indicatie over het werk/salaris op de site van connexxionquote:Hoi , zie hier voor het eerst deze bussentopic, ben op het moment vrachtwagenchauffeur, zit stevig te denken om buschauffeur te worden, wie o wie kan mij zoveel mogelijk vertellen over het vak , ben naarstig op zoek naar meer informatie betreffende het vak, en dan bedoel ik informatie qua loon blokken roosters etc. Het nadeel van vrachtwagenchauffeur is de moeilijke combinatie werk/privéleven door de lange dagen van 13/14 uur per dag die je maakt , als buschauffeur krijg je weer te maken met de onregelmatige werktijden, is het per definitie beter buschauffeur of vrachtwagenchauffeur te zijn?
Volgens mij bij ConneXXion ook niet.. iig niet hier in het noorden..quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Willy84 het volgende:
Gebroken diensten komen bij het GVB in Amsterdam niet meer voor. Bij welke bedrijven nog wel?
Nou, mijn vader vertelde hele andere dingen. Die heeft bij Connexxion gewerkt en die had echt gebroken diensten.quote:Op zondag 18 november 2007 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Volgens mij bij ConneXXion ook niet.. iig niet hier in het noorden..
quote:Op zondag 18 november 2007 15:54 schreef Kaiba het volgende:
Hoi , zie hier voor het eerst deze bussentopic, ben op het moment vrachtwagenchauffeur, zit stevig te denken om buschauffeur te worden, wie o wie kan mij zoveel mogelijk vertellen over het vak , ben naarstig op zoek naar meer informatie betreffende het vak, en dan bedoel ik informatie qua loon blokken roosters etc. Het nadeel van vrachtwagenchauffeur is de moeilijke combinatie werk/privéleven door de lange dagen van 13/14 uur per dag die je maakt , als buschauffeur krijg je weer te maken met de onregelmatige werktijden, is het per definitie beter buschauffeur of vrachtwagenchauffeur te zijn?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Volgens mij bij ConneXXion ook niet.. iig niet hier in het noorden..
zeikende passagiers? tja je bent het eerste aanspreekpunt dus het komt wel eens voor. agressie heb ik in 11 maanden nog niet meegemaakt.quote:j
Je krijgt zeikende pasagiers en agressieve passagiers.
Volgens mij komen er wel gebroken diensten voor bij GVB: de lijnen 42 en 43 gaan namelijk op CS in elkaar over.quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Willy84 het volgende:
Gebroken diensten komen bij het GVB in Amsterdam niet meer voor. Bij welke bedrijven nog wel?
Mijn vader ook nog niet echt. Tsja, een scheldende neger, maar dat zal mijn pa een rotzorg wezen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[..]
zeikende passagiers? tja je bent het eerste aanspreekpunt dus het komt wel eens voor. agressie heb ik in 11 maanden nog niet meegemaakt.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
waarom heb ik dan 3 gebroken diensten deze week?
[..]
zeikende passagiers? tja je bent het eerste aanspreekpunt dus het komt wel eens voor. agressie heb ik in 11 maanden nog niet meegemaakt.
Ik heb een vraag gaan de eerste Citaro's dit week naar Evobus of staan ze nu daar al ? want in een vorig bericht werd er gezegd dat de eerste afgelopen vrijdag in garage noord geweest was ?quote:Op maandag 19 november 2007 12:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel gebroken diensten voor bij GVB: de lijnen 42 en 43 gaan namelijk op CS in elkaar over.
Ik heb een impressie van de eerste nieuwe GVB Citaro gezien ze gaan er hetzelfde uitzien als die van de zuidtangent.quote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk woon ik het dichtst bij Garage West, dus ik kan niets zeggen over de Citaro's.
Wat ik wel weet is dat de Citaro BZ's er af gaan op 8 december.
Dit wil ik ook wel weten. Iemand die hier een antwoord op heeft?quote:Op zondag 18 november 2007 02:52 schreef zwahiel het volgende:
Waarom zijn er zoveel over aan het stappen op Citaro's? Op de Zuid Targent gaat men van NewAG300's naar Citaro's? Zijn die Citaro's zoveel beter?
Bedoel de meesten zijn niet eens volledig gelijkvloers, terwijl veel concessieverleners dat wel als eis aangeven.
Aanvulling gebroken diensten GVB:quote:Op maandag 19 november 2007 12:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel gebroken diensten voor bij GVB: de lijnen 42 en 43 gaan namelijk op CS in elkaar over.
En dan gaat lijn 46 voortaan via de Lemelerbergweg rijden ten koste van lijn 244.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef Dj-Flash het volgende:
Bus 15
rijdt iets minder vaak in de spitsen, maar door
de komst van de nieuwe bus 315 tussen
Sloterdijk en Zuid gaat de gezamenlijke
spitsfrequentie op dat traject omhoog: samen
rijden ze juist vaker.
Bus 21
is ‘s morgens extra druk en gaat daarom
vaker rijden in de ochtendspits.
Bus 32, 33, 34, 35 en 36
beginnen vanuit Noord iets vroeger aan de
ochtendspits, vanaf half zeven wordt al vaker
gereden.
Bus 41
gaat vaker rijden in de ochtendspits en op
zaterdag.
Bus 245
krijgt een extra rit op werkdagen om half vijf
van Molenwijk naar Schiphol.
Bus 247
krijgt eveneens een extra rit van Bos en
Lommerplein om half zes naar Station
Lelylaan, die daarna als bus 195 doorrijdt naar
Schiphol.
Bus 336
rijdt alleen nog ’s ochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |