Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.quote:
Dat is dan wel weer zo, maar o zo lekkerquote:
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.
Jup, incluis haarquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Elwar het volgende:
[..]
......meen je dat serieus???? Je bloedeigen moeder. Classy.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga naar bed. Fuck, een [ONZ] topic in mijn AT.
Nouja, flink doorposten, dan verdwijnt het vanzelf
Gelukkig ben ik je zus nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.
Dan dank ik je hartelijk dat je er zo over denkt en jezelf dusdanig uit de genenpoel zal plaatsen.quote:
Verrek, jij bent op dezelfde dag als mijn zus jarig + de dag dat ze gaat trouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.
Truste Mor, bewaar je nog een eitje voor mij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken meer
Truste, kanjer
![]()
![]()
Wacht maar tot je voorbij je puberteit bent.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.
Voor jou zou ik persoonlijk de knoop eruit halen, weet je togquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Truste Mor, bewaar je nog een eitje voor mij?
Volgens mij ben jij degene die egoistisch is, zo van: "Na mij de zondvloed".quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:48 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die egoistisch is, zo van: "Na mij de zondvloed".
En dan zo negatief, mens, dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je erbij![]()
En de pubertijd ben ik al enige tijd gepasseerd hoor
Jawel, want het is nog lang geen weekendquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan zo negatief, mens, dat is niet nodig.![]()
Voor mij is het altijd weekend, in gedachten dan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jawel, want het is nog lang geen weekend
Nou, mooi tochquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja in gedachte woon ik ook ergens in het buitenland als miljonair en schijnt de zon elke dag
quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd weekend, in gedachten dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |