abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:44:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_205341
Even een kort bericht. Ik neem de 8 uur op donderdagavond steeds op en kijk die dan, naadloos voor de half 11 uitzending met een hele kamer vol andere adepten. Sfeertje als bij een goede voetbalwedstrijd, met veel drank en veel geschreeuw. "Gelul!!!!!, Bianca, gelul, niks bijzonder, je bent een proleetje" Daverende lachsalvo's als Ruud, de laatste levende Batavier, weer met een onnavolgbaar verhaal komt.
Overigens gaan er de laatste tijd wat geluiden op dat ik te makkelijk de Ruud Zegt Het Zo act uit de kast trek, maar ik zie het zo. Ik wil niet zo ver gaan als sommige mooischrijvers, die gekweld kijkend de theorie verkondigen dat zij het niet zijn die de verhalen schrijven maar "dat de woorden al min of meer in de lucht hingen, ik heb ze alleen maar opgeschreven", maar ik voel wel een zekere verwantschap. Ik denk dat ik medium voor Ruud ben. Als in trance moet ik schrijven over mestkevertjes, theorieën over de vrouw die óf hun tijd 300 jaar vooruit zijn óf uit de donkere Middeleeuwen stammen, daar zijn de geleerden het nog niet over eens, de gemeenschap onderling van de zilverruggorilla en de iets zwartere bergsoort. Het is Ruud die mij stuurt en ik geef het slechts aan jullie door, in volstrekte nederigheid.
Vooral de reactie van een van Ruuds vrienden sterkte me. Hij mailde me dat hij 1 van Ruuds oude snookervrienden is en de stukken tekst wel herkende.
Probleempje: ik probeer mij wanhopig Ruud aan een snookertafel voor te stellen maar het lukt me niet. Vind hem meer het type voor een uitheemse krachtsport, beetje type Wim Ruska . Alsof iemand je vertelt dat Maurice een abstract schilder is en Bianca cheerleader is bij de Amsterdam Admirals. (Geniet ik altijd zo van, American Football in Nederland. Duizenden interviews al dat de sport inmiddels op een heel aardig niveau zit in Nederland en dan die beelden van kleumende bakvissen met natte bolletjes om hun handen die voor 75 man aangetrouwde familie en 7 betalende bezoekers een dansje moeten doen) Totaal ongerijmd.
Overigens denk ik dat Bianca zover zal gaan in haar eigen Heiligverklaring (citaat: "Ik ben nu eenmaal een heel theatrale persoonlijkheid") dat zij nog voor 24 december onbevlekt een kind zal ontvangen in het kippenhok. Zij noemt het kind Aura en doet in extase een woeste hippiedans om haar heen. Zij maakt in feite de omgekeerde ontwikkeling door van Karin, die er binnenkort uitkomt en geen kinderen meer heeft.
Thuiskomend van school : "Pap, wat is een bloojop"
"Dat leg ik nog wel eens uit, ga maar een mooie tekening maken voor mama, ze moet donderdag aan het eind van de uitzending weer huilen"
Nu ga ik me voorbereiden op de uitzending. Spreek jullie vanavond, ik ben gespannen!

Nico

donderdag 21 oktober 1999 @ 20:49:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_205342
[quote]op 10-21-1999 om 08:44 PM schreef doordevil het volgende:
Zij noemt het kind Aura en doet in extase een woeste hippiedans om haar heen. Zij maakt in feite de omgekeerde ontwikkeling door van Karin, die er binnenkort uitkomt en geen kinderen meer heeft.

BRILJANT!!!!!!!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_205343
quote:
op 10-21-1999 om 08:49 PM schreef Barbie het volgende:
[quote]op 10-21-1999 om 08:44 PM schreef doordevil het volgende:
Zij noemt het kind Aura en doet in extase een woeste hippiedans om haar heen. Zij maakt in feite de omgekeerde ontwikkeling door van Karin, die er binnenkort uitkomt en geen kinderen meer heeft.

BRILJANT!!!!!!!

hehehe, precies die wilde ik ook gaan quoten

Willem: 'Nou, Trut!'

donderdag 21 oktober 1999 @ 20:53:00 #4
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_205344
As good as ever Nico...
klasse
Only Dead Fish Go With The Flow
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:56:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_205345
Is weer helemaal TOP!!!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:17:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_205346
quote:
op 10-21-1999 om 08:44 PM schreef doordevil het volgende:
Zij maakt in feite de omgekeerde ontwikkeling door van Karin, die er binnenkort uitkomt en geen kinderen meer heeft.

Dit is (trouwens ook de regel erna) gewoon in een woord BRILJANT Please continue your story !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:48:00 #7
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_205347
quote:
Thuiskomend van school : "Pap, wat is een bloojop"
"Dat leg ik nog wel eens uit, ga maar een mooie tekening maken voor mama, ze moet donderdag aan het eind van de uitzending weer huilen"

Ik moet de tranen nog even van mijn wangen vegen, wat een geweldige inspiratiebron ben je! Fantastische typering, je maakt mijn dag weer helemaal goed

Ik zie wel uit naar je beschrijving van de liefdesnacht van Bien en Bart...

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_205348
Helemaal topppie.....
  donderdag 21 oktober 1999 @ 22:02:00 #9
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_205349
Ik heb aan de posts hierboven eigenlijk niets anders toe te voegen dan: "Whoehahahahahaha".
Als je ze zo blijft maken, ga ik meteen de volgende BB regelen, vanaf januari 2000.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:54:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_205350
On Top
pi_205351
Doordevil,waar haal je het iedere keer weer vandaan??????

Briljant en ik geniet echt van jouw doordachte(fantasie)verhalen
helemaal te gek

Lucky 13
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:05:00 #12
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_205352
quote:
"dat de woorden al min of meer in de lucht hingen, ik heb ze alleen maar opgeschreven"

Blijf dat alsjeblieft doen, als jij geen ander !!!

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')