Hebben jullie Prime al gezien? Film uit (ik geloof 2005) met Uma Thurman, Meryl Streep en Bryan Greenberg. Gisteren toevallig gekeken en aangezien het weer er toch niet beter op wordt de komende dagen is hij best aan te raden.quote:Op maandag 19 november 2007 18:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij acteert als een stuk bordkarton maar het is wel een plaatje idd.
oooeequote:Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef Marble het volgende:
Ja die film was echt bagger, je zou denken dat de unaniem als beste actrice die ooit geleefd heeft omschreven Meryl onderhand wel een wat betere smaak zou hebben in het kiezen van scripts. Maar blijkbaar dus niet.
Nou ja, Bryan trekt er wel fijn vaak zijn kleren in uit dus je hebt wel een hoop eyecandy..
Ik waar moest ik het mee doen.. Thurman in der bh.. talking about unfair!!!quote:
Enjoy!quote:
Dit was de eerst aflevering die ik eindelijk de moeite waard vond, maar dan nog............ik zou er niet voor thuisblijven en zelfs de HD er niet voor laten lopen.......quote:Op donderdag 6 december 2007 15:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is het hier maar stil!! Niemand wat te melden na afgelopen episode?? Ik was het dinsdag helemaal vergeten.. dus had hem ff snel gedownload en gisteren bekeken.
maar wat een einde he!!! echt spannend, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!!
Ik heb zo'n idee dat Nick nu bloed moet afstaan aan Sam aangezien hij waarschijnlijk zijn echte vader is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tommeh op 07-12-2007 00:12:31 ]
One Tree Hill is slecht een maandje meer wachten!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ze hier nu allemaal op de pc staanGa nu ep 6 kijken..
Nu Heroes is afgelopen en One Tree Hill ook nog wel even duurt ga ik mezelf hier maar mee vermaken
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk al tour tour.. Maar dit gaat dus over nieuwe seizoen![]()
Daarom moeten we ff kijken hoe het zit want ik ben ook nu bij met amerika zeg maar..
Kdenk dat wij gewoon in spoilers moeten praten en mensen zich maar moeten beheersenI know how hard that is
Oeps, je hebt gelijk, ik had het niet gezien. Heb m meteen maar even in spoilers gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandagquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op wat voor een dag wordt het in de USA uitgezonden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |