Lichamelijk was er helemaal niets mis met haar. Maar ja, toen moest ze opeens zonodig praten.quote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Ripley het volgende:
Jaja, U. Dat was niet zo heel goed gekoppeld van mij. Het was goed bedoeld
Is jou lul even groot als je ego of watquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Meisje toch, je komt nog niet eens in de buurt van het spiegelbeeld van m'n schaduw.
quote:
Vrouwen die pratenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lichamelijk was er helemaal niets mis met haar. Maar ja, toen moest ze opeens zonodig praten.
Sommige mannen die per sé moeten ademenquote:
Sommige vrouwen die Internet hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die per sé moeten ademen![]()
Nou, daar houd ik eigenlijk wel van, ademende mannen. Ik ben verre van necrofielquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die per sé moeten ademen![]()
Sommige mannen die denken mijn voorgaande opmerking te kunnen overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die Internet hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:34 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen die praten op de verkeerde momenten en zwijgen op momenten dat ze wel wat moeten zeggen.
Gaat dit nog steeds over die date of over mij?quote:
Sommige vrouwen die denken dat mannen altijd vrouwen willen overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die denken mijn voorgaande opmerking te kunnen overtreffen![]()
Sommige mannen die denken dat vrouwen denken dat mannen hen altijd wil overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die denken dat mannen altijd vrouwen willen overtreffen![]()
Goed, dus........laten we maar stoppen met deze immer durende Onelinersquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die denken dat vrouwen denken dat mannen hen altijd wil overtreffen![]()
( ik zei daarom ook "sommige" )
Nee hoor.quote:
RPquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef MLI het volgende:
Kasta, op welke site heb je je eigenlijk ingeschreven?
Omdat ik me eraan irriteer(de). Er valt niets te winnen, ik wilde enkel duidelijk stellen dat datingprofielen afzeiken nogal laag bij de grond is. Iedereen weet wel wat voort soort luizen er zich daar inschrijven. Een grap her en der vind ik ook nog wel vermakelijk, maar hele uitgebreide "humoristische" analyses is teveel van het goede, verre van origineel en komt toch steeds op hetzelfde neer. Dingen afzeiken a la, maar bewust naar dingen zoeken om te kunnen afzeiken, continu met dezelfde soort gal aan komen zetten wordt gewoon vervelend. Het is geen win kwestie, ik gaf enkel aan dat niet iedereen daarop zit te wachten. Daarbij bestaan er tal van stupide of afzichtelijke mensen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Iemand pakken op hun domheid of uiterlijk is zo ongelovelijk simpel. Doch kan het vermakelijk zijn, maar niet in zo'n geforceerde overdosis als Kastje doet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor.Die wordt anno 2007 nog steeds gebruikt.
![]()
@ Shitonya: Waarom reageer je zo enorm gefrustreerd op Kasta's topic? In mijn ogen bevestig je alleen maar wat hij zegt. Waarom raakt het je dusdanig dat je de discussie aangaat en derhalve moet en zal winnen?
Retardquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Omdat ik me eraan irriteer(de). Er valt niets te winnen, ik wilde enkel duidelijk stellen dat datingprofielen afzeiken nogal laag bij de grond is. Iedereen weet wel wat voort soort luizen er zich daar inschrijven. Een grap her en der vind ik ook nog wel vermakelijk, maar hele uitgebreide "humoristische" analyses is teveel van het goede, verre van origineel en komt toch steeds op hetzelfde neer. Dingen afzeiken a la, maar bewust naar dingen zoeken om te kunnen afzeiken, continu met dezelfde soort gal aan komen zetten wordt gewoon vervelend. Het is geen win kwestie, ik gaf enkel aan dat niet iedereen daarop zit te wachten. Daarbij bestaan er tal van stupide of afzichtelijke mensen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Iemand pakken op hun domheid of uiterlijk is zo ongelovelijk simpel. Doch kan het vermakelijk zijn, maar niet in zo'n geforceerde overdosis als Kastje doet.![]()
Hoe dan ook, verder off topic gebazel gelieve pm anders komt er nooit een einde aan deze loze discussie.
Wanneer jij je grafbek houdt, zal ik hem ook houdenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Retard
Maare... wanneer hou je nou je bek dan? Wanneer ga je nou eindelijk eens ophouden met dat zinloze gelul van je?
Ik zag dat je op pagina 2 of 3 al zei "I rest my case".
Wanneer is dat gebeurd dan? Je zit gewoon door de zeiken en te lullen.
Hou godverdomme eens je bek!
Ik bedoel het trouwens positief want echt je komt zoooo dom over met dat constante gezeik
mooiste zin van het topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij
Zooooo, daar heb je me!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wanneer jij je grafbek houdt, zal ik hem ook houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |