abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56069591
Kan je nagaan hoe wanhopig mannen zijn
pi_56073251
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:54 schreef snadrem het volgende:
Tjezus.. heb gisteren eens een niet-anoniem profiel gemaakt op RP met gewoon een foto er op. Binnen een half uur had ik 35 berichten (voornamelijk van mannen boven de 35). Kijk ik vanmorgen in mijn mailbox, staan er 3 pagina's (!!!) vol met "Je hebt een nieuw bericht op relatieplanet"

Nu al 149 berichten, in nog geen dag tijd!!

Ik ben HEEL ERG BLIJ dat ik in het echt niet zoveel aandacht krijg zeg.. Mijn god. Moet er niet aan denken dat ik een avond ga stappen en ik 149 mannen met openingszinnen tegen zou komen.
Je hebt daar dezelfde ondertitel als hier??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_56079055
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:02 schreef snadrem het volgende:
Kan je nagaan hoe wanhopig mannen zijn
Wat dus dat ene wijf die zich de RP-goeroe acht schreef is dat je als vrouw als nieuwe member begin heeeeeeel veel reakties krijgt omdat je nieuw bent en dus bovenaan staan in zoekresultaten en dan minder wordt.

Maar ik heb dus van tiiijden terug nog een profiel, toen ik hier nog niemand kende en naief dacht van misschien kan ik er ook gewoon voor vriendschappelijke contacten terecht. Maar had daarom dus ook staan: 'vriendschap' EN dat ik dus zowel vrouw als man zoek....

... gevolg, talloze reakties van allemaal homo's... word je ook niet blij van

Dus snel veranderd naar enkel vrouw, maarja dan komt 'vriendschap' niet echt geloofwaardig over misschien maar beter dan al die berichten van homos

Maar als je ook kijkt, serieus waar 90% van de gebruikers op RP is man Als man heeft ook weinig zin om nieuwe member een bericht te sturen, aangezien ze dus 100 reakties per dag krijgt

Worden meteen weggejaagd joh. Vooral als je bedenkt dat dus idd allemaal kansloze rukkers van 35+ zijn die reageren op 18 jarigen

Zullen wij anders daten Ik ga ook CO doen en ben ook 21!!!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:47:49 #204
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56146724
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Bah en dat voor zo'n lelijk gnoom als jij.
Smaken verschillen gelukkig.
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:51:29 #205
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_56246552
Ik had deze tekst op RP neergekwakt. En ik kreeg er nog best een aantal positieve reacties op...

Strontvervelende, oersaaie zak hooi met interesse in belastingpapieren en accountancy is op zoek naar een aanstellerig wijf met een weekendtas vol zelfcomplexen om eens lekker op elkaar te gaan zitten vitten.
Mijn voorkeur bestaat vooral voor mutsen die elke tak hebben geraakt toen ze uit de lelijke smoelenboom zijn gesodemieterd.
De types die bij het vis bakken de pan uit zijn gesprongen. Zeg maar.
Lijkt je dit wat? Reageer dan vooral met een heel voorspelbaar berichtje waarin je jezelf beter voordoet dan je eigenlijk bent.
Niet dat ik er op ga reageren, maar toch....

Oh ja: Met bleekselderij en Japanse Mix is een uiterst heftige reactie gegarandeerd!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_56271208
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:51 schreef Smots het volgende:
Ik had deze tekst op RP neergekwakt. En ik kreeg er nog best een aantal positieve reacties op...

Strontvervelende, oersaaie zak hooi met interesse in belastingpapieren en accountancy is op zoek naar een aanstellerig wijf met een weekendtas vol zelfcomplexen om eens lekker op elkaar te gaan zitten vitten.
Mijn voorkeur bestaat vooral voor mutsen die elke tak hebben geraakt toen ze uit de lelijke smoelenboom zijn gesodemieterd.
De types die bij het vis bakken de pan uit zijn gesprongen. Zeg maar.
Lijkt je dit wat? Reageer dan vooral met een heel voorspelbaar berichtje waarin je jezelf beter voordoet dan je eigenlijk bent.
Niet dat ik er op ga reageren, maar toch....

Oh ja: Met bleekselderij en Japanse Mix is een uiterst heftige reactie gegarandeerd!
Wehehehe

Ik heb inmiddels 562 berichtjes Veel mannen die in hun profiel te kennen geven écht écht op zoek te zijn naar een serieuze relatie nemen toch niet veel moeite met het sturen van een berichtje: "Hee lekker wijf" en verder alleen een msn-adres zijn veel voorkomende berichtjes.

Of "Je ziet er lekker uit! Ik hoop dus dat ik wat terug hoor!" Tot nu toe steeds teruggestuurd: "Nou, als dat de enige reden is "

O ja, en als je dan toch iemand het voordeel van de twijfel geeft na een leuk berichtje en hem toevoegt op msn, beginnen ze al binnen 10 minuten met pogingen je in bed te praten
pi_56272756
Tering, wat een enorme hel moet dat hele datingsitewereldje zijn als ik het zo lees. Blij dat mijn relatie 'zomaar' is ontstaan met twee mensen die op een gegeven moment toe moeten geven dat ze elkaar toch wel heel erg leuk vinden..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:41:55 #208
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56278205
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Bah en dat voor zo'n lelijk gnoom als jij.
Als je haar al lelijk noemt.. Mijn God, dan val je zeker enkel op barbie paketten
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56278402
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Als je haar al lelijk noemt.. Mijn God, dan val je zeker enkel op barbie paketten
Check de PI trutje. Het was sarcastisch.. als iemand echt lelijk is, dan zeg ik het natuurlijk niet...
Om het goed te maken stuur ik haar ook wel even een Interesse en Hartje op RP.
A little bit hateful
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:58:32 #210
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56278601
Waarom zou je dat niet zeggen? Eerlijkheid moet je koesteren niet afweren
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56278737
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Check de PI trutje. Het was sarcastisch.. als iemand echt lelijk is, dan zeg ik het natuurlijk niet...
Om het goed te maken stuur ik haar ook wel even een Interesse en Hartje op RP.
Volgens mij ben jij ook zo een RP-'player'.
pi_56279117
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:25 schreef snadrem het volgende:

[..]

Wehehehe

Ik heb inmiddels 562 berichtjes Veel mannen die in hun profiel te kennen geven écht écht op zoek te zijn naar een serieuze relatie nemen toch niet veel moeite met het sturen van een berichtje: "Hee lekker wijf" en verder alleen een msn-adres zijn veel voorkomende berichtjes.

Of "Je ziet er lekker uit! Ik hoop dus dat ik wat terug hoor!" Tot nu toe steeds teruggestuurd: "Nou, als dat de enige reden is "

O ja, en als je dan toch iemand het voordeel van de twijfel geeft na een leuk berichtje en hem toevoegt op msn, beginnen ze al binnen 10 minuten met pogingen je in bed te praten
Het is dat ik geen Tilburgers neuk, anders had ik een poging gewaagd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_56279911
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is dat ik geen Tilburgers neuk, anders had ik een poging gewaagd .
Wat hij zegt.

Vooral na Willem II - Vitesse
pi_56331092
Is niet iedereen die internetdate, per definitie een relatiesite-gnoom? Een luie donder, die er een slecht rl-sociaal netwerk op nahoudt? Of een opportunist die met niet meer dan de inspanning van één weloverwogen geschreven profiel, een snelle wip van achter zijn/haar pc wil regelen?

Communicatie = 80% nonverbaal

Maarre, succes nog met profieltjes checken.
pi_56331383
quote:

[..]

Wehehehe

Hoeveel zijn het er nu?

Ik verbaas me wel dat er zóveel kansloze rukkers zijn die niet verbaal niet verder komen dan ghuhuhuhuhu neuken?

Maja, dat er zoveel zo reageren mag je over klagen, maar gebrek aan serieuze reakties niet... dan moet je toch zelf ook wat meer neer zetten dan alleen een foto en een one-liner
pi_56331521
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef Py het volgende:
Is niet iedereen die internetdate, per definitie een relatiesite-gnoom? Een luie donder, die er een slecht rl-sociaal netwerk op nahoudt? Of een opportunist die met niet meer dan de inspanning van één weloverwogen geschreven profiel, een snelle wip van achter zijn/haar pc wil regelen?

Communicatie = 80% nonverbaal

Maarre, succes nog met profieltjes checken.
Ja idd... maar opzich is er niks mis mee, maar bv een heel mail-verkeer vooraf is zo zinloos. Dan krijg je de waan dat je de ander kent, en in het echt krijg je dan alleen maar de aparte situatie dat je aan ene kant toch gevoel hebt dat je een compleet nieuw iemand tegenover je hebt die je nog moet leren kennen, maar aan de andere kant al zoveel via mail/msn hebt besproken dat je niks meer te zeggen hebt Gewoon meteen verder kunnen ouwehoeren waar je gebleven bent op msn lijkt me onwaarschijnlijk. Heb één keer iemand via internet leren kennen, maar dus veels te veel vooraf via internet gesproken waardoor het in het echie te apart was en de klik er ook helemaal niet was Zeg niet dat het dus niet kan, maar ik zeg wel dat het contact op internet bijna helemaal geen belofte is voor hoe het in persoon zal zijn. Dus ja kan ook perfect klikken, maar zal meer toeval zijn dan wat anders.
  zondag 27 januari 2008 @ 00:34:08 #217
188345 Py
op zich
pi_56331886
quote:
Op zondag 27 januari 2008 00:14 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ja idd... maar opzich is er niks mis mee, maar bv een heel mail-verkeer vooraf is zo zinloos. Dan krijg je de waan dat je de ander kent, en in het echt krijg je dan alleen maar de aparte situatie dat je aan ene kant toch gevoel hebt dat je een compleet nieuw iemand tegenover je hebt die je nog moet leren kennen, maar aan de andere kant al zoveel via mail/msn hebt besproken dat je niks meer te zeggen hebt Gewoon meteen verder kunnen ouwehoeren waar je gebleven bent op msn lijkt me onwaarschijnlijk. Heb één keer iemand via internet leren kennen, maar dus veels te veel vooraf via internet gesproken waardoor het in het echie te apart was en de klik er ook helemaal niet was Zeg niet dat het dus niet kan, maar ik zeg wel dat het contact op internet bijna helemaal geen belofte is voor hoe het in persoon zal zijn. Dus ja kan ook perfect klikken, maar zal meer toeval zijn dan wat anders.
Kan me nog wel voorstellen dat je hier op FOK! iemand tegenkomt die je leuk lijkt.
Gewoon je 06 pm'en als je warm loopt. Afspraakje maken. En de natuur de rest laten doen.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:10:57 #218
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_56356818
een dikke tvp
Starbucks, waar blijf je
pi_56356940
quote:
Op zondag 27 januari 2008 00:05 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Hoeveel zijn het er nu?

Ik verbaas me wel dat er zóveel kansloze rukkers zijn die niet verbaal niet verder komen dan ghuhuhuhuhu neuken?

Maja, dat er zoveel zo reageren mag je over klagen, maar gebrek aan serieuze reakties niet... dan moet je toch zelf ook wat meer neer zetten dan alleen een foto en een one-liner
Inmiddels 630, dus de reusachtige groei is gelukkig afgenomen. Maar die oneliner maakt het juist leuk (trouwens helemaal niet bij nagedacht, ik was het aan het invullen en ik dacht "O ja, hier moet ook nog iets.. eh... je weet maar nooit. Zo.") omdat sommigen heel krampachtig proberen daar op in te gaan.

Ben trouwens inmiddels een jongen tegengekomen via relatieplanet ( ) waarmee het eigenlijk wel heel leuk klikt Dus we zien wel hoe dat verder gaat.
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:36 #220
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_56408595
wederom een hulde Kasta voor de mooie samenvatting!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_56408962
quote:
Get to the point bitch, de rest is sowieso een zouthoudertje...

Neuken, daar gaat het om...
Verbaal terrorist
pi_56439921
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef snadrem het volgende:

[..]

Ben trouwens inmiddels een jongen tegengekomen via relatieplanet ( ) waarmee het eigenlijk wel heel leuk klikt Dus we zien wel hoe dat verder gaat.
Hopelijk worden jullie gelukkig

Ben wel benieuwd naar zijn profiel ... en dan Kasta's analyse.
pi_85594280
*kick*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85614894
nog niet dicht :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:28:52 #225
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85615132
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef Godshand het volgende:
nog niet dicht :?
Zou zonde zijn als deze dichtgaat. :{
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')