Dat is de tweede keer al deze week, dat is toch een exit??? Of is die regel nu ook vervallen??quote:Op maandag 5 november 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En handje op de zender .......
[ afbeelding ]
Boete van een miljoen lijkt me wel grappig:-)quote:Op maandag 5 november 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En handje op de zender .......
[ afbeelding ]
Nee, de brief vertelde alleen hoe de regels van het zendergebruik ook alweer waren. Alsof nix en naad dat zouden kunnen vergeten met de tientallen waarschuwingen die ze krijgen...quote:Op maandag 5 november 2007 02:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer al deze week, dat is toch een exit??? Of is die regel nu ook vervallen??![]()
Laten we nu eerst maar de Exit van Brian afwachten. We kunnen ook teveel willen.quote:Op maandag 5 november 2007 02:29 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Boete van een miljoen lijkt me wel grappig:-)
quote:Op maandag 5 november 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hele gedoe van het sukkeltje en de kermisattractie met de drie buiken wordt mij te verwarrend. Ik steek m'n laatste pilsje op en drink er nog een sigaretje bij, dan ga ik maar slapen .....![]()
Tuurlijk mag hij exit, maar het duurt nog even tot de volgende ontslagronde.quote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef TheUnreal het volgende:
Liever Dennis eruit als Brian hoor, ik weet niet waarom jullie daar anders over denken? Maar ik zie liever af en toe iemand flink rellen (lees: brian) dan de hele tijd dit gejank en gezeur over die relatie (lees: dennis).
Dus wat mij betreft: exit dennis
Liever morgen een brief bij het ontbijt en Brian eruit! Volgende ontslagronde Nadia wat mij betreft dan.quote:Op maandag 5 november 2007 02:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij exit, maar het duurt nog even tot de volgende ontslagronde.
Daarnaast heeft nix geen vrouwen geslagen en geschopt en gericht met glazen lopen schoppen afgelopen week![]()
Dus mag Brian eerst. EXIT VOOR BRIAN !!!![]()
Triest figuur, redactie net zo goed hoor. Slap optreden, rot toch eens op.quote:Op maandag 5 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Hehe, waarschuwing voor nix.
Nix vind het geen fluisteren, de LUL !![]()
Snap er niks van hij ontloopt alles en wilt geen tv maken.quote:Op maandag 5 november 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
Dennis ontduikt weer iedere audio. Rot alsjeblieft op met dat kutjoch.
![]()
Wat heeft Brian gedaan volgens het filmpje van het gesprek van Naad&Aman gisteravond:quote:Op maandag 5 november 2007 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een OP naar m'n hart akveorHelemaal goed
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
(Wordt ondertussen wel heel erg misselijk van de streamsIs Ruud er nog ??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |