abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3247562
Ik wilde even kijken of er hier mensen zijn die ervaring hebben met taxi chauffeur als beroep.
Heb zelf wel intresse om bv. vrijdag avond/nacht en zaterdag's als taxi chauffeur te gaan rijden. Alleen ik vraag me af of dit zomaar mogelijk is en of hier nog eisen aan verbonden zijn. Moet je bevoorbeeld minstens 2 jaar je rijbewijs hebben, en bijna alle straten kennen in het gebied van waar je werkt ?

En waar zou je het beste kunnen informeren voor part time taxi chauffeur, mocht dit al mogelijk zijn.

[edit]
Hmmz, chauffeur fout getypt in de topic, kan een admin het ff aanpassen, wel zo netjus
[/edit]

M'n signature, wat doe je :{
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:22:21 #2
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_3255596
volgens mij moet je vooral ongelovelijk onbeschoft wezen.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_3255740
Tja, je moet er de humor van inzien hč.....af en toe de kots uit je auto scheppen, zo nu en dan een knal op je bek incasseren. Je krijgt trouwens wel redelijk wat fooi, maarja...die moet je dan een rit later weer afgeven wanneer ze een gun tegen je slaap houden. Conclusie: gewoon doen en niet zeiken
pi_6137440
het ligt er een beetje aan waar je wilt gaan rijden.
Ik werk als parttimer in Den Haag.

allereerst een rijkaart aanvragen bij het NMi

vereisten:
minimaal 2 jaar rijbewijs
bewijs van goed gedrag
psychologische test
stratenkennis (straten, verzorgtehuizen, ambassades, hotels,etc)

voor de rest:
kostuum + toebehoren
rijtijdenboekje

zondag 6 oktober 2002 @ 21:58:55 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_6141678
Onthoudt deze hoofdregel: als het een toerist is rij dan een paar kilometer om en verdubbel prijzen.

That should get you started

pi_6141888
Woon je in de regio Rotterdam? Dan kun je zo aan de slag bij Connexxion Eurotax in Schiedam...
Daar nemen ze gasten aan die nog geen paar maanden een rijbewijs hebben, er uit zien als een zwerver, geen fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken (en dan heb ik het niet eens over allochtone werknemers...)

Voldoe je minstens aan deze eisen? Dan heb je een baan

pi_6164784
Men neme een auto, men neme een rijbewijs en klaar is Kees, je kan (zwarte) taxi worden.
pi_6164841
Je kunt overal aan de slag. Taxichauffeurs hebben ze in elke stad nog wel wat nodig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6164872
ben ook part time taxi chauffeur geweest, hoelang je je rijbewijs moet hebben hangt af van de werkgever, wel moet je als je bent aangenomen een chaufeurspas aanvragen bij de RVI, daarvoor moet je een verklaring van goed gedrag hebben. verder succes met je baan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')