Hij vond het maar een stom ding (quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind hem dubbel: aan de ene kant hou ik wel van Anouk die een beetje raar doet(de video van Don't vond ik fantastisch
), maar die gekke trompetten en tekst in beeld vond ik erg irritant
, en op het laatst gaat het veel te snel. Volgens mij is dat niet gezond om te kijken voor mensen met epilepsie bijvoorbeeld
Het nummer is wel
quote:
De Donald Doek!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
Jaren later was ik de kast van m'n vriend aan het uitmesten: had hij die handdoek!!Toen dacht ik echt even: this is meant to be...
![]()
![]()
![]()
Je kent hem????quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Donald Doek!
/tromgeroffel, hi-hat
Nee..maar de DD namen zijn altijd zo voorspelbaarquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
Donald Doek.Verzin je dat nu net zelf?
![]()
Ik dacht even dat je hem in je bezit had...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar de DD namen zijn altijd zo voorspelbaar
Tom Kruis
Bill Gaatjes
in de kroegquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar heb je die fleecetrui mee gewonnen?
wat! Donald Duck is coolquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vond het maar een stom ding ()en had ooit meegedaan met die wedstrijd voor een of ander tof iets als een spelcomputer, maar toen kreeg hij dus een handdoek.
Hij begreep in elk geval niks van m'n enthousiasme.
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je hem in je bezit had...![]()
* zet zoektocht voort![]()
Af en toe schrik ik midden in de nacht nog wakker met schrikbeelden van dat programma op mn netvlies jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
SPSS.![]()
Maar vraag me er maar niks over.![]()
![]()
Dat met apetrots had ik nog wel geweten maar dingen met hoofdletters snap ik ook nooit. Volgens mij moet je, als je het over het schilderij van Rembrandt hebt, eigenlijk De Nachtwacht schrijvenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben terug van de taaltoets. Ging over het algemeen best redelijk, maar er zaten een paar verneukeratieve dingen tussen. Zit er nu een paar te checken op woordenlijst.org en bij de meeste waar ik over twijfelde heb ik het verkeerde ingevuld. Meestal zijn dat weer uitzonderingen op regels. Blijkbaar is het apetrots (ik koos voor apentrots), maar is het wel weer apenrots en apenstaartje. Tegenwoordig is het paardenbloem (die had ik dan wel goed), is de juiste schrijfwijze derde wereld maar heb je het wel weer over het Derde Rijk (en een land in de derde wereld is dan weer een derdewereldland), en blijkbaar is de nachtwacht zonder hoofdletter. En babyuitzet (ik weet niet eens wat het is) is zonder streepje, maar ik vond met.
Ik heb het wel gehaald denk ik zo, maar dit is een partij onlogische naaierij
Ik ben nu ook met een paar van die dingen bezig om uit te zoeken waarom het zo is. Ik wil weten waarom het harteloos is en hartendief, gezeikquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het hele gehannes met de spelling is afgelopen enorm uit de klauwen gelopen.
En dat was dan allemaal ter verduidelijking
Het wordt maar voor één groepje mensen duidelijker en dat zijn de bedenkers en de uitvoerders. Voor de rest is het net een knipperlicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |