abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2007 @ 23:15:08 #1
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_54393334
Het is toch wat...

I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 23:16:09 #2
137949 Disana
pi_54393375
Zit je net lekker op je gat
Krijg je dat
Maar het gaat om 2x een kat
En die beesten word je nooit echt zat
  maandag 5 november 2007 @ 23:17:31 #3
60586 Veulen
pi_54393412
Mare om even een domper op de feestvreugde te zetten.

Het muis d'r katten al eens gezien? Want misschien klikt het wel helemaal niet
pi_54393515
Avond Veulen en Moots..
Weten we al wie de AKO Lprijs heeft gewonnen?
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 5 november 2007 @ 23:26:30 #5
60586 Veulen
pi_54393683
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Avond Veulen en Moots..
Weten we al wie de AKO Lprijs heeft gewonnen?
Nee
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)

Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 23:27:15 #6
137949 Disana
pi_54393705
Prachtig. In plaats van normaal te gaan posten (of gewoon niet, aangezien er niets gebeurt op de streams), zit men hier zwijgend doch volhardend te lurken naar wat er allemaal wel niet wordt gezegd, en te mopperen in de COS.

Maar goed, wees dan ook gewoon niet zo opzettelijk en voortdurend OT in de COS, zoals in die vorige het geval was. Dan loop je het risico dat iemand die net komt nalezen denkt 'wat is dit hier'.
pi_54393794
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:

[..]

Nee
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)

Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54393869
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Hoho
Ik vind iedereen even lief
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cossers geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.
Maar weet je, ik kom wel even naar de sc. Sterker nog, ik ga er nu naartoe.

Ja, ik ben er. Om de cos niet verder te gaan vervuilen.
Go hard or go home
  maandag 5 november 2007 @ 23:32:18 #9
60586 Veulen
pi_54393884
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Prachtig. In plaats van normaal te gaan posten (of gewoon niet, aangezien er niets gebeurt op de streams), zit men hier zwijgend doch volhardend te lurken naar wat er allemaal wel niet wordt gezegd, en te mopperen in de COS.

Maar goed, wees dan ook gewoon niet zo opzettelijk en voortdurend OT in de COS, zoals in die vorige het geval was. Dan loop je het risico dat iemand die net komt nalezen denkt 'wat is dit hier'.
Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).

Bovendien lijkt het er op alsof men in de COS is vergeten dat het daar alleen over de streams mag gaan en niet over andere dingen.
pi_54393897
quote:

[..]

Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 23:33:00 #11
137949 Disana
pi_54393898
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
Ik zie hier verschillende groepjes met verschillende interesses en stijlen... veel meer dan in de COS.
  maandag 5 november 2007 @ 23:33:32 #12
60586 Veulen
pi_54393910
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
We zijn vast heel erg kliekerig... Maar dat maakt voor 3/4 van die mensen daar heus niks uit.
pi_54393911
Ik ben dol op kliekjes.......vooral die van een dag oud....
pi_54393933
quote:

[..]

Nee
Hoogeveen is het, niet Heereveen.
Go hard or go home
  maandag 5 november 2007 @ 23:34:54 #15
60586 Veulen
pi_54393969
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?
Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.
Groeten en gedag zeggen hoort trouwens ook gewoon bij het offtopic gaan Noeky. Voor dat soort dingen is de SC.
  maandag 5 november 2007 @ 23:35:31 #16
60586 Veulen
pi_54393988
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Hoogeveen is het, niet Heereveen.
Echt?
Kut daar gaat me grap
  maandag 5 november 2007 @ 23:36:53 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54394038
AlohA all.... mag ik ff off-topic gaan??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_54394049
Hallo, waar is die kliek hier...........
pi_54394065
Hey leandraatje
pi_54394068
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:

[..]

Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.
Groeten en gedag zeggen hoort trouwens ook gewoon bij het offtopic gaan Noeky. Voor dat soort dingen is de SC.
Voor het grootste gedeelte gaat de Cos gewoon over de streams. Ik vind het niet zo' n ramp als het af en toe een tijdje off topic is hoor want dan scroll ik er gewoon overheen.

Maar goed je hebt natuurlijk gelijk dat het hier beter op zijn plaats zou zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 23:37:51 #21
137949 Disana
pi_54394069
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).

Bovendien lijkt het er op alsof men in de COS is vergeten dat het daar alleen over de streams mag gaan en niet over andere dingen.
Ja, dat laatste verbaasde mij dus ook. En dat je daar dan niets van mag zeggen als je binnen komt om bij te lezen. Dat ze echt gaan zitten zieken in hun eigen COS, dat snap ik niet.

Gemakzucht, zou kunnen. Maar het is ook gewoontevorming: posten om het posten.
  maandag 5 november 2007 @ 23:38:10 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54394084
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo, waar is die kliek hier...........
Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 november 2007 @ 23:38:59 #23
60586 Veulen
pi_54394113
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all.... mag ik ff off-topic gaan??
Jij mag dat...

Weet eigenlijk ook niet wat er ontopic te melden zou kunnen zijn over een kat die door een muis is gevangen.
Dat is eigenlijk net zo iets als een muis die een slang op eet... (en dat kan.)
pi_54394118
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijn
Ah....de toon is gezet........wie volgt.....
pi_54394133
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.
Maar weet je, ik kom wel even naar de sc. Sterker nog, ik ga er nu naartoe.

Ja, ik ben er. Om de cos niet verder te gaan vervuilen.
Het ging er eigenlijk om dat COSsers niet in de SC komen... Van mij mag iedereen doen en laten wat 'ie wilt. Maak me drukker om de kmende novemberstorm..
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')