Ja is ook zo.. ik hou de Amerikaanse release data altijd in de gaten omdat ik importeerquote:
Selectief quoten, alle scores onder de 88 laten wegvallenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja als het spel grotendeels negens scoort kun je moeilijk gaan ontkennen dat het geen topper is. Kijk dat jij misschien geen liefhebber bent van action/platform games als Ratchet kan, maar voor de fans is het een verplichte kost.
Nu formuleer je het als een feit, terwijl jij er zo over denkt. Als je alleen maar 9,5'en had verwacht kun je beter bij Mario Galaxy zijn.
[..]
Ratchet and Clank failed![]()
Tja dan welquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. ik hou de Amerikaanse release data altijd in de gaten omdat ik importeer
Dan zou ik het in dit geval ook niet zo 1-2-3 weten
9 Decemberquote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja dan wel [afbeelding]
Volgens mij was het midden december ofzo in europa.
Ik was even bang dat ze dat met AC ook gedaan hadden.. (omdat er staat vanaf nu). Gelukkig niet zeg... :/quote:
Mijn ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:19 schreef Kremers het volgende:
Mijn exemplaar van CoD4 is gisteren op de post gegaan![]()
Heheh, wilde het net gaan posten.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef Vince22 het volgende:
2.0 update morgen? In hoeverre is InsideGamer betrouwbaar? Ik volg dat nooit zo welke sites bull verspreiden en welke geloofwaardig zijn...
Misschien in 3.0?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
damn, nog steeds geen in-game XMB. *zucht*
Nope, 3busyman Link: http://stores.ebay.com/El(...)230610QQftidZ2QQtZkmquote:
Het beste spel van allemaal: Mass Effectquote:Op woensdag 7 november 2007 13:09 schreef -Menn0- het volgende:
Welke games komen er deze 2 weken uit die de moeite waard zijn? Call Of Duty 4, Ratchet & Clank, Kane & Lynch, Assassin's Creed(!!!!!!). Welke vergeet ik nou?
Waar? Ik ben vanochtend de mm, toys R us, frs en de bart smit langs gegaan maar geen een winkel had um.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty 4 gekocht!
E-Plaza Amsterdam!!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Waar? Ik ben vanochtend de mm, toys R us, frs en de bart smit langs gegaan maar geen een winkel had um.![]()
Of niet hequote:Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar goed, ga gerust miereneuken om 0,3 %.. als jij daar blij van wordt.
4 uit 5 is toch ook gewoon 80%?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef Fallen het volgende:
Alle andere scores worden volgens mij namelijk ook afgerond, zelfs een 4 uit 5 wordt vertaald naar 80%.
druk het er nog maar even bij in ;/quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanavond lekker de single player uitspelen om vervolgens morgen online te knallen!
DS voor d'r kopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef RedemptioN het volgende:
(oh ja me vriendin niet vergeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |