abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54477479
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het moet toch zwaar zijn met zo'n negatieve blik op vrouwen. Ik zie niet precies waarom het één precies leidt tot een extremiteiten. Neem bijvoorbeeld het

• Een meid die in haar profiel meldt dat ze houdt van "Leuke en gezellige dingen doen"
    Diagnose: Kansloos. Dat vat het wel samen.
    Wat volgt: "Mên, is dat even pech hebben, mijn voorkeur ligt namelijk bij ongezellige kutdingen doen waar ik echt een grafhekel aan heb."
    Resultaat: Don't. Just don't

Ik zie niet waarom het resultaat zo negatief moet zijn. Ze is een ondernemend type. In het ergste geval is ze een ontzettende huppelkut, maar waarschijnlijk iemand die graag bezig is.
  • Leuke en gezellige dingen doen, daar houdt iedereen van. Ze zijn namelijk leuk. En gezellig. Dus zegt zo'n omschrijving 10x niks. Zeg dan iig wat je leuk en gezellig vindt. Groot gelijk van kasta dat ie het een kansloos profiel vindt dus.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_54477617
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 11:25 schreef Ripley het volgende:

[..]

Leuke en gezellige dingen doen, daar houdt iedereen van. Ze zijn namelijk leuk. En gezellig. Dus zegt zo'n omschrijving 10x niks. Zeg dan iig wat je leuk en gezellig vindt. Groot gelijk van kasta dat ie het een kansloos profiel vindt dus.
    De meeste dingen die je in een relatieprofiel zet, lijken me sowieso weinig zeggend. Je moet toch nog echt iemand leren kennen erna. Ik ben het ermee eens dat zo iemand beter kan neerzetten dat ze een 'ondernemend' type is, verder vind ik jullie reacties nogal getuigen van een negatieve benadering. Alles valt af te zeiken. Zet ze neer dat ze een ondernemend type is, dan kun je dat pareren door te benadrukken dat ze iemand is die onbetrouwbaar is en nooit thuis in extreem geval.

Je kunt inderdaad wel klagen over die woorden, maar 'leuke en gezellige dingen doen' is net zo'n vastgeroeste zinsnede als 'stappen &uitgaan'. Wanneer houdt stappen op en wordt het uitgaan? Dat is even stupide, maar wel standaard taalgebruik van 99% van de mensen om je heen. Ik vind het een beetje van een net zo simpele geest getuigen dat je een heel profiel kansloos vindt door 1 opmerking. Sneu.

Het is makkelijk om ieder profiel hier af te zeiken, maar zie het jullie niet beter doen. Natuurlijk is zo'n profiel inhoudsloos, 90% kijkt naar de foto en klikt dan wel of niet door. Maar goed, hoe je niet moet eindigen met een relatiesite-gnoom is eigenlijk heel makkelijk.

Doe de computer uit en trek de wijde wereld in.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verloren_onschuld op 09-11-2007 11:36:45 ]
    Verbaal terrorist
      vrijdag 9 november 2007 @ 12:57:10 #53
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54479713
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 11:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

De meeste dingen die je in een relatieprofiel zet, lijken me sowieso weinig zeggend. Je moet toch nog echt iemand leren kennen erna. Ik ben het ermee eens dat zo iemand beter kan neerzetten dat ze een 'ondernemend' type is, verder vind ik jullie reacties nogal getuigen van een negatieve benadering. Alles valt af te zeiken. Zet ze neer dat ze een ondernemend type is, dan kun je dat pareren door te benadrukken dat ze iemand is die onbetrouwbaar is en nooit thuis in extreem geval.

Je kunt inderdaad wel klagen over die woorden, maar 'leuke en gezellige dingen doen' is net zo'n vastgeroeste zinsnede als 'stappen &uitgaan'. Wanneer houdt stappen op en wordt het uitgaan? Dat is even stupide, maar wel standaard taalgebruik van 99% van de mensen om je heen. Ik vind het een beetje van een net zo simpele geest getuigen dat je een heel profiel kansloos vindt door 1 opmerking. Sneu.

Het is makkelijk om ieder profiel hier af te zeiken, maar zie het jullie niet beter doen. Natuurlijk is zo'n profiel inhoudsloos, 90% kijkt naar de foto en klikt dan wel of niet door. Maar goed, hoe je niet moet eindigen met een relatiesite-gnoom is eigenlijk heel makkelijk.

Doe de computer uit en trek de wijde wereld in.
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54479853
    Ik denk dat er wat mensen zijn die het allemaal veel te serieus nemen dit topic....
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54479972
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 11:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Het is makkelijk om ieder profiel hier af te zeiken, maar zie het jullie niet beter doen.
    Ik heb dan ook geen internetdateprofiel. Naar mijn idee klopt het hele concept van internetdaten niet: Je bent op zoek naar een relatie en zoekt daar een persoon bij. Terwijl het volgens mij gezonder is om mensen tegen te koemen en bij de juiste persoon te denken "Goh, met die en die zou ik wel aan een relatie kunnen denken." Een verschil in de volgorde.
    pi_54480013
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
    Ik denk dat er wat mensen zijn die het allemaal veel te serieus nemen dit topic....
    Het is weer erg inherent aan het type topic en de poster allemaal, gefrustreerd konijnengedrag. Onder de waan van cynische humor moet het allemaal weer ter lering ende vermaack gepresenteerd worden, maar eigenlijk is het gewoon weer een staaltje pure frustratie en negatieve benadering.

Verder, pc uit, gordijnen open, deur uit en hallo wijde wereld van leuke mensen.
    Verbaal terrorist
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:10:32 #57
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54480015
    of ze zien het nut/humor er niet van in? Iedereen kent zulke wanstaltige profielen en verstandige mensen die laten zich er niet ( teveel ) mee in. Maar om ze nu stuk voor stuk af te zeiken is te simpel. Dat kan iedere idioot.
    pi_54480045
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:10 schreef Shitonya het volgende:
    of ze zien het nut/humor er niet van in? Iedereen kent zulke wanstaltige profielen en verstandige mensen die laten zich er niet ( teveel ) mee in. Maar om ze nu stuk voor stuk af te zeiken is te simpel. Dat kan iedere idioot.
    Alleen doet Kasta het op een leukere manier dan de meesten . Zet die politiek correcte bril eens af - soms kan overdrijving best amusant zijn hoor
    pi_54480162
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen internetdateprofiel. Naar mijn idee klopt het hele concept van internetdaten niet: Je bent op zoek naar een relatie en zoekt daar een persoon bij. Terwijl het volgens mij gezonder is om mensen tegen te koemen en bij de juiste persoon te denken "Goh, met die en die zou ik wel aan een relatie kunnen denken." Een verschil in de volgorde.
    Ik ben het in zoverre met je eens dat het ook niet mijn ding is, ook aangezien ik allang voorzien ben. Toch zijn er blijkbaar een hoop mensen die er een heil in zien en ook mensen die erdoor hun liefde vinden. Ik snap niet waarom men hier in cynisme over elkaar heenvalt, het klinkt als pure angst om gezien te worden als relatiezoekende of datingsitegebruiker. Ondertussen wil toch bijna niemand alleen overblijven als het zou vragen. Schone schijn.

Even terug naar het begin, Kasta die 'toevallig' kijkt wat er op profielen staat? Moet ik het spellen? Deze constructie doet erg vermoeden dat meneer het vooral afkraakt om niet de illusie te wekken dat hij naar een relatie op zoek is. Voorspelbaar topic dus wederom. Wat dat betreft is het ook 'you get what you give'. Als je zelf een hoop oppervlakkigheid en negativiteit tentoonspreid dan ga je dat ook zeker vinden. Voor ieder wat wils.

Daarnaast vind ik de grap van Kasta er al een paar jaar vanaf, het is vooral meer van hetzelfde. Jongen, verzin eens iets nieuws.
    Verbaal terrorist
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:17:54 #60
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54480206
    Denk dat de onbewuste ergernis juist voortvloeit uit de ervaring van de "wereld hierbuiten" en dit beeld word nog extra uitvergroot d.m.v profielen. Dezelfde "gekken" op internet lopen namelijk ook hierbuiten rond en vaak niet veel intelligenter/humorvoller/creatiever. En tevens was dit topic meer uit verveling en het "kijk mij eens stoer idioten afzeiken" idee wat eerdert getuigt van een gebrek aan originaliteit dan wat anders. En als je dergelijke dingen leest kan ik me wel voorstellen dat je beeld over vrouwen lichtelijk beinvloed wordt. Wel frappant dat enkel de vrouwen ook worden afgezeken en zowaar haast geen mannen. Maar ach..
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:20:14 #61
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54480266
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Alleen doet Kasta het op een leukere manier dan de meesten . Zet die politiek correcte bril eens af - soms kan overdrijving best amusant zijn hoor
    Sporadisch kan hij mijn glimlach krijgen, maar dit is een overload. "too overdone" zoals je het kan noemen, waardoor het op den duur vervelend wordt. Voortdurende op dezelfde wijze iets of iemand afzeiken kan elke voorgeprogrammeerde robot ook wel. Ik ben benieuwd of hij ook nog iets totaal anders kan afzeiken of gewoon al schrijven..
    pi_54480440
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Sporadisch kan hij mijn glimlach krijgen, maar dit is een overload. "too overdone" zoals je het kan noemen, waardoor het op den duur vervelend wordt. Voortdurende op dezelfde wijze iets of iemand afzeiken kan elke voorgeprogrammeerde robot ook wel. Ik ben benieuwd of hij ook nog iets totaal anders kan afzeiken of gewoon al schrijven..
    Sommige mensen op fok hebben een gecultiveerde Fok-persoonlijkheid. Kasta is er daar eentje van en in die hoedanigheid zeikt ie idd graag af. Kijk je daar echt van op?
    pi_54480457
    Kan die discussie via PM?
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
    pi_54480525
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Het is weer erg inherent aan het type topic en de poster allemaal, gefrustreerd konijnengedrag. Onder de waan van cynische humor moet het allemaal weer ter lering ende vermaack gepresenteerd worden, maar eigenlijk is het gewoon weer een staaltje pure frustratie en negatieve benadering.

Verder, pc uit, gordijnen open, deur uit en hallo wijde wereld van leuke mensen.
    Waar kan je je druk om maken zeg, maar goed, ieder zijn ergernissen denk ik dan maar.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54480589
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Ripley het volgende:
    Sommige mensen op fok hebben een gecultiveerde Fok-persoonlijkheid. Kasta is er daar eentje van en in die hoedanigheid zeikt ie idd graag af. Kijk je daar echt van op?
    Het cynisme kan ik soms wel waarderen, maar is nogal voorspelbaar. Ieder topic weer een boel afzeiken omdat meneer 'toevallig' in een blaadje iets over relaties leest of 'toevallig' op een relatieprofiel kijkt.
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
    Waar kan je je druk om maken zeg, maar goed, ieder zijn ergernissen denk ik dan maar.
    Ik maak me niet druk, ik maak enkel inzichtelijk en duidelijk dat het voorspelbaar wordt.
    Iedere keer hetzelfde suffe truucje

We weten het nu wel dat meneer geen partner kan vinden omdat niemand goed genoeg voor hem is. Probeer het argument eens om te draaien, zou ik zeggen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verloren_onschuld op 09-11-2007 13:37:31 ]
    Verbaal terrorist
    pi_54480659
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Emel het volgende:
    Kan die discussie via PM?
    laatste keer dat ik het verzoek
      vrijdag 9 november 2007 @ 15:24:33 #67
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54483322
    Ja maar Emel, hoe kun je een discussie voeren per pm als er meerdere mensen erover praten? Dat is vrij lastig/irritant, omdat je je berichtjes dan naar verschillende mensen moet sturen.
    pi_54484502
    @ Shitonya en Verloren_onschuld: Je hoeft dit topic niet te lezen en je hoeft niet te posten als je je ergert.

BTW, dit is FOK! en dat zegt toch genoeg. Hier is geen leuker vermaak dan leedvermaak.

Ontopic:

Profielen zonder foto en dan met de tekst:"Ik zoek iemand die me neemt zoals ik ben."

Diagnose:Als je blind bent of je nergens voor schaamt zou je een date kunnen overwegen.En ach, misschien ziet ze er niet uit, maar misschien voelt het wel goed.
    pi_54485370
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef Shitonya het volgende:
    Ja maar Emel, hoe kun je een discussie voeren per pm als er meerdere mensen erover praten? Dat is vrij lastig/irritant, omdat je je berichtjes dan naar verschillende mensen moet sturen.
    Ja, dat kan toch ook . Of je kapt er gewoon eens mee, gejank de hele tijd.
    Tap tap tap
    pi_54489028
    Profiel: geen foto
    Ondertitel: "ik zoek een jongen uit de omgeving Rotterdam, ik heb geen zin om uren te treinen."
    Diagnose: "is duidelijk lijkt me "
    pi_54489143
    'Hoi. neuken?' was voldoende geweest
    Verbaal terrorist
    pi_54491512
    Mensen oordelen sowieso nav. de foto, wat je erbij schrijft maakt meestal geen zak uit.
      vrijdag 9 november 2007 @ 21:21:17 #73
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54491856
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat kan toch ook . Of je kapt er gewoon eens mee, gejank de hele tijd.
    pi_54495271
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef Shitonya het volgende:
    Dat is dan jammer. Vorig topic is al volgebaggerd en nu begint het weer. Kappen dus! Je gaat maar PM'en als je zoveel over kasta kwijt wil.
    Nu ontopic.
    pi_54495484
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
    Geen kinderwens betekent ook echt geen kinderwens mensen!
    Zo.
    Vertel me wat, m'n inbox zat vol mailtjes van hopeloze figuren met houthakkersbloezen en een snotterend kind op de foto.
    Sanity is (not) statistical
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')