Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans vanquote:
Het wordt steeds beter he. Ik lig helemaal strak hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Dat heb ik in de krant gelezen. Walgelijk!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
Lezen hier is 100 x beter dan luisteren naar die randdebielen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Voetbaltrainende Dennis met zijn grote meute fans?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to doquote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel[/b] in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger[b] is het nog steeds een pedofiel vind ik
Dit verzin je niet, hè?!?quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger![]()
Op dat soort momenten neem ik altijd de streams op !!quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to do
Ze worden niet meer door Hier gesponsoord dus who cares...quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat zonde ook van de inkt en papier dat printen tussendoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |