is, dan zeg ik het natuurlijk niet...
Om het goed te maken stuur ik haar ook wel even een Interesse en Hartje op RP.
Het is dat ik geen Tilburgers neuk, anders had ik een poging gewaagdquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:25 schreef snadrem het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Ik heb inmiddels 562 berichtjesVeel mannen die in hun profiel te kennen geven écht écht op zoek te zijn naar een serieuze relatie nemen toch niet veel moeite met het sturen van een berichtje: "Hee lekker wijf" en verder alleen een msn-adres zijn veel voorkomende berichtjes.
Of "Je ziet er lekker uit! Ik hoop dus dat ik wat terug hoor!" Tot nu toe steeds teruggestuurd: "Nou, als dat de enige reden is"
O ja, en als je dan toch iemand het voordeel van de twijfel geeft na een leuk berichtje en hem toevoegt op msn, beginnen ze al binnen 10 minuten met pogingen je in bed te praten![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is dat ik geen Tilburgers neuk, anders had ik een poging gewaagd.
Hoeveel zijn het er nu?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:25 schreef snadrem het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Ik heb inmiddels 562 berichtjesVeel mannen die in hun profiel te kennen geven écht écht op zoek te zijn naar een serieuze relatie nemen toch niet veel moeite met het sturen van een berichtje: "Hee lekker wijf" en verder alleen een msn-adres zijn veel voorkomende berichtjes.
Of "Je ziet er lekker uit! Ik hoop dus dat ik wat terug hoor!" Tot nu toe steeds teruggestuurd: "Nou, als dat de enige reden is"
O ja, en als je dan toch iemand het voordeel van de twijfel geeft na een leuk berichtje en hem toevoegt op msn, beginnen ze al binnen 10 minuten met pogingen je in bed te praten![]()
Ja idd... maar opzich is er niks mis mee, maar bv een heel mail-verkeer vooraf is zo zinloos. Dan krijg je de waan dat je de ander kent, en in het echt krijg je dan alleen maar de aparte situatie dat je aan ene kant toch gevoel hebt dat je een compleet nieuw iemand tegenover je hebt die je nog moet leren kennen, maar aan de andere kant al zoveel via mail/msn hebt besproken dat je niks meer te zeggen hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef Py het volgende:
Is niet iedereen die internetdate, per definitie een relatiesite-gnoom? Een luie donder, die er een slecht rl-sociaal netwerk op nahoudt? Of een opportunist die met niet meer dan de inspanning van één weloverwogen geschreven profiel, een snelle wip van achter zijn/haar pc wil regelen?
Communicatie = 80% nonverbaal![]()
Maarre, succes nog met profieltjes checken.
Kan me nog wel voorstellen dat je hier op FOK! iemand tegenkomt die je leuk lijkt.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja idd... maar opzich is er niks mis mee, maar bv een heel mail-verkeer vooraf is zo zinloos. Dan krijg je de waan dat je de ander kent, en in het echt krijg je dan alleen maar de aparte situatie dat je aan ene kant toch gevoel hebt dat je een compleet nieuw iemand tegenover je hebt die je nog moet leren kennen, maar aan de andere kant al zoveel via mail/msn hebt besproken dat je niks meer te zeggen hebtGewoon meteen verder kunnen ouwehoeren waar je gebleven bent op msn lijkt me onwaarschijnlijk. Heb één keer iemand via internet leren kennen, maar dus veels te veel vooraf via internet gesproken waardoor het in het echie te apart was en de klik er ook helemaal niet was
Zeg niet dat het dus niet kan, maar ik zeg wel dat het contact op internet bijna helemaal geen belofte is voor hoe het in persoon zal zijn. Dus ja kan ook perfect klikken, maar zal meer toeval zijn dan wat anders.
Inmiddels 630, dus de reusachtige groei is gelukkig afgenomen. Maar die oneliner maakt het juist leuk (trouwens helemaal niet bij nagedacht, ik was het aan het invullen en ik dacht "O ja, hier moet ook nog iets.. eh... je weet maar nooit. Zo.") omdat sommigen heel krampachtig proberen daar op in te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nu?
Ik verbaas me wel dat er zóveel kansloze rukkers zijn die niet verbaal niet verder komen dan ghuhuhuhuhu neuken?
Maja, dat er zoveel zo reageren mag je over klagen, maar gebrek aan serieuze reakties niet... dan moet je toch zelf ook wat meer neer zetten dan alleen een foto en een one-liner
Get to the point bitch, de rest is sowieso een zouthoudertje...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:25 schreef snadrem het volgende:
Hopelijk worden jullie gelukkigquote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef snadrem het volgende:
[..]
Ben trouwens inmiddels een jongen tegengekomen via relatieplanet (![]()
) waarmee het eigenlijk wel heel leuk klikt
Dus we zien wel hoe dat verder gaat.
Zou zonde zijn als deze dichtgaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |