episode 1 is al geweest volgens mij. Ik weet niet hoe men denkt over spoilers in dit topic??quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Dickies het volgende:
Al begonnen daar? Episode 1 is 'onderweg'
Ik zou er nooit aan meedoen maar zeker leuk om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het topic: (kijk dus uit!!) Dean is een DPC-er maar geen fanatieke.
http://www.dpchallenge.com/forum.php?action=read&FORUM_THREAD_ID=631268&page=9#4222955Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja, ik heb 'm gedownload. Straks even kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
episode 1 is al geweest volgens mij. Ik weet niet hoe men denkt over spoilers in dit topic??
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm gedownload. Straks even kijkenwaar?? ik heb twee lopen maar die doen niets
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Een bepaalde torrentsite. Aanmelden alleen op invite. Mocht je er 1 willen dan kan ik je wel mailenquote:Op maandag 5 november 2007 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]waar?? ik heb twee lopen maar die doen niets
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.![]()
Oei...erg leukNo one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!![]()
Leuk, dat zou ik ook wel hier in NL willen zien. *Kan best prima Engels, maar is lui en heeft liever ondertiteling*
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.![]()
ff mailen naar net5quote:Op maandag 5 november 2007 20:45 schreef Toeps het volgende:
Oeh, wanneer komt dat in NL? *meldt vast aan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
er is niets mis met praten over torrents hoor... je mag alleen geen linkjes plaatsen oid...quote:Op maandag 5 november 2007 20:43 schreef Yoni het volgende:
Leuk! Dit wil ik ook wel zien
maarrrruh..mag het gekletst over de torrents een pietsie minder
wij krijgen hem ook niet echt binnen dus... tracker is niet goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik zie hem ook niet in de nieuwsgroepen. Afwachten maar....Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis![]()
Ik wel. Gisteren gepostquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie hem ook niet in de nieuwsgroepen. Afwachten maar.....
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!![]()
staat ie wel tussen, twee keer zelfs...maar die doet niets...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef killko het volgende:
Anders eens op mininova zoeken naar the shot...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik had weer op het verkeerde gezocht zie ikquote:
Tx
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis![]()
OK, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
staat ie wel tussen, twee keer zelfs...maar die doet niets...![]()
![]()
Klinkt grappig. Heb normaal gesproken niets met dit soort programma's. Vanavond maar eens kijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |