abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205327
Sabine, de puur qua kijkcijfers gezien meest interessante persoon, is net met overweldigende meerderheid weggestemd. Ik hoop dat de mensen met hun grote mond over manipulatie van de kijkers en ondoorzichtige complot-theorieen van Veronica eventjes hun mond houden hier, ijdele hoop waarschijnlijk.

En nou voor de laatste keer : de piramides werden door mensen gebouwd, in Roswell kwam een ballon naar beneden gelazerd, Elvis is dood en Karin heeft Maurice niet gepijpt !

= godverdikkie hee =
pi_205328
applaus voor Kirk
fake a dream
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 20:54:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205329
De bron die me vertelde dat Sabine 6x zoveel stemmen had is OOK een van de bronnen die me vertelde dat Karin Maurice wel DEGELIJK gepepen had.

Elvis is inderdaad dood, die is twee jaar geleden overleden.

Roswell was GEEN weerballon. Tenzij weerballonnen opeens staatsgeheim zijn en een gebied ter grote van een middelgrote wereldstad zwaarbewaakt en streng verboden terrein is als er ooit eentje neergestort is.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205330
quote:
op 10-21-1999 om 08:43 PM schreef Kirk Olson het volgende:
Sabine, de puur qua kijkcijfers gezien meest interessante persoon, is net met overweldigende meerderheid weggestemd. Ik hoop dat de mensen met hun grote mond over manipulatie van de kijkers en ondoorzichtige complot-theorieen van Veronica eventjes hun mond houden hier, ijdele hoop waarschijnlijk.

En nou voor de laatste keer : de piramides werden door mensen gebouwd, in Roswell kwam een ballon naar beneden gelazerd, Elvis is dood en Karin heeft Maurice niet gepijpt !

Ja, en jij ziet er net zo uit als op het plaatje boven je naam, nou goed ?

dream on, Kirk.....

pi_205331
>Roswell was GEEN weerballon. Tenzij
>weerballonnen opeens staatsgeheim zijn en
>een gebied ter grote van een middelgrote
>wereldstad zwaarbewaakt en streng verboden
>terrein is als er ooit eentje neergestort is.

ik zei een ballon, niet een WEERballon, voor een spionage ballon gaat alles wat je zei prima op zeker in het paranoide amerika van die tijd

>Ja, en jij ziet er net zo uit als op het
>plaatje boven je naam, nou goed ?

het plaatje is inderdaad zeer goed gelijkend hoe wist je dat ?!?!?! ;-)

= godverdikkie hee =
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:16:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_205332
Wat zeggie nou? Is Elvis dood????????
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:20:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_205333
Zat er een kaartje aan die ballon?
pi_205334
De verhouding 6:1 klopt dus echt uit Danny's bron (hehehehehe! Tough luck BaBy)

Ik heb ook uit een andere "losse" bron gehoord dat er dus wel een lewinski is gegeven. Vooralsnog geloof ik dat dus ook, gezien er 1) veel geruchten waren en 2) diverse bronnen dit hebben bevestigd.

Fok!zine 2 the rescue!!!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:31:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_205335
Echt niet..

THEO THE KING LEEFT!!!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_205336
Ja, Theo the king. The best there is.
Paaaalabamba
Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 09:38:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205337
Theo speelt in ieder geval beter gitaar dan Ruud
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:09:00 #12
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205338
Nu moet me toch iets van het hart. Misschien geen conspiracy, maar V. is ABSOLUUT niet zuiver bezig. In de 'live' uitzending van 8 uur maakte Rolf bekend dat Sabbie eruit moest. Vervolgens riep hij dat ze nog 4 uur (!) de tijd had om afscheid te nemen.

Half 11 - 4 uur is volgens mij HALF ZEVEN!
Hoezo live?

Verder vond ik Mona weer lekker door de mand vallen. Wat een trut zeg. ZE MOT HIERO BLIJFE. ZE MOT BIJ MIJ BLIJFE! riep ze als een viswijf door de deuropening. Laat haar alsjeblieft de volgende zijn die oprot!

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_205339
quote:
op 10-22-1999 om 10:09 AM schreef Bertje het volgende:
Nu moet me toch iets van het hart. Misschien geen conspiracy, maar V. is ABSOLUUT niet zuiver bezig. In de 'live' uitzending van 8 uur maakte Rolf bekend dat Sabbie eruit moest. Vervolgens riep hij dat ze nog 4 uur (!) de tijd had om afscheid te nemen.

Half 11 - 4 uur is volgens mij HALF ZEVEN!
Hoezo live?

Verder vond ik Mona weer lekker door de mand vallen. Wat een trut zeg. ZE MOT HIERO BLIJFE. ZE MOT BIJ MIJ BLIJFE! riep ze als een viswijf door de deuropening. Laat haar alsjeblieft de volgende zijn die oprot!

Rolf zei dat nog ruim twee, tweeëenhalf uur had.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 16:17:00 #14
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205340
quote:
op 10-22-1999 om 10:18 AM schreef sombie het volgende:
Rolf zei dat nog ruim twee, tweeëenhalf uur had.

Sorry , heb ik het zeker verkeerd verstaan...

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')