ik had het gezien op www.ovinboskoop.nl de eerste Citaro heeft de busnummer 301quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef Willy84 het volgende:
hoe weet jij dat?
Omdat je zo graag wilt weten of er gelede Citaro's op lijn 41 van het GVB gaan rijdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef Socios het volgende:
Ho-pe-loos, waarom staat dit topic nog in MyAT
Sinds die soap rond lijn 41 krijg ik steeds meer de behoefte om alle geledes van het GVB in de hens te steken, dan zijn we misschien eens van die lijn 41 fetishist af.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je zo graag wilt weten of er gelede Citaro's op lijn 41 van het GVB gaan rijden
Wel de oude volvo`s nog even heel laten graag.quote:Op zondag 2 december 2007 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds die soap rond lijn 41 krijg ik steeds meer de behoefte om alle geledes van het GVB in de hens te steken, dan zijn we misschien eens van die lijn 41 fetishist af.
Hee, je bent vergeten dubbel te posten! Zo ziet onze lijn 41 fetishist het natuurlijk nooit hè.quote:Op zondag 2 december 2007 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijn 41 van het GVB
Zo, alle geneuzel over lijn 41 en gelede citaro's kan vanaf nu daar. Gaan we in dit voorheen zo prachtige topic de aloude draad weer oppakken
Post die plaatjes hier maar:quote:Op zondag 2 december 2007 12:20 schreef Dj-Flash het volgende:
willy84 heb je nog meer plaatjes van GVB bussen die je hier in het topic kan plaatsen ?
weer een 9000-serie minder.quote:MENALDUM - Op de Miedyk is vanmorgen een zogenaamde harmonica bus volledig uitgebrand.
Om 9:10 werden brandweer Menaldum en de politie gealarmeerd voor een voertuig in brand op de Mieddyk.
Ter plaatse gekomen bleek er een grote bus van vervoersbedrijf Connexion volledig in brand te staan.
Niet veel later werd de hulp ingeroepen van korps Marssum voor assitentie.
Volgens passagiers zou de bus in Dronrijp al wat roken. Op de Mieddyk in Menaldum werd de chauffeur door toeterende automobilisten er op gewezen dat er vlammen uit de bus kwamen. Na het stilzetten van de bus kon iedereen de bus op tijd verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |