Ik heb dit de heletijd in mn hoofdquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doe geen jumpstyle
Ik doe ik-doe-style
Ik ben een motherfucking kanjuuuuuur!
Vriendin van mij ook al de HELE dag, heb het 8km heen en 8km terug aan moeten horen
uiteindelijk ga je dan ook heel lomp meedoen.![]()
Hehe nee nog nietquote:Op maandag 5 november 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zelf een beetje
MaJo?
Vertel eens iets over je date?Heeft ie bakkebaarden?
Ik vind bakkebaarden![]()
Ik metquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik doe geen jumpstyle
Ik doe ik-doe-style
Ik ben een motherfucking kanjuuuuuur!
Vriendin van mij ook al de HELE dag, heb het 8km heen en 8km terug aan moeten horen
uiteindelijk ga je dan ook heel lomp meedoen.![]()
mijn ringtonequote:Op maandag 5 november 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dit de heletijd in mn hoofd
http://www.youtube.com/watch?v=_KhI5YyfUgA
quote:Op maandag 5 november 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ze voor BSG maar niet staken
Dat is al zo lang wachten
Nee, uiteindelijk had iedereen andere plannenquote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat feestje een zaterdag nog doorgegaan MaJo?
Ze staken voor ALLES, ook grote producties als Harry Potter dus Battlestar Gallectica valt er zeker ook onder...quote:
Oh..dat is wel gunstig danquote:Op maandag 5 november 2007 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk had iedereen andere plannen
Ja dat scheeltquote:
Ik heb het nu al... Mijn series, wat doe jequote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mên..ik voorspel een irritate bij mezelf als er series gek gaan doen
nou ik ben er al achter dat het 72 pins FastPage/EDO SIMM modules is.quote:Op maandag 5 november 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
hoe kun je zien aan een geheugenbalkje hoeveel geheugen het is
quote:Op maandag 5 november 2007 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat scheeltOns oud en nieuw feest gaat wel door
Dus bij deze ben je uitgenodigd, hetzelfde geldt voor iamredleader + vrouw maar daar hadden we het laatst al over
![]()
Dat is dan weer niet gunstigquote:Op maandag 5 november 2007 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat scheeltOns oud en nieuw feest gaat wel door
Dus bij deze ben je uitgenodigd, hetzelfde geldt voor iamredleader + vrouw maar daar hadden we het laatst al over
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mên..ik voorspel een irritate bij mezelf als er series gek gaan doen
Ik kan je er niet mee helpen vrees ikquote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ik ben er al achter dat het 72 pins FastPage/EDO SIMM modules is.
maar nu weet ik nog niet hoeveel dat dan weer is
quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu trouwens, fijne avond nog allemaal
Mijn huisgenootje heeft het ook al over de buren, ik vind dat echt onzin. Oud en Nieuw is nou juist een moment waarbij je echt niet na hoeft te denken of de buren last van je hebben tochquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook een leuk oud&nieuwfeestVorig jaar met een boel vrienden in een kraakpand het nieuwe jaar ingeluid: ideaaaaaaal
We hadden onze eigen dj's en zelfs een vj, gezellige geïmproviseerde inrichting, en op loopafstand van de Grote Markt. Na het vuurwerk weer terug het pand in, waar het nog heel lang doorging, voor mij tot een uur of 6, voor sommige anderen een uur of 8
Nu is het pand helaas verkocht...Ik heb ook wel een groot huis, maar met allemaal buren, die een dergelijk feest vast niet waarderen
Het klinkt als iets heel ouds... SIMMs zijn toch de voorlopers van de huidige DIMM modules? En EDO was toch iets van de laatste jaren '90?quote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal het in de groep gooien!
* iamredleader gooit het in de groep *
* kedeng *
![]()
gewoon netjes een briefje in de brievenbus doen, of even langsgaan en het melden. desnoods nog een bloemetje voor de overlast. de meeste mensen vinden het dan veel minder erg, en zijn blij dat je het netjes meldt. of nodig ze ook uitquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook een leuk oud&nieuwfeestVorig jaar met een boel vrienden in een kraakpand het nieuwe jaar ingeluid: ideaaaaaaal
We hadden onze eigen dj's en zelfs een vj, gezellige geïmproviseerde inrichting, en op loopafstand van de Grote Markt. Na het vuurwerk weer terug het pand in, waar het nog heel lang doorging, voor mij tot een uur of 6, voor sommige anderen een uur of 8
Nu is het pand helaas verkocht...Ik heb ook wel een groot huis, maar met allemaal buren, die een dergelijk feest vast niet waarderen
het is ook erg oudquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het klinkt als iets heel ouds... SIMMs zijn toch de voorlopers van de huidige DIMM modules? En EDO was toch iets van de laatste jaren '90?
Ja, want dat doet iedereen toch ook? Wat een kabaal om middernacht, ik denk echt niet dat er mensen bellen bij de politie "ja, m'n buren zijn zo luidruchtig"quote:Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef MaJo het volgende:
Mijn huisgenootje heeft het ook al over de buren, ik vind dat echt onzin. Oud en Nieuw is nou juist een moment waarbij je echt niet na hoeft te denken of de buren last van je hebben tochDus fuck de buren en geef gewoon een feest
Dat is oudquote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele oude Pentium 133, als je het langsbrengt kunnen we het erin steken en kijken wat de computer zegtquote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is ook erg oudmaar ik wil wel graag weten wat het nu precies is
chipjes als in zwarte 'bankjes'?quote:Op maandag 5 november 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is oud
Aan sommige reepjes kun je het zien aan de chipjes erop.
Post anders een een fototje. Staat er geen serienummer o.i.d. op?
quote:Op maandag 5 november 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
zelfs al is het oud en nieuw, ik zou het wel even netjes meldenpuur uit beleefdheid en ter voorkoming van 'godsamme hebben die kutstudenten alweer een feest
![]()
![]()
' - reacties.
Zelfs dat vind ik echt totaal niet nodig. Met oud en nieuw is er zo ontzettend veel lawaai van het vuurwerk buiten, en overal zijn feestjes en lallende mensen op straat. Als je dan last hebt van een feestje bij de buren dan ben je wel echt heel kortzichtig... Ik weiger het gewoon om bij de buren langs te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
gewoon netjes een briefje in de brievenbus doen, of even langsgaan en het melden. desnoods nog een bloemetje voor de overlast. de meeste mensen vinden het dan veel minder erg, en zijn blij dat je het netjes meldt. of nodig ze ook uit
kom jij hier maar heen danquote:Op maandag 5 november 2007 19:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele oude Pentium 133, als je het langsbrengt kunnen we het erin steken en kijken wat de computer zegt![]()
nee ik lig graag bewusteloos op de grondquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:
nee ik lig graag bewusteloos op de grond
quote:Op maandag 5 november 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Zou wel enorm kut zijn, maar ben daarom wel blij dat ik nog wat dingen op stapel heb liggen
vriendelijk aangeboden maar ik ga niet vanwege 2 antieke geheugenbalkjes naar amstelveenquote:Op maandag 5 november 2007 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik bied je m'n hulp aan, maar ik ga echt niet m'n scheepsanker computer meenemen ergens naar toe
![]()
hoe kan ik die nou maken als ik bewusteloos op de grond ligquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is maandagavond en ik ben nu al total loss
Hoezo niet, je bent toch al bezig met een reis terug in de tijd?quote:Op maandag 5 november 2007 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vriendelijk aangeboden maar ik ga niet vanwege 2 antieke geheugenbalkjes naar amstelveen
[..]
hoe kan ik die nou maken als ik bewusteloos op de grond lig![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef MaJo het volgende:
Zelfs dat vind ik echt totaal niet nodig. Met oud en nieuw is er zo ontzettend veel lawaai van het vuurwerk buiten, en overal zijn feestjes en lallende mensen op straat. Als je dan last hebt van een feestje bij de buren dan ben je wel echt heel kortzichtig... Ik weiger het gewoon om bij de buren langs te gaan
Ik ging gister nog ff een biertje halen in de kroeg, dat was om half 8, ik rolde er om 12 uur uit, toen een half uur naar huis fietsen om vervolgens vandaag weer lekker aan het werk te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 19:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik weet hoe het is... er moet nog een hele week gebeuren, en je bent nu al toe aan een lang weekend...
![]()
Ik heb bij een bos gewoond, en wilde vuurpijlen niet op de huizen mikken. Dat is best een goed idee, tot je een keer een tak raakt en de vuurpijl naar beneden komt suizenquote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vooral diagonaal-afschietend vuurwerk wat de straat doorscheurt is leuk
![]()
da's me een beetje te ver terug in de tijdquote:Op maandag 5 november 2007 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoezo niet, je bent toch al bezig met een reis terug in de tijd?![]()
En dan laat je iemand anders toch de foto maken? Nog een reden om naar Amstelveen te komen! ik heb een warm schapevel op de grond liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |