abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54495506
Per ongeluk mezelf gequote... Voor de honderdste keer
Sanity is (not) statistical
pi_54495534
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Emel het volgende:
Je gaat maar PM'en als je zoveel over kasta kwijt wil.
Doet ze al een aantal dagen... En inmiddels heeft ze zich ook aangemeld op m'n msn.

Anyway, ik zal zondag kijken of ik nog tijd heb om profieltjes door te bladeren; de andere beschrijvingen zijn namelijk wel heel summier..
I was an atheist until I realized I was God
pi_54495572
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doet ze al een aantal dagen... En inmiddels heeft ze zich ook aangemeld op m'n msn...
Mooi, zolang ze maar niet hier doet. nu houden we erover op.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54495636
Kasta, in je OP zeg je dat veel vrouwen het begrip volslank erg ruim nemen, maar bij veel sites moet je dit al gelijk in een profieltje invullen en kunnen mensen ook zoeken op bepaalde kenmerken. Ik heb mezelf destijds ook wat slanker aangevinkt, puur vanwege het feit dat geen enkele man openlijk op zoek is naar een dikke vrouw. Mijn vriend zocht ook iemand van slank tot volslank, maar hij vond me toch gelijk leuk. Als ik voor de optie dik had gekozen, dan had ik hem waarschijnlijk nooit ontmoet.
pi_54495657
Goed, het is weer weekend en de berichtjes stromen binnen.
Meneer één: 'hi wanna date like ur pic.'
Meneer twee: 'uhmmm....'
.
Tap tap tap
pi_54495694
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Vertel me wat, m'n inbox zat vol mailtjes van hopeloze figuren met houthakkersbloezen en een snotterend kind op de foto.
Van de week weer één.
'Ik ben gescheiden en m'n wereld draait om m'n dochtertje van vijf.'
Met 'geen kinderwens' bedoel ik ook al-geboren-kinderen .
Tap tap tap
pi_54495978
Ja maar HUN kinderen zijn WEL leuk, snap dat dan.
pi_54496132
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef Maeghan het volgende:
Ja maar HUN kinderen zijn WEL leuk, snap dat dan.
Als ze nou een zoon hadden van 18+ die ontzettend knap was .
Tap tap tap
pi_54496407
Euuuh, dit is de howto, niet het relatiesite discussieer topic .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54497345
Ik kreeg een berichtje van een vent en zijn profiel sloeg tot nu toe eigenlijk wel alles. Ben benieuwd wat jullie er van maken.
quote:
Goed.... Na heel wat profielen te hebben gelezen en mezelf in het datingcircuit gestort te hebben, weet ik nu dus feiloos te vertellen wat ik allemaal NIET wil:

Vrouwen die "tegengas" nodig hebben: Word maar volwassen en volg een cursus "Eendrachtig samenwerken" of "Onderhandelingstechniek".
Vrouwen die een foto willen zien omdat zij ook zichtbaar zijn: Die foto van jou heb IK niet geplaatst!
Vrouwen die menen dat ze het alleen aan willen leggen met WO-geschoolden: Ik ken mensen met drie jaar LTS die jou op elk willekeurig gebied onder de tafel lullen, behalve natuurlijk op dat ene miezerige, pietepeuterige gebiedje waar jij je zes jaar lang vreselijk op gefixeerd hebt tegen gigantische kosten voor de rest van de samenleving.
Vrouwen die met een DVD op de bank willen gaan zitten: Praat ie gezellig terug?
Vrouwen die eerlijkheid belangrijk vinden: Dat vind je niet belangrijk anders had je allang op mij gereageerd!
Vrouwen die de hele wereld afreizen, oh oh oh, wat zijn ze avontuurlijk: Voel je je thuis niet op je gemak? Ken je de schoonheid van je eigen woonomgeving wel? Of vind je het gewoon geweldig om al die arme stakkers in die exotische landen te laten zien hoe decadent je wel niet kunt doen met je stapeltje westerse euro's op zak?
Vrouwen die een foto in bikini op deze site hebben gezet: Moet je het nu echt alleen met je t* * ten maken??
Vrouwen die van Amsterdam houden: Geef mij maar lekker de provincie en de natuur!
Vrouwen die iemand zoeken die ABN spreekt: Ik heb een prinsheerlijk Brabants accent en schaam me hier niet voor!
Vrouwen die mij blokkeren bij het allereerste puntje van kritiek: Jullie willen toch zo graag "tegengas"?
Vrouwen die hun postuur normaal noemen bij een gewicht dat het getal 10 hoger is dan de laatste twee cijfers van hun lengte: Accepteer jezelf zoals je bent. Wat is er mis met een mooie gezette vrouw?
Vrouwen die zichzelf lief vinden: Elton John zong in 1974 al "The bitch is back"... Wij mannen weten al 33 jaar beter.
Vrouwen die stukken van hun profiel in het Engels opstellen en de moeilijke gedeeltes dan maar weer in het Nederlands: Identiteitscrisis of slecht taalonderwijs gevolgd?
Vrouwen die in verband met hun werk geen foto kunnen plaatsen: Ik noem dat kleinburgerlijk. Denk je nou echt dat de rest van de wereld jou wil chanteren met het feit dat je op RP zit? Of mag je ex niet weten dat je inderdaad nog geen nieuwe vriend hebt? hahahahaha
Vrouwen die hun beroep "wel later vertellen": Is je carrière dan toch niet zo goed gelukt als dat je wel gewild had?
Vrouwen die niet van "interesse"-berichtjes houden maar mij wel een "geen interesse"-berichtje toesturen, nadat ik een persoonlijk bericht gestuurd heb.
Vrouwen die "stevig in hun schoenen" staan: Heb je je enkels ingetaped?Ben je bouwvakker? Zit je in het leger? Of wil het zeggen dat je vooral houdt van ruziemaken om elk wissewasje?
Vrouwen van wie ik "een poging mag wagen": Nou dank je wel hoor! Dát is een geruststelling! Dat ik van jou toestemming heb om te proberen jou te versieren! Even serieus: Wie denk je dat je bent? Voor jou tien anderen!
Vrouwen die achter hun beroep "iets bij de KLM" zetten. Is het nou echt de bedoeling dat wij mannen onze bekende Pavlov-reactie op de twijfelachtige reputatie van blauwe pakjes gaan vertonen en email-berichtjes vol gehijg en gekwijl aan je gaan versturen? Mijn advies: Schrijf neer dat je serveerster bent, dit is niet ver bezijden de waarheid en werkt op veel mannen bovendien bijzonder ontnuchterend.
Vrouwen met een rugzak, die meestal zwaar te tillen is: Koop eens een koffer op wieltjes. En probeer, in het figuurlijke geval, al de ellende uit je verleden niet te projecteren op je toekomst.
Vrouwen die fervent VVD-aanhangster zijn: Natuurlijk moet je proberen om het geld van paps zo lang mogelijk binnen de familie te houden, maar het zou geen kwaad kunnen eens verder te kijken dan het hek van je ranch, de stal van je paard en de parkeerplaats van je cabrio, om te zien hoe onze maatschappij nou wérkelijk in elkaar zit.
Vrouwen die zichzelf "unbeschreiblich weiblich" noemen: In de meeste gevallen zijn dit vrouwen wiens foto ik een seconde of 60 moet bestuderen om tot de conclusie te komen dat de persoon op de foto misschien inderdaad een vrouw zou kunnen zijn... Verder vind ik de link naar het liedje van Nina Hagen inderdaad "zum Kotzen".
Vrouwen die anders praten dan dat ze denken, vanwege hun conservatieve opvoeding of opvattingen. Je mag ze niet "lekker" noemen ("foei") en ook cybers* * s is iets wat ze nooooooooooit doen. Totdat je ze toch om kwart voor twaalf 's avonds in een "bepaalde" stemming aantreft en de beer ineens helemaal los gaat. Die beer, inclusief honingpot, kan dan natuurlijk mooi de boom in!
Vrouwen die na één enkele date al een handgeschreven intentieverklaring verwachten omtrent politieke voorkeur, weekend-bestedingen, gemeenschappelijke vakanties, huwelijk, kinderen en eeuwige liefde en zo niet, dan geen verdere ontmoetingen meer: In het dagelijkse leven heet dit chantage. Verder commentaar overbodig.
Vrouwen die zich "Soulmate" noemen. Deze naam is niet meer en niet minder dan een pathetische schreeuw om aandacht, wederzijds begrip en grenzeloos geluk. En als je dat op jouw leeftijd allemaal nog niet ervaren hebt, vraag ik me serieus af of dat toch ook niet een klein beetje aan jezelf ligt.
Vrouwen die mij na het lezen van dit profiel op kittige toon weten te melden dat dit allemaal nogal gefrustreerd op hun overkomt: Klaarblijkelijk heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt. Voor jou is het waarschijnlijk alleen leuk bij je kapper een spiegel voorgehouden te krijgen! Enne oh ja: Ik zelf zit niet specifiek om "tegengas" verlegen, dus je mag je commentaar ook rustig voor je houden hahahaha
Vrouwen met slechte adem, bloedend tandvlees, snor, bakkebaarden of behaarde benen: Graag verwijs ik je door naar de personal-care-sites van Braun of Philips. En nee, hoewel ik sales engineer ben, werk ik niet bij één van deze bedrijven.

(Wordt continu aangevuld)

Tot slot: Ik krijg nog steeds berichten van vrouwen die vragen wat ik nu WEL zoek. Deze vrouwen hebben dit profiel wel gelezen maar kunnen de bedoeling ervan klaarblijkelijk niet doorzien. Wat ik in ieder geval wil zal ik nu verklappen: Voldoende intelligentie om dit profiel WEL te doorzien!
pi_54498640
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:24 schreef snadrem het volgende:
Ik kreeg een berichtje van een vent en zijn profiel sloeg tot nu toe eigenlijk wel alles. Ben benieuwd wat jullie er van maken.
[..]
Dit is volgens mij een duidelijk gevalletje van :heeft er iemand nog een real-doll over?
pi_54500699
quote:
[..]

Toch wel een beetje grappig....

Wat hij doet is eigenlijk wat OP in extremere vorm doet, namelijk alle standaard bla bla tekstjes belachelijk maken.

Kan me dan alleen weer niet voorstellen dat je zo extreem veel moeite doet op een datingsite om je ergernis op deze (extreem lange) manier te verwoorden, maar dat zegt mss meer over het feit hoe lang hij al op dergelijke sites rondhuppelt!

Een thumbs up voor de toch wel creatieve poging, maar geen datingmateriaal.
pi_54500865
quote:
[..]
Hier
quote:
Vrouwen die "tegengas" nodig hebben: Word maar volwassen en volg een cursus "Eendrachtig samenwerken" of "Onderhandelingstechniek".
Heeft hij wel een punt, die opmerking slaat echt nergens op.
pi_54501185
quote:
Vrouwen die menen dat ze het alleen aan willen leggen met WO-geschoolden: Ik ken mensen met drie jaar LTS die jou op elk willekeurig gebied onder de tafel lullen, behalve natuurlijk op dat ene miezerige, pietepeuterige gebiedje waar jij je zes jaar lang vreselijk op gefixeerd hebt tegen gigantische kosten voor de rest van de samenleving.
Hier heeft hij wel een goed punt. Als je als man/vrouw nu echt alleen maar met mensen van je denkniveau wil omgaan blijf dan lekker in je eigen omgeving en ga dan niet zoeken op internet. Als iemand een opleiding op WO niveau heeft afgerond weet hij/zij inderdaad heel veel van heel erg weinig.

Verder is deze man gewoon gefrusteerd door zijn vorige relaties en over de mensen in het algemeen die op datingsite komen. Deze man heeft waarschijnlijk nooit een langlopende relatie gehad. Hij stelt zulke hogen eisen aan zijn partners dat hij altijd teleurgesteld zal zijn omdat zijn partners niet aan zijn verwachtingspatroon voldoen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_54502954
quote:
Het valt op dat hij echt alles negatief uitlegt. Maar hij is op zich wel duidelijk. Hopelijk leest die ene vrouw die overblijft zijn profiel ook en laat ze zich niet afschrikken door de negatieve toon ervan.
pi_54506652
Hahaha ja inderdaad, kijk de man heeft op bijna al die punten wel gelijk maar het zegt iets over zijn instelling dat hij de behoefte voelt dat allemaal uitgebreid te gaan neerzetten.

Geen wonder ook dat het profiel continu wordt aangevuld. Als iemand mij vraagt "aan wat voor mensen erger je je in de trein/op straat/in winkels/op je werk/in het algemeen?" dan kan ik ook eindeloos doorgaan. En tuurlijk heb je dan vaak een punt. Maar het zegt wel iets over iemands insteek als ie uit zichzelf zo'n rant begint.
pi_54527519
quote:
[..]
Duidelijk iemand die al vrij lang op datingsites rondhuppelt, een goede opleiding heeft, verbaal begaafd en niet al te lelijk is. En mateloos gefrusteerd is dat hij maar geen reakties op zijn mailtjes krijgt. Herken ik mezelf wel beetje in

Hij is wel erg resoluut in zijn mening over bepaalde profiel-zinnen dus ik denk dat hij wel erg overtuigd van zichzelf is. Wat toch een beetje tegenstrijdig is met het feit dat ie nog steeds geen relatie heeft weten te vinden.

Mijn profiel begint ook met

-----------------
"Vervelende arrogante zak zoekt kritisch zeikwijf die net als hij niet op zoek is maar zich toch heeft ingeschreven."

"Zelfverzekerde bal zoekt huilerig mens om samen een strandwandeling te maken en flessen wijn door de ruiten van de strandtent heen te gooien"

"Gierige botterik zoekt lelijk ambitieus mormel om dvd's door de slijtplekken op de bank heen te duwen."

"Kansloze lapzwans zoekt bleke troela met zwembandjes om dat aan-niets-ontbrekende-leventje-behalve-dan-dat-ene-maatje in de war te schoppen"
-----------------

Maar goed, ik weet inmiddels dat de dames vooral niet reageren omdat je gewoon 1 van de duizend bent. Je moet gewoon geluk hebben om op te vallen, daar hoef je niet gefrustreerd door te worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Knipoogje op 11-11-2007 15:38:44 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54528449
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hier heeft hij wel een goed punt. Als je als man/vrouw nu echt alleen maar met mensen van je denkniveau wil omgaan blijf dan lekker in je eigen omgeving en ga dan niet zoeken op internet. Als iemand een opleiding op WO niveau heeft afgerond weet hij/zij inderdaad heel veel van heel erg weinig.
Maar ik ken ook mensen met twee opleidingen op MBO-niveau die niet eens weten wanneer Duitsland Nederland binnenviel en de ex-fokschaap-regel niet kennen, dus er zijn altijd uitzonderingen .
Tap tap tap
pi_54528666
quote:
[..]
Hee, wat leuk, een vrouwenhater...
Verbitterd, gefrustreerd, teleurgesteld, eventueel bereid tot agressief gedrag jegens de andere sekse na een flinke slok..

Een goed romanpersonage..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 11 november 2007 @ 19:34:16 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54533465
Hij doet me enigzins denken aan Joep van Deutekom (van NUHR), die heeft ook altijd van dat soort opsommingen. Ik vind het trouwens erg geestig en ik denk dat het een goede grap is..
pi_54534038
Ik ben wel zo lief geweest om een berichtje terug te sturen

Iets in de trend van "hoi, ik ben je type niet, maar succes met zoeken "
pi_54534642
Mannen met 'Nijntje' als username.
...
Tap tap tap
  zondag 11 november 2007 @ 20:26:37 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54534821
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef snadrem het volgende:
Ik ben wel zo lief geweest om een berichtje terug te sturen

Iets in de trend van "hoi, ik ben je type niet, maar succes met zoeken "
ben wel benieuwd zeg. maarre snadrem, waar spuit jij eigenlijk mee?

edit: @Cherrylips: van mijn username heb je dan zeker ook geen hoge hoed op..
pi_54534868
Volgens mij is dat een verfbus op het plaatje. Of deo. Of insectenspray.. net waar je zin in hebt natuurlijk
  zondag 11 november 2007 @ 20:29:58 #100
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54534923
ik mag kiezen? tjee zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')