Die is flink uitgebrand zegquote:
De achterbak ziet er nog best goed uit zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 3 december 2007 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is flink uitgebrand zeg![]()
Zonde. Dat was na 4 alliances de eerste berkhof.
Valt mij ook op inderdaad. Vandaag stond er een bus bij de uitstaphalte op A`dam CS waarvan ook de hele achterkant en een deel van de zijkant onder het vuil zat.quote:Op zondag 2 december 2007 20:31 schreef Willy84 het volgende:
Lijn 41 van het GVB
Ook is het mij opgevallen dat veel bussen van het GVB aan de buitenkant vuil zijn. Misschien is hier een verband met de plaatsing van de 2 nieuwe wasstraten in Noord.
Komt ook, omdat die bussen een middenmotor hebben en de wind kennelijk gunstig stond voor het achtereinde van de busquote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
De achterbak ziet er nog best goed uit zo op het eerste gezicht.![]()
Eigenlijk ben ik toch een beetje blij dat de Berkhofs na elkaar stukvallen. Ze zijn niet echt uitnodigend voor lange-afstandsverkeer.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:20 schreef zwahiel het volgende:
Vandaag een soort gelijke Berkhof die boem deed in Arnhem op 't busstation. Zo'n betonnenpaal geeft niet echt mee, ook al ben je een 27 meter lange bus
Zin in high(er)-res-pics?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Bovenste is VOlvo, ik gok 7700 of 7800, onderste lijkt op omgebouwde MAN
in Zwolle rijden ze ook nog (volgens mij op de lijn naar Zwartsluis of anders ook ipv de Volvo's als stadsdienst naar Willaertstraat)quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Bwoooooooooooooooh!![]()
Een gelede Citaro
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Bwoooooooooooooooh!![]()
Een gelede Citaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |