Huh? Als in echt een toets Nederlandse taal?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb over drie kwartier m'n eerste officiële toets. Multiple choice Nederlands
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
Met pensioen, jammer.
Ik was gister bij een lezing waar hij ook was. Aan het eind konden de mensen nog vragen stellen en reageren en hij kreeg de microfoon. Het was echt even zijn momentjeWilde de microfoon niet loslaten, liep ook naar voren met briljante wollige volzinnen en grootse armgebaren.
![]()
Hij was ook de enige die na z'n vraag (van 10 minuten) applaus kreeg.
![]()
d's en t's? of toch wat moeilijkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb over drie kwartier m'n eerste officiële toets. Multiple choice Nederlands
Ja, hij had tussendoor ook ontzettend goede vragen. Ik was echt onder de indrukquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Echt?Ha, mooi dan!!!
Hij is altijd bij elke lezing waar ik ook heen ga, maar soms kennen de organisatoren hem ook en dan gaan ze expres de microfoon aan iemand anders geven omdat het anders te lang duurtWalgelijk
Die man is geweldig intelligent, net als zijn twee broers, dat zijn echt van die geleerde-mannen-met-baardenMaarja, daarnaast is hij ook autistisch
En daardoor zo'n figuur die iedereen in de stad kent
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
Bij kunstgeschiedenis probeerde ik altijd zo snel mogelijk weg te komen. Heb je haast, ga je een dia halen, kom je er het eerste half uur niet weg.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |