quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
Klinkt logisch, had alleen zelf graag een andere wending gezien, en niet weer: kijk die vrouwtjes toch eens soppen op iedere nieuwe vrijgezelquote:Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef MadGuy het volgende:
Van Anouk begrijp ik het wel; die wil alles met een hartslag. Cheryl had naar haar idee wat goed te maken met Evert en de kinderen, ze probeerde haar schuld af te kopen omdat Willemijn vermoord is door Tippi Wan, die zij in huis had genomen nadat Anouk haar eruit had gegooid. En Claire wilde vooral haar eigen eenzaamheid doorbreken, zeker nu haar dochter ook het huis uit is.
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Leuke aflevering, elke scene had wel iets grappigs.
Jawel, dat is zo'n ingehouden gefrustreerdequote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.
Zo.
Ja, je had inderdaad gelijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.
Overigens heb ik wel weer gelachen om Martin, toen hij over zijn ogen begon bij dr. Rossi: "Mijn ogen draaien helemaal weg, drie keer in de rondte... van je hopsasa..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |