http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l4r4_712x400.wmvquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat gebeurde er?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l4r4_712x400.wmv
Wendy maakte een één of andere opmerking dat dit lied wel bij haar paste, zo'n gospel nummer.. Ze zei iets van: ja toch de King en God ofzoietsquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uitlachen heb ik niet gezien. Maar ze was weer briljant.
Briljantquote:
Dat heb ik wel gezien, maar beschouwde het meer als toelachen, niet als uitlachenquote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Wendy maakte een één of andere opmerking dat dit lied wel bij haar paste, zo'n gospel nummer.. Ze zei iets van: ja toch de King en God ofzoietsNouja toen moesten een aantal mensen, waaronder dus Charlene maar ook bijv. John, hard lachen
Precies, dat was gewoon Lekker Gezellig Ginnegappenquote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, maar beschouwde het meer als toelachen, niet als uitlachen.
treetje hoger zou idd wel passen ja. maar ik vond dit ook niet slecht. Ik vind het alleen een draaaak van een liedquote:Op zondag 23 december 2007 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:. Ik vond die bescheiden uithaaltjes echt super
. Maar toch denk ik dat dit nummer te laag is voor haar stem en dat ze nog beter uit de verf komt met wat hogere nummers
.
Ik moet zeggen dat er nog veel meer kandidaten zijn die er eerder uit mogen hoor. Ze heeft een lekkere stem en ziet er nog wel leuk uit.quote:
vandaar dus dat ze er volgende week uitgaat immers valt weinig aan te soppen voor de tienermeisjes...quote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er nog veel meer kandidaten zijn die er eerder uit mogen hoor. Ze heeft een lekkere stem en ziet er nog wel leuk uit.
Wat je van o.a Tiffany niet kunt zeggen
Ah ja in dat perspectief heb je gelijk, smsende pubersquote:Op zondag 23 december 2007 13:06 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar dus dat ze er volgende week uitgaat immers valt weinig aan te soppen voor de tienermeisjes...
Ik ben zelf ook een puber (weet niet of 16 daar nog bij hoort, ik denk dat jullie meer de meisjes van 12, 13 en 14 bedoelenquote:Op zondag 23 december 2007 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ja in dat perspectief heb je gelijk, smsende pubers
Ja maar dat je niet sms't geeft al aan dat je niet bij de schaapjes hoort.quote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een puber (weet niet of 16 daar nog bij hoort, ik denk dat jullie meer de meisjes van 12, 13 en 14 bedoelen) , maar sms niet, als ik dat wel zou doen zou ik wel voor kwaliteit gaan, niet voor Neil of Bas..
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..], dat wou ik eigenlijk ook doen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |