Ik zou wel meer van haar willenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef raspetocha het volgende:
Ze doet het heel goed!!!!!Ze gaat winnen.Ik zou een cd van haar willen
Ik zal je maar snel uit je dromen helpen: ze is bezetquote:
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef DSS24 het volgende:
Goeie site zeg !
Direct op de homepage waar ze een Hitlergroet brengt.
Ik ga 9 februari naar de liveshow! Als er nog 5 zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:59 schreef BVO het volgende:
Lotjeeee! Ga je naar de liveshows? Want ik mis het "praat hier na over de liveshows en show je foto's met kandidaten"-topic.
Ik ben thuis wel de leukste, maar dat komt omdat de rest al helemaal geen humor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!
Charlene wilde zelf zo op de foto, zeker niet als Hitlergroet! Het was gewoon lekker gek doen, beetje karate houding..
Het gaat om het gebaar..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben thuis wel de leukste, maar dat komt omdat de rest al helemaal geen humor heeft.
Maar het is wel een baggersite.
Samen met iemand anders ja. En 't is geen topsite, dat komt deels doordat het een tk site is!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:26 schreef Liquidootje het volgende:
Heb jij het gemaakt lotje?
Vroeger mocht 't volgens mij wel, maar goed! het is een tk site, zet charlene voor tk en daarachter fansite, dan ben jer ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:28 schreef Leigh het volgende:
Jammer dat Sven een fansite aanziet voor spam. In dit forum is het ontopic.
Daarnaast vind ik het 1-maal geven van een link niet zozeer spammen. Maar goed, wat hij wil
met een leuke Dirndlquote:
This post is worthless....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef Greys het volgende:
Ah, zo'n foto heb ik ook nog ergens (Lang leve de Sound of Music Meezing-bioscoop)![]()
Vind je Charlene een rocker? Of trek ik nu een verkeerde conclusie?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef chansadres het volgende:
Ontopic: Ik denk dat ze iets van Golden Earring uit de kast trekt (of zoiets dergelijks). Vind trouwens leuk dat er nu wat meer rockers in het programma zitten en minder R&B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |