En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef r2dGeert het volgende:
Naar mijn idee heeft Kasta net iets te veel "luister-maar-naar-mij-ik-weet-precies-hoe-het-met-alle-soorten-vrouwen-zit" topics om zichzelf nog als geloofwardige hetereo te kunnen profileren![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het zo, met al dat commentaar prima hier in ONZ passen. Erg vermakelijk
Haal je hoofd nu eens uit Kasta's reet.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?
Hey, hij is niet de enige die graag schenen trapt. Daarvoor hoeven we geen holmaatjes te zijn. Ik ben alleen te lui om er zelf een topic voor te openen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Haal je hoofd nu eens uit Kasta's reet.
Nee, ik ben hier om op onopvallende wijze meer te weten te komen over Kasta's blijkbaar traumatische ervaringen met vrouwen in het verleden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?
Wie is hier nu het wijf?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om op onopvallende wijze meer te weten te komen over Kasta's blijkbaar traumatische ervaringen met vrouwen in het verleden.
Waardoor is deze jongen toch alle hoop verloren?![]()
Je moederquote:
Maar vertel nu eens, ondanks dat ik moest giechelen om je OP, waar ging het mis?quote:
Doch, je neemt wel de moeite om te posten. Maakt dat jou ook geen minstens even grote retard?quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Spiderschwein het volgende:
al die die discussies hier doen me denken aan 'n leuk citaatje: arguing on the internet is like winning the paralympics. If you win you are still a retard.
gaat wel op hier...:{
En jij bent de enthousiaste supporter die elke 'wedstrijd' met aandacht volgt?quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Spiderschwein het volgende:
al die die discussies hier doen me denken aan 'n leuk citaatje: arguing on the internet is like winning the paralympics. If you win you are still a retard.
gaat wel op hier...:{
Je zit nu al het gehele topic lang dezelfde langspeelplaat af te draaien, dus ga het mij nu niet verwijten...quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Shitonya het volgende:
Hij is de hoop nog niet verloren, enkel ietwat geirriteerd, lichtelijk gefrustreerd en onorigineel. Verveling doet een mens ook zelden goed, zo blijkt maar weer.
En wiebelkont, schenen trappen a la, maar als men in herhaling valt dan kan degene mijn kont kussen. Ik ben zelf normaal gesproken ook een aardige zeikerd, maar ik kom niet continu met hetzelfde onderwerp/riddeltje..
Kom maar op.quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Shitonya het volgende:
dan kan degene mijn kont kussen.
Het ging mis toen hij je anus bereikte..oh nee, nu loop ik op de zaken vooruitquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens, ondanks dat ik moest giechelen om je OP, waar ging het mis?
Je bent veilig bij mij, echt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef DrMarten het volgende:
"Hallo ik zo lief ook piting maar alles is ook goed ik andere temperament ik han van danser ik zo inteligent ik zo goed van alles wat ik doe best ik denk goed jij leren kennen mij zo mooi ik zoek vast relatie ook ...."
Laat hier je licht eens over schijnen Kasta
Jij mag echt niemand he?quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Het ging mis toen hij je anus bereikte..oh nee, nu loop ik op de zaken vooruit
Doe je t licht wel even uit?quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even in een kussen gillen.
Zoveelste? Welnee, ik heb je maar in 2 topics "aangevallen" voor zover ik weet, niet zo overdrijven. En mijn gehak is niet meer of minder kansloos dan jouw gezever over trollen op datingsites.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zit nu al het gehele topic lang dezelfde langspeelplaat af te draaien, dus ga het mij nu niet verwijten...
Laten we eerlijk zijn, dit is al het zoveelste topic van me waarin je komt stalken met dergelijk "Je bent gefrustreerd"-gezever.
Probeer je krampachtig een haat-liefde te creëeren of heb je inmiddels zelf ook ingezien dat het kansloos is en doe je daarom zo gepikeerd?
Eerst ff de berichten hier postenquote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even in een kussen gillen.
Heus wel, maar niemand hier ( denk ik, maar kun je moeilijk afleiden uit fokgedrag )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |