Idd daar hadden ze wel respect voor.quote:Op maandag 5 november 2007 02:33 schreef dgk_fan het volgende:
Volgende keer maar gewoon weer Hummie achter de knoppen !!!
Welterusten....
Je kijkt over haar geiligheid heenquote:Op maandag 5 november 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
En Dennis zit Nadia weer te claimen bij de douche. Ik had die vent al lang een linkse gegeven.
Aan haar haren zeker, want de helft van de extensions miste de volgdende dag, die snel weer hersteld werden door dreams of hell (heul toevallig...) En Lieke schoppen mocht ook gewoon weer.quote:Op maandag 5 november 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft Brian gedaan volgens het filmpje van het gesprek van Naad&Aman gisteravond:
Aman werd boos.---Brian hield haar polsen strak vast en zei tegen haar dat ze dronken was.
Aman werd nog bozer---Brian zette haar onder de douche, zoals hij eerder onder aanvoering met
Natasia deed als ze dronken was.
Amanda glijdt in de douche uit over de natte tegeltjes en klapt met haar hoofd tegen de douchewand.
Brian probeert haar rechtop te trekken en ze komt tegen de douchekop aan.
Vervolgens is ze zo boos dat ze met 1 of 2 bloempotten achter Brian aanrent.
Dat is echt geen exit hoor.
Afgezien van het feit dat je de gebeurtenis hoogst waarschijnlijk veel te gunstig schetst voor heilie Brian, hier wat dingen:quote:Op maandag 5 november 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft Brian gedaan volgens het filmpje van het gesprek van Naad&Aman gisteravond:
Aman werd boos.---Brian hield haar polsen strak vast en zei tegen haar dat ze dronken was.
Aman werd nog bozer---Brian zette haar onder de douche, zoals hij eerder onder aanvoering met
Natasia deed als ze dronken was.
Amanda glijdt in de douche uit over de natte tegeltjes en klapt met haar hoofd tegen de douchewand.
Brian probeert haar rechtop te trekken en ze komt tegen de douchekop aan.
Vervolgens is ze zo boos dat ze met 1 of 2 bloempotten achter Brian aanrent.
Dat is echt geen exit hoor.
Wat hij wil interesseert me geen f*ck ....... Gewoon zender om zoals ieder ander dat moet !quote:Op maandag 5 november 2007 02:43 schreef noucky het volgende:
Dennis wil gewoon niet aan de streamers laten horen hoe hij praat tegen Nadia.
Het is allemaal groot aan haar: d'r wimpers, d'r make-up, de neus, de schouders en de tranen.quote:Op maandag 5 november 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik geloof er werkelijk geen barst van .......
[ afbeelding ]
Zoiets, maak de anderen maar even de dupe van Dennis' gesneak met audio. Mogen ze hem dan heel hard aanpakken.quote:Op maandag 5 november 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
Als ik achter die knoppen had gezeten had ik nu echt wel heel hard geroepen dat ze de zenders moesten doen en naar achteren komen! Boete ophalen !
- Dat glas trapte hij inderdaad, maar Dennis was nergens te zienquote:Op maandag 5 november 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je de gebeurtenis hoogst waarschijnlijk veel te gunstig schetst voor heilie Brian, hier wat dingen:
- Een glas bewust richting Dennis trappen kapot trappen.
- Huub's arm gevaarlijk verdraaien
- Agressief Dennis benaderen en in z'n run een glazen duur zo hard aan diggelen slaan dat Dennis met glas geraakt is.
- (Eerder, ongezien, maar dik uitgesproken en toegegeven) Lieke geslagen.
1. Mezelfquote:Op maandag 5 november 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Favoriete gastspelers:
1. Nena
[ afbeelding ]
2. Suzanne, vriendin van Lieke
3. Kim
Misschien moeten wij streamers dit een beetje promoten![]()
Vanavond hebben we dus al schriftcommunicatie gezien en een berg gefluister. FEBO treed niet of nauwelijks op, ja. Daar wordt je dus ook niet goed van.quote:Op maandag 5 november 2007 02:49 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien moet ik maar gaan slapen, dit is echt heel slecht voor m''n gezondheid. Stelletje losers bij de FEBO![]()
Ach, ga heen Prospera. Daar ga ik niet meer tegenaan redeneren.quote:Op maandag 5 november 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
- Dat glas trapte hij inderdaad, maar Dennis was nergens te zien
- ok, hij heeft zijn arm verdraait
- Zijn woede was op de deur, een gecontroleerde woede noemen ze dat. Liever de deur dan de jongen.
- Lieke geslagen, dat is mogelijk.
Maar al met al geen duidelijke reden voor een exit.
quote:Op maandag 5 november 2007 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
1. Aveordie wil ik de bende wel af zien stoffen
2. Nena
3. Mitch
4. Kim
Kan jij me niet een beetje geruststellenquote:Op maandag 5 november 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanavond hebben we dus al schriftcommunicatie gezien en een berg gefluister. FEBO treed niet of nauwelijks op, ja. Daar wordt je dus ook niet goed van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |