Neequote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Avond Veulen en Moots..
Weten we al wie de AKO Lprijs heeft gewonnen?
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)
Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoho![]()
Ik vind iedereen even lief![]()
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cossers geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Prachtig. In plaats van normaal te gaan posten (of gewoon niet, aangezien er niets gebeurt op de streams), zit men hier zwijgend doch volhardend te lurken naar wat er allemaal wel niet wordt gezegd, en te mopperen in de COS.
Maar goed, wees dan ook gewoon niet zo opzettelijk en voortdurend OT in de COS, zoals in die vorige het geval was. Dan loop je het risico dat iemand die net komt nalezen denkt 'wat is dit hier'.
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
Ik zie hier verschillende groepjes met verschillende interesses en stijlen... veel meer dan in de COS.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
We zijn vast heel erg kliekerig... Maar dat maakt voor 3/4 van die mensen daar heus niks uit.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
Hoogeveen is het, niet Heereveen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)
Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?
Voor het grootste gedeelte gaat de Cos gewoon over de streams. Ik vind het niet zo' n ramp als het af en toe een tijdje off topic is hoor want dan scroll ik er gewoon overheen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.
Groeten en gedag zeggen hoort trouwens ook gewoon bij het offtopic gaan Noeky. Voor dat soort dingen is de SC.
Ja, dat laatste verbaasde mij dus ook. En dat je daar dan niets van mag zeggen als je binnen komt om bij te lezen. Dat ze echt gaan zitten zieken in hun eigen COS, dat snap ik niet.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).
Bovendien lijkt het er op alsof men in de COS is vergeten dat het daar alleen over de streams mag gaan en niet over andere dingen.
Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijnquote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo, waar is die kliek hier...........
![]()
Jij mag dat...quote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all.... mag ik ff off-topic gaan??
Ah....de toon is gezet........wie volgt.....quote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijn
Het ging er eigenlijk om dat COSsers niet in de SC komen... Van mij mag iedereen doen en laten wat 'ie wilt. Maak me drukker om de kmende novemberstorm..quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.
Maar weet je, ik kom wel even naar de sc. Sterker nog, ik ga er nu naartoe.
Ja, ik ben er. Om de cos niet verder te gaan vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |