Dat is nog een beetje de vraagquote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je zingen?
Dat zal ik eens gaan checken. Ik zat hier net gewoon te janken omdat ik het idee al te eng vindquote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er niet iets sterkere valiumpillen te krijgen dan? Of moet je ze misschien eerder innemen?
Zo is er geen lol aan natuurlijk....
Van de logo's een button maken, eventueel met een onzichtbare rechthoek onder hit (teken een rechthoek onder Hit in een willekeurige kleur, convert naar movie clip en zet de alfa op 0) met het volgende stukje ActionScript:quote:Op maandag 5 november 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, erg handig voor de lezer
maar wat een klotewerk :X ik en m'n goede ideeen :')
1 2 3 | getURL("http://www.cz.nl/"); } |
Hihihihi neequote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal ik eens gaan checken. Ik zat hier net gewoon te janken omdat ik het idee al te eng vindIk ben ook aan het kijken of anti-vliegangstcursussen vergoed worden door mijn verzekering...
De ub is natuurlijk overvol deze tijd.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was echt zo ramdruk dat ik me nog niet kon concentreren: zit alweer thuis.
Ga heel misschien vanavond nog wel even.
Gesnurk?quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker weet hele vliegtuig wakker lopen houden met je gesnurk
Ja precies, ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snurk niet, alleen als ik verkouden ben of per ongeluk heel raar lig......
4. de nieuwe huisstijl is lelijkquote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net zo'n miskoop gedaan. Een knalrode hoodie van de RUG gekocht.
1. rood staat me niet.
2. hij is zo'n 3 maten te groot.
3. ik kon m'n geld wel beter gebruiken.
Maar hij zit wel lekker en je kunt er heerlijk in wegkruipen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |