Inderdaad interpretatieverschil.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:35 schreef NutKees het volgende:
Ik geloof dat we inderdaad met een interpretatie-verschil te maken hebben. 'Net niet' spellen zijn naar mijn mening van die twijfelgevallen zoals Conan.
Omdat de vorige delen (op Deadlocked) ook van een hoog niveau waren. Overigens snakte PS3 bezitters al enige tijd naar de eerste echte PS3 topper en dat is Tools of Destruction geworden. Dat jij dat niet snapt kan, maar ga hier niet voor andere spreken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk lijstje, maar gemiddeld zit ie inmiddels onder een 9.
En voor fans verplichte kost is, maakt het nog geen absolute topper.
Dat jij genoegen neemt met dit als topper, zegt dan ook wel weer genoeg. En idd, ze snakken naar topspellen. Dan ligt de lat kennelijk wat lager?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de vorige delen (op Deadlocked) ook van een hoog niveau waren. Overigens snakte PS3 bezitters al enige tijd naar de eerste echte PS3 topper en dat is Tools of Destruction geworden. Dat jij dat niet snapt kan, maar ga hier niet voor andere spreken.
Heb de demo gisteren mogen aanschouwen en het speelde gewoon weer als vanouds goed. Qua gameplay weinig vernieuwends, maar de presentatie maakt toch echt erg veel goed. Aangezien dit het debuut is op de PS3 heb ik daar geen problemen mee want als totaalplaatje ligt de lat hoger dan de PS2 versies.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zelf eigenlijk al gespeeld?
quote:
Zie het als een prepaidkaart voor je telefoon.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat voor mensen zoals ik die geen creditcard hebben (en willen). Soort van waardebon?
Wil je hem verkopen?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:49 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ratchet & Clank? Hoezo niet? Heb em net uitgespeeld en moet echt zeggen dat ik het een hele goede game vond. Eindelijk eens weer een game die ik van begin tot eind leuk vond!
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932369.aspquote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef rakotto het volgende:
Ratchet and clank heeft maar twee cijfers onder de negen.88% en de rest 90%+ Dus je gemiddelde klopt niet dude.
Ratchet and Clank heerst gewoon!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932369.asp
and then some.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das idd een soort vam heiligschennis.
God of War is all that.
Vooralsnog niet, vriend van me zit em nou gaar te spelen, daarna moek ff kijkenquote:
Uncharted: Drake's Fortunequote:Op woensdag 7 november 2007 13:09 schreef -Menn0- het volgende:
Welke games komen er deze 2 weken uit die de moeite waard zijn? Call Of Duty 4, Ratchet & Clank, Kane & Lynch, Assassin's Creed(!!!!!!). Welke vergeet ik nou?
Uit je eigen link...quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932369.asp
Dus wat wil je nou zeggen? Dat er ook een lage score is voor R&C? Dat wisten we al...quote:Avg Ratio: 90%
Based On 36 Media Outlets
Beter kijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit je eigen link...
[..]
Dus wat wil je nou zeggen? Dat er ook een lage score is voor R&C? Dat wisten we al...
Dan mag je het mij nog een keer uitleggen. Want ik snap je gedrevenheid in het 'aantonen' dat het geen topper is, niet. Alle andere scores worden volgens mij namelijk ook afgerond, zelfs een 4 uit 5 wordt vertaald naar 80%. Maar goed, ga gerust miereneuken om 0,3 %.. als jij daar blij van wordt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beter kijken
AVERAGE RATIO: 89.7%
Wat jij quote, ronden ze altijd naar boven af. Wat ik ermee wil zeggen, staat een paar posts boven je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |