Dan zal de lol er gauw af zijn voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef chufi het volgende:
Krijgen onze golddigsters een dagelijkse column op VV ?? Wordt een hele dagtaak voor Brian !!
Echt wel, en niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Brian is een klootzak, maar hij is wel verdomde grappig.
Oh ja. En nog een minder nette (want ik geloof er niks van): vrouwen seksueel verwennen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIENquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verkoop net de laatste aan een rondborstig type met een Gucci tas...![]()
Brian zal waarschijnlijk de gemiddelde jonkvrouwe van Duysterghast tot Ghooyschegracht nog tot golddigger bestempelenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef STAP01 het volgende:
Nog even en ze krijgt klappen met de lineaal!
hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans vanquote:
Het wordt steeds beter he. Ik lig helemaal strak hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Dat heb ik in de krant gelezen. Walgelijk!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
Lezen hier is 100 x beter dan luisteren naar die randdebielen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |