quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Piemol het volgende:
Meer Fokkers die in de 20/30 lopen en die er (net) achter zijn gekomen dan hun (vreet)levenstijl in de voorgaande jaren hun tol beginnen te eisen??
Ik heb de laatste 8 jaar ofzo geen weegschaal meer gezien, laat staan gebruiktquote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel weeg je dan met je bolle plofkop?
Een beetje, maar ik zie er nu leuker uit dan een paar jaar geleden. Kwestie van dat ik een stuk harder ben ga werken na mn afstuderen en regelmatig ga hardlopen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Piemol het volgende:
Meer Fokkers die in de 20/30 lopen en die er (net) achter zijn gekomen dan hun (vreet)levenstijl in de voorgaande jaren hun tol beginnen te eisen??
quote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
ohjah en stoppen met bier drinken
Ik tennis 1x in de weekquote:
Bij jou maakt het niet uit, jij hebt al een dikke plofkop.quote:Op maandag 5 november 2007 21:02 schreef junkiesietze het volgende:
Kut, ik heb ook de 20 bereikt... en ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar een grammetje aan te komen...
maar dit zal mij ook wel over komen
Helemaal niet slecht, je wordt er alleen maar dik van.quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef Piemol het volgende:
Bier drinken?
in het weekend , 4 liter per dag gemiddeld
is dat erg slecht??
Tja, ik doe dat ook maar kom daar zelf niet van aan.quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef Piemol het volgende:
Bier drinken?
is dat erg slecht??
Welnee joh. Zowel Andre als Theo zijn er erg oud mee geworden...quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef Piemol het volgende:
Bier drinken?
is dat erg slecht??
Bier is niet ALTIJD goed voor je.quote:Op maandag 5 november 2007 21:23 schreef Piemol het volgende:
Slecht als in - dik van worden
Bier is verder goed voor je lijer, ontsmet je van!
Is witte wijn ook een dikmaker toevallig? dan kan ik daar misschien op overstappen(om mee te beginnen)
En dan nog scooter rijden hequote:Op maandag 5 november 2007 21:02 schreef junkiesietze het volgende:
Kut, ik heb ook de 20 bereikt... en ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar een grammetje aan te komen...
maar dit zal mij ook wel over komen
Nee joh gek dat zijn gewoon spierenquote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Piemol het volgende:
Ik ga dieper de 20 in en nu gaat het dus eindelijk gebeuren
Jaren lang vreten, vreten, zonder enige vorm van zicht op wat ik naar binnen werkte en de hoeveelheid
Niet dat ik om de 10 minuten een zak friet/patat/aardappelvingertjes naar binnen werkte, of zakken snoep/chips/tussendoortjes naar binnen aan het werken was maar toch,..
Gewoon lekker eten, en soms wat meer dan normaal... net ietsjes teveel van alles.
Eten tot je niet gewoon lekker vol zit, maar gewoon heel erg vol.. heerlijk! soms een toetje er achteraan.
Iemand die me al een langere tijd niet gezien heeft zei tegen me:
Piemol, wat heb je toch een plofkop gekregen
Ik ga denk ik maar dat zielenknijpersubforumpje opzoeken waar je [CentraaL] Dieet - topiques hebt lopen
Of ik ga maar emigreren naar naar Hiopië , want eten hebben ze er niet en das nu wel handig in mijn geval
Ja, 4x in de week trainen sinds m,n 18e begint z,n tol te eisen : sixpack , biceps , borstspieren .quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Piemol het volgende:
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Piemol het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |