quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan nog, Charlene wordt iedere keer geassocieerd met gospel.
Prachtigquote:
OKe, opgelost.quote:Muziek: Soul, R&B, hip-hop, blackgospel
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef BVO het volgende:
meer into gospelzangers als Brian McKnight hoor.
Ja en die verduvelde triooltjes en toonladders en al dat andere soort dingetjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan nog, Charlene wordt iedere keer geassocieerd met gospel.
Ik vind Charlene echt geeen rocker! Ze mag het van mij wel laten zien! Ze heeft een up-tempo, mid-tempo en een ballad gedaan, dus een rock nummer is weer even heel anders dan de nummers tot nu toe!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja en die verduvelde triooltjes en toonladders en al dat andere soort dingetjes.
Elvis Presley zong ook gospel maar was toch echt een rocker
Charlene is inderdaad bijna de enige die WEL de goede liedjes kan kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef chansadres het volgende:
Nu dat ik haar hyves heb gezien, ben ik een beetje teleurgesteld. Ik las op een andere website dat ze wel van classic rock hield. Maar de liedjes die ze tot nu heeft uitgekozen zijn het allemaal leuke liedjes. We zullen zien
Ik vind Toto ook heel goed te pruimen, maar zou bij 'muziek' hetzelfde zetten als Charlene. Oftewel; zo zwart/wit is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef chansadres het volgende:
Nu dat ik haar hyves heb gezien, ben ik een beetje teleurgesteld. Ik las op een andere website dat ze wel van classic rock hield. Maar de liedjes die ze tot nu heeft uitgekozen zijn het allemaal leuke liedjes. We zullen zien
Is het dat niet dan? Zo zou ik het ook wel noemen eigenlijk... of valt het niet in dezelfde categorie als The Scorpions (die ik ook wel classic rock vind)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
Noemt iemand hier nou Toto classic rock?
Idd, kan niemand aan tippen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef BVO het volgende:
Simply the best.
Ze is echt heel erg leuk en grappig inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk optreden. En ik vind haar zo leuk qua persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |