Je lijst klopt niet! Je mag maar 1 + punt gevenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:15 schreef marky het volgende:
Ellen 9
Hind 8
Dewi 8
Christon 6
Irma 6
Marlies 6
Angelique 3
Yuli 3
Chantal 2
Maud 2
Zosja 1
Jamai 0
Wat een lijst vol met verliezers
Je lijst klopt niet jamail was al op 0 dan is hij er toch uit?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:30 schreef Dark1 het volgende:
Juiste lijst
Hind 8
Ellen 8
Christon 6
Irma 6
Dewi 6
Marlies 4
Angelique 3
Yuli 3
Maud 3
Chantal 2
Zosja 1
Jamai 1
Dom doen is wat andere hebben gedaan door mensen eruit te stemmen die duidelijk al bewezen gesurvived hebben. Dat is dom. Dat ik het inmiddels een lijstje vol met idols kneusjes vind mag duidelijk zijn. Het gross van wat er nu instaat doet het uiterst belabberd in de bizz.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Dark1 het volgende:
[quote]Op woensdag 21 november 2007 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk overslaan, omdat je zo dom aan het doen ben omdat Jim er al uit is
Waarom is dat dom? Niemand heeft dezelfde smaak! Boris is er toch ook al uit? Hoor je al die Borisfans zich druk maken?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dom doen is wat andere hebben gedaan door mensen eruit te stemmen die duidelijk al bewezen gesurvived hebben. Dat is dom. Dat ik het inmiddels een lijstje vol met idols kneusjes vind mag duidelijk zijn. Het gross van wat er nu instaat doet het uiterst belabberd in de bizz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |