Was zeker interessant. We liepen een half uur uit, mocht van mij wel langer doorgaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel interessant. Als ze hier nou ook eens zo'n lezing houden.
Ben je er ook blij mee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu krijg ik wel visioenen bij het lezen van de TT
Het Groot Dictee der Nederlandse taal moet natuurlijk wel uitdagend blijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* agree. Vervoegingen enzo kun je uit je hoofd leren. Dat gezeik over die tussen -n, koppeltekens etc. hangt me een beetje de keel uit. Trek gewoon één lijn, want op deze manier kan geen enkele Nederlander dadelijk nog fatsoenlijk spellen.
Mooi dat het gelukt isquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]het is af
het lag uiteindelijk inderdaad aan die on(release)en ik heb een doorzichtige laag als clickout gebruikt, en toen deedtie het
quote:
Zo dacht m'n natuurkundeleraar (tevens mentor) ook, en dat kwam terug bij het praatje bij m'n diploma-uitreikingquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu moet je het de volgende keer weer waarmaken.![]()
![]()
Hartstikke goed joh! *schouderklopje
Het duurde lang (ruim 3 uur) en ik had het hartstikke warm: ik weigerde in pak te komen, en zat in leren jas en met een hoed opquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
Altijd leuk die praatjes bij de diploma-uitreiking.![]()
![]()
Heb je liever luipaardprint?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien houdt ie (net als ik) niet zo van tijgerstrings![]()
Ik ben meer bezorgd over het grote aantal wat NIET op de longstay zit er daar WEL thuis hoortquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
Ik moet me echt inhouden om hier niet die halve lezing op te gaan zitten lepelen.![]()
Ze gaf ons ook een kijkje in de politiekebesluitvorming. Sommige beslissingen zijn zo dom.Donner die wilde bezuinigen en zaken als opleidingen in de gevangenis heeft geschrapt. Leuk dat je daar nu op bezuinigt, maar uiteindelijk gaat het zo alleen maar meer geld kosten.
![]()
De hoeveelheid geld die er gaat naar het openen van klinieken/ het zorgen voor bedden. Maar geen geld naar onderzoek, terwijl het aantal plaatsen voor tbs'ers schrikbarend is gestegen en nog steeds stijgt. Mensen die in de long-stay zitten, maar er niet thuishoren.![]()
Het was in elk geval wel een eye-opener.![]()
En met jou de rest van NL.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben meer bezorgd over het grote aantal wat NIET op de longstay zit er daar WEL thuis hoort![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verrassend Smashing Pumpkins optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |