Als mijn mening meteen de definitie is, ben ik zeer vereerd!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:12 schreef Liquidootje het volgende:
Dus iedereen met een andere klank zoals Shakira, Joss Stone, Anastacia, Macy Gray en Fantasia zijn per definitie slecht?
oké!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Als mijn mening meteen de definitie is, ben ik zeer vereerd!Maar nee, dat is niet zo, zoals ik al zei, ieder z'n meug. Van Anastasia zou ik ook geen hele cd aankunnen. Fantasia en Macy Gray, daarvan hoor je als ze praten dat ze gewoon haast niet anders kunnen, dat is gewoon hun stemgeluid. En natuurlijk kan je een beetje je zangstem aanpassen aan de stijl die je graag zingt. Maar sommigen leggen het er zó dik bovenop, en daar hou ik niet zo van. Is dat oké?
Die outfit vond ik walgelijk. Het deed me aan een kanarie denken..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
Geniaal optreden weer, zoals altijd. En die Madonna-outfit stond 'r best goedWat een droommeisje is het toch ook he
Ik denk dat ie bedoelt dat het niet moeilijk was om de beste van de avond te zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Niet moeilijk? Die technische hoogstandjes was niet niks hoor.
Niet moeilijk om de beste te zijn denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Niet moeilijk? Die technische hoogstandjes was niet niks hoor.
vond ik niet, ze was goed maar het nummer kon veel krachtiger, vond het voor haar een wat matte vertoningquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef Ivory_Jones het volgende:
Charlene was weer de beste vanavond!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |