quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar school om in een saai boek te lezen. Ik hoop dat je genoeg hebt aan het plaatje met het voorbeeld om het zelf af te kunnen en anders merk ik het nog wel, dan kijk ik vanavond of morgen er nog wel naar
mannenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
God wat een sneue dj op de radio: Mika moet wel homo zijn, want heb je ooit een hetero horen zeggen "big girl you are beautiful"?![]()
![]()
![]()
![]()
Whoohoo!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
wij hebbern een 'spamaanval' intern gehader was iemand die IEDEREEN maar dan ook echt IEDEREEN gemaild heeft dat we op iemand moesten stemmen. en daar kwamen reacties op van 'nee je moet op die stemmen!' en 'hou nou eens op met deze spam' en (
) 'als jullie het nou niet naar iedereen doorsturen, is dat beter voor de mailserver'
hoe stom kunnen mensen zijn
Ik ben de laatste tijd actie-vrij geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd actie-vrij geloof ik.
't Werd ook vermoeiend.![]()
nicequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:56 schreef Nesle het volgende:
Jeaaaauu
Cijfersssss
Economie12: 7.3![]()
Geschiedenis: 7.2![]()
Frans leestoets: 6.3
Morgen krijg ik wiskunde1 en 2 en nederlands (wat ontiegelijk slecht is gemaakt in de andere klassen) en letterkunde.
![]()
Welk deel ben je in bezig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb zin in harry potter lezenlijkt me een beeeeetje te ver gaan, zelfs voor hier
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:07 schreef Nesle het volgende:
Echt zo lief van mijn eco-leraar, gaf me zo nog een schouderklopje en zei: "Ik wist wel dat je het kon![]()
"
met boeken lezen of met afsprakenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
Leuk deel.
Ik ga maar eens een planning maken voor de komende 2 maanden.![]()
Studieplanning.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met boeken lezen of met afspraken
niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |