Wát?!quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger![]()
plus dat printjes door de versnipperaar gaan.quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat zonde ook van de inkt en papier dat printen tussendoor..
quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Voetbaltrainende Dennis met zijn grote meute fans?
Een boodschap op de plasma dat Brian Amanda haar werk moet laten doen, zou mooi van pas komen. En dan daar achteraan: "Oh ja, je kunt trouwens ook je biezen pakken. Je bent exit!"quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft een goed voorbeeld van een stel dat ze kent, maar ook dat gaat aan diggelen. Brian heeft het natuurlijk ook niet zelf bedacht he.
Die redenering bedoelde ikquote:
Nee, voor glimmers moet je natuurlijk op de AlbertCuyp zijn...quote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef KimiK het volgende:
Maar wat heeft Naatje dan over de golddigger???
Brunette met theezakjes en breeeeeeeeeede schouders en Chanel oorbellen (die niet genoeg glimmen)????![]()
Uh...quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
Een komma moet altijd voor de maar! Aldus Brain de analfabeet! Voor 'maar' mag geen komma, LUL!
Dat toch geweldig zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een boodschap op de plasma dat Brian Amanda haar werk moet laten doen, zou mooi van pas komen. En dan daar achteraan: "Oh ja, je kunt trouwens ook je biezen pakken. Je bent exit!"
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimenquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
plus dat printjes door de versnipperaar gaan.
.quote:
Daar heeft ze natuurlijk volkomen gelijk in...quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
volgens amanda is brian goed in kritiek geven maar niet in complimentjes.
Wat een zielig stom trutje.quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Amanda: je bent goed in kritiek geven en niet in complementen geven.
Glazen en glazige dingen pruimt hij nietquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimen)
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |