En nou voor de laatste keer : de piramides werden door mensen gebouwd, in Roswell kwam een ballon naar beneden gelazerd, Elvis is dood en Karin heeft Maurice niet gepijpt !
Elvis is inderdaad dood, die is twee jaar geleden overleden.
Roswell was GEEN weerballon. Tenzij weerballonnen opeens staatsgeheim zijn en een gebied ter grote van een middelgrote wereldstad zwaarbewaakt en streng verboden terrein is als er ooit eentje neergestort is.
quote:
op 10-21-1999 om 08:43 PM schreef Kirk Olson het volgende:
Sabine, de puur qua kijkcijfers gezien meest interessante persoon, is net met overweldigende meerderheid weggestemd. Ik hoop dat de mensen met hun grote mond over manipulatie van de kijkers en ondoorzichtige complot-theorieen van Veronica eventjes hun mond houden hier, ijdele hoop waarschijnlijk.En nou voor de laatste keer : de piramides werden door mensen gebouwd, in Roswell kwam een ballon naar beneden gelazerd, Elvis is dood en Karin heeft Maurice niet gepijpt !
Ja, en jij ziet er net zo uit als op het plaatje boven je naam, nou goed ?
dream on, Kirk.....
ik zei een ballon, niet een WEERballon, voor een spionage ballon gaat alles wat je zei prima op zeker in het paranoide amerika van die tijd
>Ja, en jij ziet er net zo uit als op het
>plaatje boven je naam, nou goed ?
het plaatje is inderdaad zeer goed gelijkend hoe wist je dat ?!?!?! ;-)
Ik heb ook uit een andere "losse" bron gehoord dat er dus wel een lewinski is gegeven. Vooralsnog geloof ik dat dus ook, gezien er 1) veel geruchten waren en 2) diverse bronnen dit hebben bevestigd.
THEO THE KING LEEFT!!!
Half 11 - 4 uur is volgens mij HALF ZEVEN!
Hoezo live?
Verder vond ik Mona weer lekker door de mand vallen. Wat een trut zeg. ZE MOT HIERO BLIJFE. ZE MOT BIJ MIJ BLIJFE! riep ze als een viswijf door de deuropening. Laat haar alsjeblieft de volgende zijn die oprot!
quote:
op 10-22-1999 om 10:09 AM schreef Bertje het volgende:
Nu moet me toch iets van het hart. Misschien geen conspiracy, maar V. is ABSOLUUT niet zuiver bezig. In de 'live' uitzending van 8 uur maakte Rolf bekend dat Sabbie eruit moest. Vervolgens riep hij dat ze nog 4 uur (!) de tijd had om afscheid te nemen.Half 11 - 4 uur is volgens mij HALF ZEVEN!
Hoezo live?Verder vond ik Mona weer lekker door de mand vallen. Wat een trut zeg. ZE MOT HIERO BLIJFE. ZE MOT BIJ MIJ BLIJFE! riep ze als een viswijf door de deuropening. Laat haar alsjeblieft de volgende zijn die oprot!
Rolf zei dat nog ruim twee, tweeëenhalf uur had.
quote:
op 10-22-1999 om 10:18 AM schreef sombie het volgende:
Rolf zei dat nog ruim twee, tweeëenhalf uur had.
Sorry , heb ik het zeker verkeerd verstaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |