Doet ze al een aantal dagen... En inmiddels heeft ze zich ook aangemeld op m'n msn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Emel het volgende:
Je gaat maar PM'en als je zoveel over kasta kwijt wil.
Mooi, zolang ze maar niet hier doet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Doet ze al een aantal dagen... En inmiddels heeft ze zich ook aangemeld op m'n msn...
Van de week weer één.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Vertel me wat, m'n inbox zat vol mailtjes van hopeloze figuren met houthakkersbloezen en een snotterend kind op de foto.
Als ze nou een zoon hadden van 18+ die ontzettend knap wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef Maeghan het volgende:
Ja maar HUN kinderen zijn WEL leuk, snap dat dan.
quote:Goed.... Na heel wat profielen te hebben gelezen en mezelf in het datingcircuit gestort te hebben, weet ik nu dus feiloos te vertellen wat ik allemaal NIET wil:
Vrouwen die "tegengas" nodig hebben: Word maar volwassen en volg een cursus "Eendrachtig samenwerken" of "Onderhandelingstechniek".
Vrouwen die een foto willen zien omdat zij ook zichtbaar zijn: Die foto van jou heb IK niet geplaatst!
Vrouwen die menen dat ze het alleen aan willen leggen met WO-geschoolden: Ik ken mensen met drie jaar LTS die jou op elk willekeurig gebied onder de tafel lullen, behalve natuurlijk op dat ene miezerige, pietepeuterige gebiedje waar jij je zes jaar lang vreselijk op gefixeerd hebt tegen gigantische kosten voor de rest van de samenleving.
Vrouwen die met een DVD op de bank willen gaan zitten: Praat ie gezellig terug?
Vrouwen die eerlijkheid belangrijk vinden: Dat vind je niet belangrijk anders had je allang op mij gereageerd!
Vrouwen die de hele wereld afreizen, oh oh oh, wat zijn ze avontuurlijk: Voel je je thuis niet op je gemak? Ken je de schoonheid van je eigen woonomgeving wel? Of vind je het gewoon geweldig om al die arme stakkers in die exotische landen te laten zien hoe decadent je wel niet kunt doen met je stapeltje westerse euro's op zak?
Vrouwen die een foto in bikini op deze site hebben gezet: Moet je het nu echt alleen met je t* * ten maken??
Vrouwen die van Amsterdam houden: Geef mij maar lekker de provincie en de natuur!
Vrouwen die iemand zoeken die ABN spreekt: Ik heb een prinsheerlijk Brabants accent en schaam me hier niet voor!
Vrouwen die mij blokkeren bij het allereerste puntje van kritiek: Jullie willen toch zo graag "tegengas"?
Vrouwen die hun postuur normaal noemen bij een gewicht dat het getal 10 hoger is dan de laatste twee cijfers van hun lengte: Accepteer jezelf zoals je bent. Wat is er mis met een mooie gezette vrouw?
Vrouwen die zichzelf lief vinden: Elton John zong in 1974 al "The bitch is back"... Wij mannen weten al 33 jaar beter.
Vrouwen die stukken van hun profiel in het Engels opstellen en de moeilijke gedeeltes dan maar weer in het Nederlands: Identiteitscrisis of slecht taalonderwijs gevolgd?
Vrouwen die in verband met hun werk geen foto kunnen plaatsen: Ik noem dat kleinburgerlijk. Denk je nou echt dat de rest van de wereld jou wil chanteren met het feit dat je op RP zit? Of mag je ex niet weten dat je inderdaad nog geen nieuwe vriend hebt? hahahahaha
Vrouwen die hun beroep "wel later vertellen": Is je carrière dan toch niet zo goed gelukt als dat je wel gewild had?
Vrouwen die niet van "interesse"-berichtjes houden maar mij wel een "geen interesse"-berichtje toesturen, nadat ik een persoonlijk bericht gestuurd heb.
Vrouwen die "stevig in hun schoenen" staan: Heb je je enkels ingetaped?Ben je bouwvakker? Zit je in het leger? Of wil het zeggen dat je vooral houdt van ruziemaken om elk wissewasje?
Vrouwen van wie ik "een poging mag wagen": Nou dank je wel hoor! Dát is een geruststelling! Dat ik van jou toestemming heb om te proberen jou te versieren! Even serieus: Wie denk je dat je bent? Voor jou tien anderen!
Vrouwen die achter hun beroep "iets bij de KLM" zetten. Is het nou echt de bedoeling dat wij mannen onze bekende Pavlov-reactie op de twijfelachtige reputatie van blauwe pakjes gaan vertonen en email-berichtjes vol gehijg en gekwijl aan je gaan versturen? Mijn advies: Schrijf neer dat je serveerster bent, dit is niet ver bezijden de waarheid en werkt op veel mannen bovendien bijzonder ontnuchterend.
Vrouwen met een rugzak, die meestal zwaar te tillen is: Koop eens een koffer op wieltjes. En probeer, in het figuurlijke geval, al de ellende uit je verleden niet te projecteren op je toekomst.
Vrouwen die fervent VVD-aanhangster zijn: Natuurlijk moet je proberen om het geld van paps zo lang mogelijk binnen de familie te houden, maar het zou geen kwaad kunnen eens verder te kijken dan het hek van je ranch, de stal van je paard en de parkeerplaats van je cabrio, om te zien hoe onze maatschappij nou wérkelijk in elkaar zit.
Vrouwen die zichzelf "unbeschreiblich weiblich" noemen: In de meeste gevallen zijn dit vrouwen wiens foto ik een seconde of 60 moet bestuderen om tot de conclusie te komen dat de persoon op de foto misschien inderdaad een vrouw zou kunnen zijn... Verder vind ik de link naar het liedje van Nina Hagen inderdaad "zum Kotzen".
Vrouwen die anders praten dan dat ze denken, vanwege hun conservatieve opvoeding of opvattingen. Je mag ze niet "lekker" noemen ("foei") en ook cybers* * s is iets wat ze nooooooooooit doen. Totdat je ze toch om kwart voor twaalf 's avonds in een "bepaalde" stemming aantreft en de beer ineens helemaal los gaat. Die beer, inclusief honingpot, kan dan natuurlijk mooi de boom in!
Vrouwen die na één enkele date al een handgeschreven intentieverklaring verwachten omtrent politieke voorkeur, weekend-bestedingen, gemeenschappelijke vakanties, huwelijk, kinderen en eeuwige liefde en zo niet, dan geen verdere ontmoetingen meer: In het dagelijkse leven heet dit chantage. Verder commentaar overbodig.
Vrouwen die zich "Soulmate" noemen. Deze naam is niet meer en niet minder dan een pathetische schreeuw om aandacht, wederzijds begrip en grenzeloos geluk. En als je dat op jouw leeftijd allemaal nog niet ervaren hebt, vraag ik me serieus af of dat toch ook niet een klein beetje aan jezelf ligt.
Vrouwen die mij na het lezen van dit profiel op kittige toon weten te melden dat dit allemaal nogal gefrustreerd op hun overkomt: Klaarblijkelijk heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt. Voor jou is het waarschijnlijk alleen leuk bij je kapper een spiegel voorgehouden te krijgen! Enne oh ja: Ik zelf zit niet specifiek om "tegengas" verlegen, dus je mag je commentaar ook rustig voor je houden hahahaha
Vrouwen met slechte adem, bloedend tandvlees, snor, bakkebaarden of behaarde benen: Graag verwijs ik je door naar de personal-care-sites van Braun of Philips. En nee, hoewel ik sales engineer ben, werk ik niet bij één van deze bedrijven.
(Wordt continu aangevuld)
Tot slot: Ik krijg nog steeds berichten van vrouwen die vragen wat ik nu WEL zoek. Deze vrouwen hebben dit profiel wel gelezen maar kunnen de bedoeling ervan klaarblijkelijk niet doorzien. Wat ik in ieder geval wil zal ik nu verklappen: Voldoende intelligentie om dit profiel WEL te doorzien!
Dit is volgens mij een duidelijk gevalletje van :heeft er iemand nog een real-doll over?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
Ik kreeg een berichtje van een vent en zijn profiel sloeg tot nu toe eigenlijk wel alles. Ben benieuwd wat jullie er van maken.
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
Ik kreeg een berichtje van een vent en zijn profiel sloeg tot nu toe eigenlijk wel alles. Ben benieuwd wat jullie er van maken.
[..]
Hierquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
[..]
Heeft hij wel een punt, die opmerking slaat echt nergens op.quote:Vrouwen die "tegengas" nodig hebben: Word maar volwassen en volg een cursus "Eendrachtig samenwerken" of "Onderhandelingstechniek".
Hier heeft hij wel een goed punt. Als je als man/vrouw nu echt alleen maar met mensen van je denkniveau wil omgaan blijf dan lekker in je eigen omgeving en ga dan niet zoeken op internet. Als iemand een opleiding op WO niveau heeft afgerond weet hij/zij inderdaad heel veel van heel erg weinig.quote:Vrouwen die menen dat ze het alleen aan willen leggen met WO-geschoolden: Ik ken mensen met drie jaar LTS die jou op elk willekeurig gebied onder de tafel lullen, behalve natuurlijk op dat ene miezerige, pietepeuterige gebiedje waar jij je zes jaar lang vreselijk op gefixeerd hebt tegen gigantische kosten voor de rest van de samenleving.
Het valt op dat hij echt alles negatief uitlegt. Maar hij is op zich wel duidelijk. Hopelijk leest die ene vrouw die overblijft zijn profiel ook en laat ze zich niet afschrikken door de negatieve toon ervan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
Duidelijk iemand die al vrij lang op datingsites rondhuppelt, een goede opleiding heeft, verbaal begaafd en niet al te lelijk is. En mateloos gefrusteerd is dat hij maar geen reakties op zijn mailtjes krijgt. Herken ik mezelf wel beetje inquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
[..]
Maar ik ken ook mensen met twee opleidingen op MBO-niveau die niet eens weten wanneer Duitsland Nederland binnenviel en de ex-fokschaap-regel niet kennen, dus er zijn altijd uitzonderingenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel een goed punt. Als je als man/vrouw nu echt alleen maar met mensen van je denkniveau wil omgaan blijf dan lekker in je eigen omgeving en ga dan niet zoeken op internet. Als iemand een opleiding op WO niveau heeft afgerond weet hij/zij inderdaad heel veel van heel erg weinig.
Hee, wat leuk, een vrouwenhater...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
[..]
ben wel benieuwd zeg. maarre snadrem, waar spuit jij eigenlijk mee?quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef snadrem het volgende:
Ik ben wel zo lief geweest om een berichtje terug te sturen![]()
Iets in de trend van "hoi, ik ben je type niet, maar succes met zoeken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |