OMG, ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.
Zingen
Dichten
Gitaarspelen
Rappen
Columns schrijven
Ik ben vast nog wat vergeten.
Dan zal de lol er gauw af zijn voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef chufi het volgende:
Krijgen onze golddigsters een dagelijkse column op VV ?? Wordt een hele dagtaak voor Brian !!
Echt wel, en niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Brian is een klootzak, maar hij is wel verdomde grappig.
Oh ja. En nog een minder nette (want ik geloof er niks van): vrouwen seksueel verwennen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIENquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verkoop net de laatste aan een rondborstig type met een Gucci tas...![]()
Brian zal waarschijnlijk de gemiddelde jonkvrouwe van Duysterghast tot Ghooyschegracht nog tot golddigger bestempelenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef STAP01 het volgende:
Nog even en ze krijgt klappen met de lineaal!
hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |