quote:Op maandag 5 november 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Want dan, want dan kan IK, IK en IK![]()
Zou hij nou werkelijk denken dat hij een kans maakt met dit bullshit verhaal![]()
Anderzijds, als hij zo doorgaat, dan loopt Naad jankend de poort uit![]()
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik heb verkeerd op het rooster gekeken.quote:Op maandag 5 november 2007 02:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Tipschweet je het zeker, ze hadden mij doorgegeven om 13.30 uur i.v.m. de pianolessen en de lunch
Komt door zijn nieuwe target. Probeer Nadia opnieuw voor je te winnen. Alleen heeft Nadia de tegenovergestelde target: Probeer kosten wat kost een relaaasie met nix te voorkomen.quote:Op maandag 5 november 2007 02:05 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt de dikte van de plaat voor zn kop, volgens mij echt een aantal meter, het komt gewoon niet aan, echt bizar om aan t horen.. genoeg en over naar een andere stream..
heh, ik ben inmiddels zo DGK-moe.quote:Op maandag 5 november 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, mot watBen de hele dag weg geweest, kom je terug, krijg je dit geneuzel op de streams
![]()
Mja, verslaafd als ik ben, dan maar lekker ff nixje afzeiken![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik heb verkeerd op het rooster gekeken.
Kwam zo maar in me op vanwege Kimi F1 Iceman, maar trusten voor latersquote:Op maandag 5 november 2007 02:05 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoezo Fins?? Je hoort het nog![]()
Enne... ik heb geen Gucci tas![]()
Het leukste materiaal ontstaat pas als Flens stopt met denken (en doen) .........quote:Op maandag 5 november 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt door zijn nieuwe target. Probeer Nadia opnieuw voor je te winnen. Alleen heeft Nadia de tegenovergestelde target: Probeer kosten wat kost een relaaasie met nix te voorkomen.
Flens denkt daarmee leuk materiaal voor de uitzendingen te hebben![]()
Morgen gaat dat vast weer een stuk beter. Na de exit van Brian !quote:
Kijk je toch de mini streams ....quote:Op maandag 5 november 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan ben ik al wel aan het werk
![]()
Jullie nemen het toch wel op voor me he ?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leukste materiaal ontstaat pas als Flens stopt met denken (en doen) .........![]()
Klopt, komt de naam wel vandaanquote:Op maandag 5 november 2007 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam zo maar in me op vanwege Kimi F1 Iceman, maar trusten voor laters
Nee, heb volledige streams (handig als je bij ICT zitquote:
Natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan ben ik al wel aan het werk
![]()
Jullie nemen het toch wel op voor me he ?![]()
Zo is het!quote:Op maandag 5 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Morgen gaat dat vast weer een stuk beter. Na de exit van Brian !![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Gewoon om 13.30 uur even een bordje pauze op je bureau plaatsen en de hoorn van de haakquote:Op maandag 5 november 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, heb volledige streams (handig als je bij ICT zit), maar kan moeilijk de hele tijd full screen gaan zitten kijken of iemand bij m'n bureau wegrammen met de boodschap NU FF NIET
, ben de exit van Brian aan het kijken
![]()
Dat bordje staat standaard op m'n bureau, maar wordt continue door iedereen genegeerdquote:Op maandag 5 november 2007 02:14 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gewoon om 13.30 uur even een bordje pauze op je bureau plaatsen en de hoorn van de haak![]()
De exit van Brian mag je toch niet missen![]()
ff lezenquote:Op maandag 5 november 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
Al met al weer niets tegen Amanda en Nadia ondernomen. Brian nog steds geen Exit. Wat een waardeloze streamdag.
en de op is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |