Na de volgende exit dus.quote:Op zondag 4 november 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Als de helft van de kandidaten weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders houdt het ook niet meer op.
Dank, niet meegekregen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Together het volgende:
De juiste lijst (zonder dubbele Maud en met een punt minder voor Jamai, omdat -Vaduz- hem maar één pluspunt had mogen geven):
Oh, dat had ik niet helemaal in de gatenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tom, het is +1 geworden, ipv +2.
volgens mij hoort Maud op 14 te staanquote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Together het volgende:
De juiste lijst (zonder dubbele Maud en met een punt minder voor Jamai, omdat -Vaduz- hem maar één pluspunt had mogen geven):
Hind 21
Chantal 19
Marlies 19
Reinout 19
Dewi 19
Maud 18
borisz +2 Maud = 20quote:Op woensdag 14 november 2007 10:01 schreef chansadres het volgende:
Hind 23
Chantal 19
Marlies 19
Irma 19
Reinout 19
Ellen 18
Maud 18
Dewi 17
Christon 17
Jamai 15
Yuli 15
Angelique 15
Marieke 13
Ron 13
Zosja 11
David 11
Meike 9
Eric 9
Marescha 3
JK 3
-- Marescha Jij moet meedoen met een modelachtig programma
-- JK Jij moet mee doen met Project Catwalk
-- David Doe asjeblief nergens aan mee
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hoort Maud op 14 te staan![]()
Je doet alleen veel met je talent als je in de top 40 staat?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hind -2, doet zo weinig met haar talent, het grote publiek hoort weinig tot niets van haar
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef chansadres het volgende:
-- David De laatste in het rijtje el uit
Ik snap niet dat mensen haar geen talent vinden hebben. Ze maakte een grote fout tijdens de eerste liveshow en dat heeft haar meteen de nek omgedaan. Ze had zeker de stem en de looks om in ieder geval in de top 5 te komenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef BVO het volgende:
[..]
[afbeelding]. Geen talent? Hij had sowieso al meer talent in zijn kleine teen dan Meike en Eric bij elkaar. Eric's "acteertalent" included.
Ik vond Meike al niet goed in de workshops. Toen ging ze ook door met hulp van de jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen haar geen talent vinden hebben. Ze maakte een grote fout tijdens de eerste liveshow en dat heeft haar meteen de nek omgedaan. Ze had zeker de stem en de looks om in ieder geval in de top 5 te komen
Zie het nu pas, even reageren. Tuurlijk is dat niet zo, maar je hoort nog minder van haar dan bands/ artiesten uit de alternatieve scene. Met haar stem kun je veel meer mensen inpakken, maar dat doet ze dus niet. Ze is het idool van jou en nog een paar, maar veel verder komt ze niet. Zonde.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:05 schreef BVO het volgende:
Je doet alleen veel met je talent als je in de top 40 staat?!!
Nouja, ze is dit hele jaar bezig geweest met haar album dat binnen 2 maanden uitkomt, dus dan hoor je weer genoeg van haarquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie het nu pas, even reageren. Tuurlijk is dat niet zo, maar je hoort nog minder van haar dan bands/ artiesten uit de alternatieve scene. Met haar stem kun je veel meer mensen inpakken, maar dat doet ze dus niet. Ze is het idool van jou en nog een paar, maar veel verder komt ze niet. Zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |