Is zit hier gewoon te hopen dat Fries een flinke trap naar achteren geeftquote:Op maandag 5 november 2007 10:59 schreef KimiK het volgende:
Fries even een trappie terug, je kan het![]()
ja jammer dat Fries niet van een afstand te bedienen isquote:Op maandag 5 november 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is zit hier gewoon te hopen dat Fries een flinke trap naar achteren geeft![]()
Nadia zegt nog wel even dat Fries wellicht kan schrikken van het geluid van de tuinmannenquote:Op maandag 5 november 2007 11:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
ja jammer dat Fries niet van een afstand te bedienen is![]()
![]()
'daar' als in Time Out?quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
Huub wist dus van de bedreigingen in het gastenboek van Time Out richting Brian. Er schijnt toch het een en ander te zijn voorgevallen daar, Huub zegt er verder weinig over.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia bereidt Fries als een pony in Sagharen.
Ja dat hoorde ik hem ook zeggen tegen Lieke. Ik begreep dat het vooral aan die berichten in het gastenboek te danken was dat de beveiliging zo omhoog geschroefd was...Maar ik heb hem niets horen zeggen over incidenten.quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
Huub wist dus van de bedreigingen in het gastenboek van Time Out richting Brian. Er schijnt toch het een en ander te zijn voorgevallen daar, Huub zegt er verder weinig over.
o sorryquote:Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze hem aan het bakken of braden?
Yep, Huub mag wrs niks zeggen van het hokje maar zijn gezicht sprak boekdelen.quote:
Nou en of, oorstrelend mooi.quote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef Desii het volgende:
Ivar speelt piano, zie ik......
ist mooi???
hij heeft ook van die mooie handenquote:
Bij Time Out hebben ze Huub gezegd dat er extra beveiliging was ook juist na al die berichten in het gastenboek...quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |