abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:20:21 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61669762
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.
Wij roepen hier in huis ook soms Sj'rrel!!! Sj'rrel!!!! als we elkaar even snel nodig hebben.

Het zou me niet verbazen als die acteur behoorlijk improviseert trouwens. Hij zit volgens mij echt helemaal in die rol.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61672962
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:

. Ik ook .
pi_61672964
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:

. Ik ook hoor .
pi_61680763
Ik ook. Martin is top! Hij improviseert volgens mij inderdaad een boel, dat maakt hem zo goed.
pi_61680781
Ik vond Martin altijd al het leukste! Zwaar over de top! Super
pi_61701092
Martin is leuk ja (enige waar mijn man zich NIET aan ergert)!

Maar ik begreep er niks van dat in de eerste aflevering alle vrouwen zich zo op Evert stortten, dat was toch de vorige seizoenen helemaal niet aan de orde? Echt zo van: zie je wel, zo zijn vrouwen onderling, ze duiken als roofdieren op de man van hun dode vriendin... Dat kwam wat mij betreft behoorlijk uit de lucht vallen.
pi_61701225
Van Anouk begrijp ik het wel; die wil alles met een hartslag. Cheryl had naar haar idee wat goed te maken met Evert en de kinderen, ze probeerde haar schuld af te kopen omdat Willemijn vermoord is door Tippi Wan, die zij in huis had genomen nadat Anouk haar eruit had gegooid. En Claire wilde vooral haar eigen eenzaamheid doorbreken, zeker nu haar dochter ook het huis uit is.
  woensdag 17 september 2008 @ 14:26:36 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61702141
het gaat Claire niet m de eenzaamheid maar om de centen, volgens mij...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61702884
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef MadGuy het volgende:
Van Anouk begrijp ik het wel; die wil alles met een hartslag. Cheryl had naar haar idee wat goed te maken met Evert en de kinderen, ze probeerde haar schuld af te kopen omdat Willemijn vermoord is door Tippi Wan, die zij in huis had genomen nadat Anouk haar eruit had gegooid. En Claire wilde vooral haar eigen eenzaamheid doorbreken, zeker nu haar dochter ook het huis uit is.
Klinkt logisch, had alleen zelf graag een andere wending gezien, en niet weer: kijk die vrouwtjes toch eens soppen op iedere nieuwe vrijgezel Vooral omdat Anouk haar kans toch al eens had gehad met Evert, en hem toen griezelend had afgewezen...
pi_61706422
Ja het was een ietwat rare wending. Ze doen alles ook snel-snel. Er zit geen rust in. Bij Amerikaanse series gaat het meestal veel geleidelijker, kruipender. Het lijkt wel alsof ze in NL series meestal te veel in één keer willen, heel veel goede ideeën bij elkaar willen proppen.

@ E.T.: volgens mij is Claire écht eenzaam, dat zag je ook in de scenes van de laatste aflevering.
  zondag 21 september 2008 @ 20:33:56 #236
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61807943
Weer een slet.

Begint echt saai te worden.
  zondag 21 september 2008 @ 21:44:11 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61810297
Leuke aflevering, elke scene had wel iets grappigs .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61810810
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Leuke aflevering, elke scene had wel iets grappigs .
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.
pi_61811543
Erg leuke aflevering!
Sjerrel en Martin maken de leukste scenes, heb toch regelmatig dubbel gelegen.
Anouk is de minste aan het worden, erg eendimensionaal allemaal.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 21 september 2008 @ 22:22:17 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61811590
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.
Jawel, dat is zo'n ingehouden gefrustreerde .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61811677
Evert
  zondag 21 september 2008 @ 22:32:43 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61811929
Niet vergeten; Martin doet een optreden in Hilversum .

http://www.hilversumgoedb(...)986/#volledigBericht
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61815637
Die manier waarop Evert probeerde te verbloemen dat hij op de heide stond te huilen. Zo zielig... en toch ook zo grappig.
pi_61816462
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe!! Heb echt een paar keer hardop gelachen maar was ook af en toe oprecht ontroerd.. Ik mis Willemijn nogsteeds maar merk nu wel dat de andere personages ook enorm goed in hun rol zitten en ook heel komisch kunnen zijn. Ben benieuwd of ze dit niveau vol blijven houden de komende afleveringen...
  maandag 22 september 2008 @ 03:21:37 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61816604
Ik moest vanavond ook wel vaak lachen, maar ben toch wel een beetje de draad kwijt, geloof ik. Je had zo gemakkelijk Tippi Wan als constante as van het kwaad natuurlijk, en die is nu (nog) afwezig. Ik mis ook de zwijgzaamheid van Rossi (van mij had hij niet opeens hoeven praten dit seizoen, hoewel zijn begeleidende vingergebaren in de relatiethearpie van Martin en Sh'rrel vrij briljant waren). Daar komt bij dat Linda de Mol steeds minder haar best doet op haar accent, er geen lekkere verhaallijnnen meer zijn á la de zwembadduiken, en alle kinderen van de hoofdpersonen zich dit seizoen toch echt behoorlijk schappelijk gedragen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61818054
Ik vind Anouk juist briljant, vooral tijdens die lezing . Ook leuk dat Evert nu wat meer aandacht krijgt
pi_61818365
Ik vond het ook wel een leuke aflevering. Maar mis Willemijn nog steeds.

Het is tijd voor een echte introductie van die nieuwe gooische vrouw. Je ziet haar nu nog geen 10min per aflevering.
pi_61875792
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.

Zo.
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.

Overigens heb ik wel weer gelachen om Martin, toen hij over zijn ogen begon bij dr. Rossi: "Mijn ogen draaien helemaal weg, drie keer in de rondte... van je hopsasa..."
  woensdag 24 september 2008 @ 16:08:54 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61879537
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.

Overigens heb ik wel weer gelachen om Martin, toen hij over zijn ogen begon bij dr. Rossi: "Mijn ogen draaien helemaal weg, drie keer in de rondte... van je hopsasa..."
Ja, je had inderdaad gelijk!

Nu mag je niks meer voorspellen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61883086
Ik wilde het ook niet, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')